کد خبر 1406027
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
تخریب ۱۵۰۰ ساختمان در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

مقام های فلسطینی در غزه اعلام کردند که در نتیجه بمباران ها و حملات وحشیانه صهیونیست ها سه روز گذشته به این منطقه تاکنون ۱۵۰۰ ساختمان تخریب و یا آسیب دیده است.

به گزارش مشرق، مسئولان محلی در نوار غزه امروز (یکشنبه) گفتند که در حملات جنایتکارانه علیه ساکنان این منطقه ۹ ساختمان نیز به کلی ویران شده است.

در همین حال، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی به رسانه های اسرائیلی گفت که آماده ادامه حملات علیه غزه و جنگ با فلسطینی ها تا برقراری آرامش طولانی مدت هستیم.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به نقل از «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم اعلام کرد که با استخدام و فراخواندن نیروهای ذخیره ارتش بیشتر برای ادامه جنگ موافقت شده است.

حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به بیت حانون 

خبرنگار شبکه الجزیره عصر امروز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی زمین های کشاورزی شرق بیت حانون در شمال نوار غزه را با توپخانه هدف گرفت.

موشک باران شهرهای صهیونیست نشین عسقلان و  کفارعزا

در پاسخ به جنایت ها و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین شهر صهیونیست نشین «عسقلان» در سرزمین های اشغالی را با چندین موشک هدف گرفت.

گردان های «ابوعلی مصطفی» هم شهرک «کفارعزا» در فلسطین اشغالی را با موشک هدف گرفتند.

گردان های قدس هم اعلام کردند که تجمع خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در پایگاه «کیسوفیم» در شرق نوار غزه را با خمپاره گلوله باران کردند.

ساعاتی پیش هم نیروهای مقاومت فلسطین بار دیگر شهر اشغالی قدس و نزدیک تل آویو را به همراه شمار دیگری از شهرک های صهیونیست نشین هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز اعلام کردند که نیروهای مقاومت شماری موشک به سمت قدس اشغالی شلیک کردند.

گروهان های قدس همچنین شهرک سیدیروت را هدف حمله موشکی قرار دادند.

این گروهان ها در ادامه اعلام کرد که با خمپاره مرکز «نیریم» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

منابع خبری صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در تل آویو و نزدیک شهر اشغالی قدس خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه حملات هوایی و توپخانه ای خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرد که تا کنون بر اثر این حملات وحشیانه ۳۲ نفر از جمله ۶ کودک و ۲ زن شهید شدند.

از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در عصر جمعه تاکنون ۲۱۵ شهروند دیگر فلسطینی نیز زخمی شده اند که ۹۶ نفر از آنها کودک، ۳۰ نفر زن و ۱۲ نفر سالخورده هستند.

در پاسخ به این حملات جنایتکارانه، گروه های مقاومت فلسطین با صدها موشک شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی به ویژه تل آویو و فرودگاه بن گورین را هدف قرار دادند.

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از جمعه شب تا صبح امروز یکشنبه مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت‌ها و خمپاره‌های خود قرار داده است.
منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گروه های مقاومت و جهاد اسلامی فلسطین تاکنون بیش از ۶۰۰ موشک و راکت را به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.  
این جنایت تازه صهیونیست ها با موج محکومیت در سطح بین المللی به ویژه جهان اسلام روبه رو شده است و کشورها، مقامات، احزاب و شخصیت های مختلف بر لزوم توقف آن و پاسخگویی رژیم صهیونیستی تاکید می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    2 0
    چطور می شود 1500 ساختمان ویران شود ولی فقط 32 نفر کشته شده باشند؟؟؟ مگر اینکه کسی در شهر نباشد
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      2 1
      انقدر بمبارون شدن که میدونن باید چیکار کنن 100 ساله رو سرشون بمب ریختن مرد حسابی میدونن باید برن پناه گاه
  • CN ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    2 1
    عوضش شیشه های ۱۵۰۰ منزل صهیونیستی هم توسط موشک‌های فلسطینی شکسته شده! خخخخخ
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      1 1
      عجله نکن ادامه شو ندیدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس