پیکر مطهر شهید مدافع حرم عباس آسمیه در فردیس تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم عباس آسمیه روز جمعه همزمان با هفتمین روز از ماه محرم، با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم شهرستان فردیس استان البرز تشییع شد.

به گزارش مشرق،  این آیین  از فلکه چهارم  تا مصلی امام خمینی (ره) فردیس با مداحی و عزاداری در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش همراه بود.

امروز  شهر فاطمی و ولایتمدار فردیس در هفتمین از روز ایام عاشورایی با بدرقه و تشییع  پیکر پاک این شهید والامقام  رنگ و بوی کربلا به خود گرفت. مردم شهرستان فردیس  در حالی که عکس‌هایی از شهدا را در دست داشتند با چشمانی اشکبار، اوج احساسات و ارادت خود به مقام والای شهدای کربلا، دفاع مقدس و مدافع حرم به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام رضا (ع) شهرستان فردیس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم عباس آسمیه که در ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۴، در سن ۲۶ سالگی در منطقه خانطومان سوریه به شهادت رسید، پس از هفت سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و به همراه چند تن از همرزمانش به وطن بازگشت.

سرهنگ احسان علیزاده  افزود : پیکر شهید مدافع حرم عباس آسمیه بعد از وداع و تشییع در شهرستان فردیس  غروب جمعه به پایگاه مقاومت بسیج شهید ترکیان واقع در خیابان بیمارستان کمالی کرج انتقال می یابد.

وی با بیان اینکه همزمان با نماز مغرب و عشا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عباس آسمیه در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) واقع در باغستان غربی  کرج برگزار می‌شود  و بعد از این مراسم پیکر این شهید والامقام  به معراج شهدای هیأت انصارالامام رزمندگان کرج واقع در میدان والفجر منتقل خواهد شد.

فرمانده سپاه فردیس گفت: پیکر شهید آسمیه، صبح روز شنبه ۱۵ مرداد ماه، از ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله (ع) کانون شهید سبحانی کرج به سمت امامزاده محمد (ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای این آستان مقدس به خاک سپرده می شود.

در این مراسم سردار سید یوسف مولایی جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و مسوولان شهرستان فردیس حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    9 0
    روحت شاد و راحت پر رهرو عباس عزیز شهید سرافراز مدافع حرم و حریم آل البیت علیه السلام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس