تشییع پیکر شهدای مدافع حرم سپاه

سخنگوی سپاه کربلای استان مازندران برنامه‌های استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم در استان مازندران را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، علی ابراهیمی‌گتابی در خصوص برنامه‌های استقبال، وداع و تشییع شهدای مدافع حرم استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز سه شنبه ۱۱ مرداد میزبان ۵ شهید مدافع حرم (شهید کابلی، شهید اسکندری، شهید آسمیه، شهید کریمیان و شهید تاش موسی) هستیم.

وی با بیان اینکه این ۵ شهید امروز دوشنبه برای طواف، زیارت و عزاداری در حرم امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: پیکر پاک این ۵ شهید گرانقدر روز سه‌شنبه در ساعت ۱۶:۳۰ به مازندران وارد می‌شوند تا در اجتماع عاشوراییان شهرستان گلوگاه که در غروب روز سه‌شنبه برگزار می‌شود حضور داشته باشند.

سخنگوی سپاه کربلای استان مازندران ادامه داد: بعد از آن شهید اسکندری و کابلی برای برگزاری مراسمات دیگر به شهرستان جویبار انتقال خواهند یافت و در جویبار هم در ساعت ۲۱ برنامه‌ای با حضور مردم در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهیدان کریمیان، تاش‌موسی و آسمیه به شهرستان بابل منتقل و در برنامه مصلای بابل در ساعت ۲۲:۳۰ حضور خواهند یافت، یادآور شد: در روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح پیکر شهیدان تاش‌موسی، کریمیان و آسمیه هم ساعت ۱۰ صبح در حوزه علمیه شهرستان بابل حضور خواهند یافت و در ساعت ۱۰ صبح همان روز نیز شهیدان کابلی و اسکندری برای برگزاری مراسمات استقبال و گرامیداشت به میاندورود منتقل خواهند شد.

وی با بیان اینکه در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه پیکر شهیدان کابلی و اسکندری به نکا و در همان ساعت شهیدان آسمیه و کریمیان هم به شهرستان فریدونکنار منتقل خواهند شد، بیان کرد: شهید تاش‌موسی هم در همان روز چهارشنبه برای مراسم بزرگداشت به عباس آباد منتقل خواهد شد، همچنین در ساعت ۲۱ روز چهارشنبه شهیدان کابلی و اسکندری به قائمشهر، شهیدان کریمیان و آسمیه به نور و شهید تاش‌موسی به تنکابن برای برگزاری مراسم منتقل خواهند شد.

سخنگوی سپاه کربلای استان مازندران افزود: پیکر پاک تمامی ۵ شهید مدافع حرم چهارشنبه شب بعد از اجرای مراسمات به تهران منتقل خواهند شد، برای مراسم وداع و تشییع در روز پنج شنبه برنامه‌هایی را در تهران خواهیم داشت و در روز جمعه سه پیکر شهید مدافع حرم مازندران (شهیدان کابلی، تاش موسی و کریمیان) به استان برمی‌گردند.

به گفته ابراهیمی ساعت ۹ صبح روز جمعه پیکر شهید تاش‌موسی در چالوس و شهید کریمیان در محمودآباد و همچنین غروب روز جمعه پیکر شهید کابلی در اجتماع بزرگ عاشوراییان در آمل حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: در ساعت ۱۶ همان روز پیکر شهید تاش‌موسی بعد از برنامه صبح در چالوس به نوشهر، شهید کریمیان هم در ساعت ۱۶ روز جمعه در جمع عزاداران امام حسین (ع) به شهرستان سیمرغ منتقل می‌شود، پیکر پاک سه شهید به شهرستان سیمرغ  آورده خواهد شد و شب وداع استانی را جمعه ساعت ۲۲ در بوستان ولایت ساری خواهیم داشت.

سخنگوی سپاه کربلای استان مازندران افزود: در ساعت ۱۱ روز شنبه هم پیکرهای پاک شهدا به  شهرستان‌های خود یعنی بهشهر، بابلسر و رامسر برای انجام برنامه شب وداع شهرستانی و تشییع منتقل خواهند شد، براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تشییع و تدفین پیکر شهید کابلی در صبح روز تاسوعا، تشیع و تدفین شهید کریمیان در بعدازظهر روز تاسوعا و تشیع و تدفین شهید تاش‌موسی هم در صبح روز عاشورا با حضور گرم، صمیمی و ولایت مدارانه مردم شریف استان مازندران برگزار خواهد شد.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تغییرات در برنامه‌های تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم استان مازندران،این تغییرات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس