واکنش کامرانی‌فر به استوری ملی‌پوشان درمود2 نماینده؛ تفرقه افکنان می‌خواهند به تیم ملی نزدیک شوند

دبیرکل فدراسیون فوتبال هرگونه مداخله مجلس یا دولت در امور فدراسیون فوتبال را رد کرد.

به گزارش مشرق، حسن کامرانی فر پیرامون موضوعاتی که در خصوص مداخله در موضوعات داخلی فدراسیون خصوصا مسئله انتخابات مطرح می شود، اظهار داشت: اولا ذکر این نکته لازم و ضروری است که فدراسیون فوتبال منطبق با قواعد بین المللی و اساسنامه خودش به صورت کاملا مستقل اداره می شود و در هیچ حوزه ای توصیه پذیر نبوده و در امور فدراسیون هیچ دخالتی صورت نمی گیرد. یک نمونه این موضوع شایعاتی بود که در مورد مداخله در تغییر کادر فنی تیم ملی مطرح می شد اما در نهایت دیدیم تنها فدراسیون در این خصوص به صورت مستقل تصمیم گیری کرد.

وی افزود: در مورد انتخابات هم هرچند تمایلی به صحبت ندارم اما به این نکته اشاره می کنم که فدراسیون بر مبنای اساسنامه خودش و به صورت مستقل اقدام می کند و هیچ مداخله ای در این مسایل وجود ندارد.
جا دارد از نقش حمایتی مجلس در تصویب و تخصیص کمک های دولتی خصوصا به منظور حمایت از تیم ملی و پیگیری پاداش ملی پوشان قدردانی کنیم. زمانی که مجلس در تخصیص کمک های دولتی به فدراسیون ها کمک می کند، ما نیز پاسخگویی در زمینه نحوه هزینه کردن اعتبارات دولتی به مجلس را وظیفه خود می‌دانیم که این نه مداخله بلکه وظیفه نظارتی نمایندگان مردم است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خواسته صریح فدراسیون فوتبال از اعضای تیم ملی رعایت اخلاق حرفه ای و عدم ورود به بخش های دیگر و موضع گیری در خصوص مسائلی است که در حوزه مسئولیت بازیکن قرار نمی گیرد. تفرقه و دو دستگی در تیم ملی خط قرمز ماست و آن را تحمل نخواهیم کرد. بازیکنان تیم ملی ممکن است نگرانی هایی داشته باشند که بخشی از آنها به حق باشد اما این موضوعات باید در جای خودش و بین اعضای خانواده مطرح شود اما بعضی اقدامات و رفتارها قابل قبول نیست.

کامرانی فر ادامه داد: خواسته صریح هیات رییسه فدراسیون برقراری انضباط و آرامش کامل در تیم ملی و ایستادن در برابر هرگونه خط تفرقه ، دودستگی و حاشیه سازی است. فدراسیون از تیم ملی با تمام قوا مراقبت می کند و البته نسبت به شناسایی عوامل تفرقه افکن بیرونی که از آنها شناخت کامل داریم و سعی می کنند با این اقدامات به تیم ملی نزدیک شوند اقدام خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    این کمک داور بود چجوری دبیر کل شد؟
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    10 2
    این دو تا فوتبالیست دیگه خیلی پررو شدن.
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    2 1
    این فوتبالیستا هوا برشون داشته البته نه همشون بلکه بعضی شون.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    2 0
    کار را در باشگاه پرطرفدار پرسپولیس به مدیر فوتبالی واگذار کردن اونم هم بازیکن 70 هزار دولاری را 900 هزار دلار قرار داد بست.که تاوانشو باید باشگاه بده
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    2 1
    اینها سرباز تیم ملی نیستند اسم سرباز ابرووپیشانی کشورهست سرباز اما عامل نفاق درهرجا رخنه کرده لعنت بر فتنه گر
  • سید فروزان CH ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    5 1
    عوامل نفوذی در تیم ملی هستند و هدفشان تضعیف تیم برای مقابله با انگلیس و امریکا لازم است سازمان اطلاعات عناصر فوق را شناسایی و از حضورشان را در تبم قطع
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    3 0
    همین استوری احمقانه میتواند مشکلات و محرومیتهای ریادی را برای وررش کشور فراهم کند! مدارا نکنید و شدیدا با بازیکنان خاطی برخورد کنبد! اینها از همین حالا بدنبال بهانه تراشی برای باخت هستند حتی اگر ار لحاظ فنی بهترین باشند با این روحیه دیگر بدرد تیم نمیخورند. اگر برخورد نکنید هم نتیجه را واگذار کرده اید و هم حیثیت خودتان را.
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    عجب...زمانیکه با همین یه مشت بیظرفیت،زیرآب سرمربی رو میزدید،به اینجاهاش فکر نکرده بودید؟؟؟
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    بودن این بازیکنا تو تیم ملی از سم بدتره...با اسکوچیچ یا بدون اسکوچیچ...اینا همون بازیکنای دوزاری هستن که زمان کیروش اون افتضاح رو جلوی ژاپن بوجود آوردن و پشت سر هم به عراق و سوریه و لبنان میباختن و تو مقدماتی جام جهانی هم با دو باخت پشت سر هم به بحرین و عراق تا مرز حذف شدن رفتن
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 0
    لطفا اسم سرباز را به زبان نیاورید شماها پول این ملت بالا را می کشید و بعد مردم مردم می کنید شماها تا در ایرانید سالی 10میلیارد می گیرید و اگر یک ماه دیر بشه و پول نگرید احتساب می کنید مردم با سالی 50میلیون زندگی می کنند شماها حتی اگر وعده غذاییتان در بهترین رستوران های دنیا در تیم ملی کم و زیاد بشه اسمان به زمین می دوزید سلبریتی های سوء استفاده گر میشه بفرمایید در 40 سال گذشته چه افتخاری کسب کردید قهر مان اسیا شدید قهرمان باشگاههای اسیا شدید از مرحله جام جهانی سعود کردید فقط هر چند وقت یک بار صدای پای بی اخلاقی شما به گوش می رسد جنابان نماینده لطفا با تمام قدرت در مقابل این جبهه ثروت و چپاول مقاومت کنید و اجازه ندید چپاول بیت المال شود ما ملت امام حسینیم و سربازان ما مدافعان حرم و سربازان لب مرز و غیور مردان حافظ امنیت هستند نه شما ها سربازان ما سازندگان موشک و ماهواره و کارکنان سایت های هسته ای و مدافعان سلامت هستند نه شماها مرفهان بی درد و چپاول گر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس