زلنسکی تحریم صنعت هسته ای روسیه را خواستار شد

رئیس جمهور اوکراین این بار به بهانه حمله ادعایی علیه بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا، دور تازه تحریم ها علیه روسیه را خواستار شد.

به گزارش مشرق، به نقل از رویترز، رئیس جمهور اوکراین بار دیگر برای تشدید فشار بر روسیه دست به دامن متحدان غربی خود شد.

«ولودیمیر زلنسکی» روز یکشنبه پس از بمباران نیروگاه اتمی زاپروژیا، که بزرگترین نیروگاه اتمی در اروپاست، خواستار واکنش بین المللی جدی تر علیه آنچه وی ترور هسته ای از سوی روسیه توصیف کرد، شد.

رئیس جمهور اوکراین در حساب توییتری خود اعلام کرد که در تماس تلفنی با «چارلز میشل» رئیس شورای اروپا، خواستار اعمال تحریم‌ها علیه صنعت هسته‌ای و سوخت هسته‌ای روسیه شده است.

به گزارش العربیه، در پی بمباران مناطق پیرامون نیروگاه هسته ای زاپروژیا، اتحادیه اروپا با طرح ادعایی بی اساس اقدامات مسکو به نقض غیرمسئولانه ایمنی هسته‌ ای در اوکراین را محکوم کرد!

کشور اوکراین نیز اعلام کرد که فعالیت یکی از راکتورهای نیروگاه هسته ای زاپروژیا در پی تبادل آتش میان نیروهای روسیه و اوکراین متوقف شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    3 1
    این بدبخت هنوز نفهمیده کسی حسابش نمیکنه خخخخ
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    3 1
    دلقکینسکی بنا به دستورات و روش اسرائیل عمل می کند. ابتدا جنایت می کند، در این مورد بمباران نیروگاه هسته ای که در اختیار کامل روسیه است و سپس متهم کردن روسیه و امر و نهی به غرب و سازمانهای بین المللی در اختیار غرب. و کم کم دچار این توهم شده که می تواند مستقیمأ به جای اسرائیل به اروپا و آمریکا امر و نهی کند. البته اروپا آنقدر حقیر و بدبخت و پست است که به بیشتر دستورات دلقک زلینسکی گردن می گدارد. و چه بهتر که این کار را بکند و گور خود را کمی عمیقتر حفر کند تا تعفنش کمتر جهان را آزار دهد.
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    3 1
    زلنسکی صهیونیست با هرچی گاوچرون و صهیونیست هست غلط خورد فندق هم شکست!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس