کد خبر 1405192
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
تمهیدات پلیس پایتخت در تاسوعا و عاشورا

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی پلیس پایتخت در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) بیان داشت: یگان های انتظامی و ترافیکی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ایام سوگواری با عنوان همیاران حسینی، همراه عزاداران حسینی هستند و پلیس با همه هیات های عزاداری همکاری لازم را دارد.  

وی افزود: علاوه بر تهیه و اجرای تمهیدات ترافیکی برای جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی و راه بندان در محورهای مختلف مواصلاتی سطح شهر با به کارگیری یگان ها و گشت های انتظامی و اطلاعاتی همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا امنیت و انضباط مطلوبی را داشته باشیم.  

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آماده باش این فرماندهی در روزهای تاسوعا و عاشورا عنوان داشت: تمهیدات کامل انتظامی، ترافیکی و امنیتی لازم برای برپایی هرچه باشکوه تر مراسم عزاداری اندیشیده شده است.  

سردار رحیمی با اشاره به برپایی مراسم عزاداری و سخنرانی در دهه اول ماه محرم در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با همکاری هیئت مکتب الزهرا (س) و با حضور پرشور عاشقان سید و سالار شهیدان خاطرنشان کرد: درچند سال اخیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مفتخر به میزبانی از عزاداران حسینی بوده است.  

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه لازم است همه دستجات و هیات های عزاداری هماهنگی و همکاری لازم را با یگان های انتظامی و ترافیکی داشته باشند، بیان داشت: همه باید تلاش کنیم که عزادارای سید و سالار شهیدان در نظم و انضباط و شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.  

مجاهدت و شهادت شهدای مدافع حرم ستودنی است 

سردار حسین رحیمی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تازه تفحص شده مدافع حرم عنوان کرد: مجاهدت و ایثار شهدای مدافع حرم بسیار ستودنی، قابل تحسین و تجلیل است.  

وی افزود: شهدای مدافع حرم با شجاعت و رشادت مثال زدنی خود کیلومترها دورتر از مرزهای کشور از امنیت و آرامش کشور دفاع کردند و پوزه دشمنان و ددمنشان را به خاک ذلت نشاندند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه همیشه خود را مدیون شهدای عزیز می دانیم، بیان داشت: تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی برای برپایی چه باشکوه تر مراسم تشیع پیکر این شهدا پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس