کد خبر 1405840
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
شلیک بیش از ۴۰۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در این دور از درگیری‌ها، تا این لحظه بیش از ۴۰۰ موشک و راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

به گزارش مشرق، مناطق مختلف نوار غزه از عصر دیروز (جمعه) شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است که در جریان آن دستکم ۱۵ نفر شهید و ۱۱۴ نفر دیگر مجروح شدند.

درپی این جنایت آفرینی صهیونیست ها، گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از شب گذشته تا امروز مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت ها و خمپاره های خود قرار داده است.

روه های مقاومت فلسطین در ادامه پاسخ به تجاوزهای رژیم صهونیستی، همه شهرک های صهیونیست نشین را زیر آتش موشک های خود قرار داده اند.

به گزارش مشرق، با گذشت ۲۴ ساعت از اولین تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دامنه موشکباران مناطق اشغالی بویژه شهرک های اطراف نوار غزه رو به گسترش است.

در این موشکباران که حجم گسترده ای از آن توسط گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و در واکنش به شهادت شماری از فرماندهان و نیروهای این جنبش در حمله روز جمعه رژیم صهیونیستی انجام می شود، شهرک های صهونیست نشین به حالت تعطیل درآمده است.

صهیونیست های ساکن این شهرک ها بیش از ۲۴ ساعت است که در پناهگاه ها به سر می برند و هر لحظه بر حجم آتش مقاومان فلسطینی افزوده می شود.

برهمین اساس در آخرین موشکباران گروه های مقاومت یک کارخانه در شهرک اشکول منهدم شد و دو نظامی صهیونیست زخمی شدند.

یک موشک نیز دقایقی پیش به طور مستقیم به یک منزل مسکونی در شهرک سدیروت اصابت کرد و خسارت های سنگینی برجای گذاشت و یک کارخانه نیز در شهرک "نیرعوز" دچار آتش سوزی شد.

گردان های قدس اعلام کرد که اتاق عملیات دشمن در پایگاهای "ناحل عوز" و "فجة" را با ده ها خمپاره هدف قرار داده است و آنها را به تلی از خاکستر تبدیل کرده است.

صدای آژیرهای خطر از عصر جمعه در سراسر سرزمین های اشغالی به گوش می رسد.

با انتشار اخباری درباره نفوذ دو فلسطینی به منطقه صهونیست نشین "گوش عتصیون" ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان آن خواست در پناهگاه ها یا منازل خود بمانند و درها را قبل کنند.

فرودگاه بن گورین نیز پس از موشکباران گروه های مقاومت تعطیل شده است .

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین لحطاتی پیش اعلام کرد که منطقه تل آویو و فرودگاه بن گورین رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، سرایا القدس گفت: ما تل آویو و فرودگاه بن گورین و همچنین شهرک های صهیونیست نشین اسدود، بئر السبع، عسقلان و سدیروت را با ۶۰ موشک هدف قرار دادیم.

سرایا القدس تاکید کرد: این حملات در پاسخ به تجاوزگری مداوم رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه صورت گرفت.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مختاری 291 IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    5 1
    بِسمِ اللهِ قاِصمِ الجَّبارینْ. ما ملت ایران اسلامی حملۀ وحشیانۀ اسرائیل جنایتکار به ملت مظلوم فلسطین را محکوم می کنیم؛ و نیز از نیروهای نظامی کشور عزیزمان ایران می خواهیم که هر چه سریع تر اسرائیلی های جنایتکار را نابود و از صفحۀ روزگار محو کنند. قطعاً مردم مظلوم فلسطین و سایر کشورهای اسلامی (یمن، عراق، سوریه و ...) پیروز میدان هستند؛ ما از ایران اسلامی به آنها سلام و درود می فرستیم و هرگز تنهایشان نمی گذاریم و نیز از آنها می خواهیم که این بار آتش بس را نپذیرند و تا نابودی کامل دشمن صهیونیستی به مبارزه ادامه بدهند. اسرائیل و حامیانش محکوم به نابودی هستند؛ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر حامیانش. از مسئولین محترم می خواهیم وب سایت http://pouyeshi.ir/Palestine را دوباره راه اندازی کنند.
  • مهدی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    5 1
    این ۴۰۰ موشک و راکت دقیقا چه هنری داشتن؟ اینا به هدف اگر میخورد الان اسرائیل تسلیم میشد. یا منهدم شدن یا خوردن توی بیابون و چندتا مارمولک و عقرب رو کشتن. الان یکی بهم میگه چه خبر از آلبانی
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      2 2
      هوشنگ جان، رژیم موشهای کثیف، از یه پادگان نظامی سخت گیر تر هستن. اگه موشی وجود کنه یه خبر منتشر کنه، موشهای جلاد اعدامش میکنن.
    • TR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      5 0
      از ۴۰۰موشک فقط یکی به یه ماشین غیرنظامی برخورد کرده اونم قابل تعمیره موشک های که حماس و جهاد اسلامی در اختیار دارن موشک های پیشرفته نیست تنها ضرری که میتونند به اسرائیل بزنند موشک های پدافندی اسرائیل رو کاهش بدن
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 1
      بالا خره از یه تیکه سنگ رسیدن به موشک البته فک نکنم نه قدرت تخریبش بالا باشه نه دقت هدفش بقول دوستمون فقط خرج میزاره رو دست صهیونها وسلام.البته تو این شرایط که همینو میسازن وجدانن کار خیلی بزرگی انجام میدن،به امید روز پیروزی
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 2
      اتفاقا حماس پیشرفته هم داره
    • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 0
      هوشنگ، هر روز دعای ما حواله تان
    • محمد IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 0
      اگر اینطور بود اسرائیل چه نیازی داشت فرماده مقاومت رو ترور کنه ؟ اگر موشکهای غزه اینقدر ضعیف هستند سامانه گنبد آهنین برای چی مستقر شده؟ اگر کیفیت کار مقاومت اینقدر پایین بود چطور در مقابل این هجم از تجهیزات پیشرفته و ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی دوام آورده ؟ نه عزیزم عیب از ذهن شماست فکر می کنی با چندتا بچه صحبت می کنی .این داستان مارمولکها رو هم یاداشت کن ببر برای سیرک کن
  • irani IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    1 0
    بعد جنگ روسیه اکراین، غربی ها بخصوص آمریکا کلی سلاح فروخت احتمالا با این تصاویری هم که پخش میشه اینبار صهیونیستها کلی گنبد آهنین میفروشن حالا ببین کی گفتم
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    تا نابود بشه
  • آماده باش اسرائیل IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 2
    سلام بنده یک فرد عادی هستم ولی بسیار علاقه مند به تاکتیکهای جنگی به نظر حقیر اسرائیل باید وارد یک جنگ فرسایشی و طولانی شود تا بسیاری از سرمایه گذاران و مردم آن کوچ اجباری کنند و اقتصاد و بورس آنها شکست بخورد و کم کم این رویه باعث میشود اسرائیلیها احساس امنیت را از دست بدهند و در اسرائیل به جناحهای مختلف سیاسی اختلاف شود و با هم درگیر شوند و خودشان خود را نابود میکنند ه مدت یکسال روزی ۱۰۰ تا موشک حرامشان کنند اسرائیل نابود میشود .
    • محمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 0
      داداش اسقاطیل اهل جنگ بلند مدت نیستن از اول تاریخ رژیم جعلی شون طولانی‌ترین جنگشون با حزب الله لبنان بوده
  • DE ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    1 2
    یهودیهای سرزمینهای اشغالی بسیار ترسو و بزدل هستند یک کم فشار بیاورید رژیم نجس صهیونیستی از هن می پاشد .
  • محمد IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    1 0
    حماس چرا نمیجنگه؟ فقط فعلا جهاد اسلامی جواب داده که البته قدرت زیادی نداره، و قدرت اصلی دست حماسه که فعلا سکوت کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس