واکنش دمشق به حمله صهیونیستها به غزه

وزارت امور خارجه سوریه تحولات جاری در نوار غزه را شاهد تازه ای بر توحش و نژادپرستی رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، وزارت امور خارجه سوریه تحولات جاری در نوار غزه را شاهد تازه ای بر توحش و نژادپرستی رژیم صهیونیستی دانست.

یک منبع وابسته به وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: تازه‌ترین دور جنایات اسرائیل تا کنون به کشته شدن ده‌ها بی گناه از جمله زنان و کودکان در غزه انجامیده و صحنه ساختمان‌های ویران شاهد تازه‌ای بر توحش و نژادپرستی این نظام اشغالگری است که از هیچ جنایت و اقدام تروریستی در حق فلسطینیان فروگزار نمی‌کند.

این منبع سوری، شهادت شهروندان فلسطینی به ملت فلسطین و خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت و بر ادامه حمایت سوریه از برادران فلسطینی در احقاق حقوقشان تأکید و بر ضرورت وحدت فلسطینیان در سطح داخلی و خارجی برای رویارویی با این حملات تا زدن مهر پایان بر اشغالگری چند دهه‌ای رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس و تضمین بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان تأکید کرد.

منبع وابسته به وزارت خارجه سوریه، همچنین از بی تفاوتی جامعه جهانی به این جنایات انتقاد کرد و این موضوع را نشانه هم‌دستی با تل آویو و نادیده گرفتن همه ارزش‌های انسانی و قوانین بین‌المللی دانست.

سوریه مسئولیت تنش را متوجه رژیم صهیونیستی دانسته و خواستار محاکمه سران رژیم صهیونیستی شد که به جنایت علیه بشریت عادت کرده‌اند

منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: اولویت اصلی کشورهای عربی در این شرایط حمایت کامل از ملت فلسطین برای دفاع از حقوقش و رسوا کردن نیت های شوم رژیم صهیونیستی است.

این منبع تاکید کرد که فلسطینیان جز با مبارزه و فداکاری و ایستادگی در برابر سیاست‌های رژیم صهیونیستی به حقوق خود دست نمی‌یابند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    2 0
    بِسمِ اللهِ قاِصمِ الجَّبارینْ. ما ملت ایران اسلامی حملۀ وحشیانۀ اسرائیل جنایتکار به ملت مظلوم فلسطین را محکوم می کنیم؛ و نیز از نیروهای نظامی کشور عزیزمان ایران می خواهیم که هر چه سریع تر اسرائیلی های جنایتکار را نابود و از صفحۀ روزگار محو کنند. قطعاً مردم مظلوم فلسطین و سایر کشورهای اسلامی (یمن، عراق، سوریه و ...) پیروز میدان هستند؛ ما از ایران اسلامی به آنها سلام و درود می فرستیم و هرگز تنهایشان نمی گذاریم و نیز از آنها می خواهیم که این بار آتش بس را نپذیرند و تا نابودی کامل دشمن صهیونیستی به مبارزه ادامه بدهند. اسرائیل و حامیانش محکوم به نابودی هستند؛ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر حامیانش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس