مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده در کرج برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، مراسم وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده «محمدرضا رسولی» دوشنبه شب در شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش مشرق، آیین وداع با پیکر شهید «محمدرضا رسولی» از شهدای دوران دفاع مقدس که به تازگی شناسایی و به میهن اسلامی بازگشته، امشب از ساعت ۱۸ در مسجد امام حسین (ع) کوی ولیعصر (عج) کرج برگزار شد.

پس از برگزاری این مراسم، پیکر این شهید والامقام توسط هم محله ای هایش به سمت مسجدالرضا (ع) واقع در کوی ولیعصر (عج) تشییع و مراسم یادبودی در آن مکان برای او برگزار شده و سپس پیکر این شهید، به منظور زیارت عموم مردم به معراج شهدای هیئت انصارالامام رزمندگان کرج منتقل شد.

پیکر شهید محمدرضا رسولی فردا سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام هشتم شیعیان، از ساعت هشت و نیم صبح به منظور وداع خانواده، به منزل پدر وی و سپس به کانون شهید سبحانی سپاه کرج منتقل می شود.

پس از برگزاری مراسمی مختصر در کنار گلزار شهدای گمنام کانون، ساعت ۹:۱۵ دقیقه مراسم تشییع پیکر وی آغاز می شود.

پیکر پاک این شهید تازه تفحص شده، از کانون شهید سبحانی سپاه کرج تا ۴۵ متری گلشهر بر روی دستان مردم شهیدپرور کرج تشییع و ادامه مراسم تا امامزاده طاهر (ع) مهرشهر به صورت خودرویی برگزار و پیکر وی در گلزار شهدای این آستان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر شهید «محمدرضا رسولی» به همراه سه شهید والامقام دیگر از استان‌های فارس و همدان از شهدای دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس به‌ تازگی از طریق جستجوی گروه تفحص کشف و هویت آن ها با انجام  آزمایش DNA شناسایی ‌شده است.

شهید رسولی متولد یکم اردیبهشت‌ سال ۱۳۴۰ که در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های بسیاری شرکت داشته است، در هشتم اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر که یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های رزمندگان اسلام بود، در منطقه هورالهویزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    3 0
    ای شهیدای انکه برکرانه ازلی وابدی وجودنشسته ای دستی برارومن قبرستان نشین عادات سخیف دنیایی را ازاین منجلاب خودمان رهایی بخش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس