سازمان ملل خواستار تحقیقات فوری درباره قتل «محمد الشحام» شد

هماهنگ کننده سازمان ملل متحد خواستار انجام تحقیقات فوری و مستقل درباره قتل محمد الشحام به دست نظامیان صهیونیست شد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، هماهنگ کننده سازمان ملل متحد خواستار انجام تحقیقات فوری و مستقل درباره قتل محمد الشحام به دست نظامیان صهیونیست شد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست صبح امروز دوشنبه به خانه محمد الشحام حمله کردند و به محض گشودن در از سوی این شهید با شلیک مستقیم و از فاصله نزدیک در مقابل دیدگان خانواده اش وی را به شهادت رساندند.

بر همین اساس، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت که جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در اعدام وحشیانه محمد الشحام در شمال غرب قدس اشغالی، نشان داد که تروریسم ریشه در سیاست رژیم صهیونیستی دارد و ماهیت وحشی آن را ثابت کرد.

همچنین جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد این جنایت شنیع محمد الشحام را در خانه و در مقابل خانواده اش هدف قرار داد، سطح جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و تروریستی بودن این رژیم را ثابت می کند.

جهاد اسلامی تاکید کرد که این جنایت وحشیانه تأثیری بر پافشاری مردم فلسطین در راه آزادی و رهایی از یوغ اشغال و عزم آنها برای ادامه راه مقاومت تا آزادی سرزمین فلسطین و پاکسازی اماکن مقدس آن، نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    مثلا آتش بس کردید دیگه.. بابا جان، اگ ثابت نکنید بهشون که دوران بزن در رو تمام شده، اونها هی اینکارها رو میکنن... میدونید مشکل شما، چیه، همون مشکل عراق و سایر ملت هاست، اینکه رهبر ندارید، اینکه هزار تا رهبر دارید، اینکه فصل الخطاب ندارید....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس