آسیب دیدن ۱۷۴۶ واحد مسکونی در جریان حمله رژیم صهیونیستی

وزارت مسکن فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان حمله خود به نوار غزه به ۱۷۴۶ واحد مسکونی خسارت وارد کردند.

به گزارش مشرق، وزارت مسکن فلسطین در نوار غزه امروز دوشنبه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان حمله خود به نوار غزه به ۱۷۴۶ واحد مسکونی خسارت وارد کردند.

وزارت مسکن فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: نظامیان صهیونیست در جریان حمله خود ۱۸ واحد مسکونی را به طور کلی تخریب کردند و به ۷۱ واحد مسکونی در حدی خسارت وارد کرده اند که دیگر قابل سکونت نیست.

در این بیانیه آمده است که ۱۶۷۵ واحد مسکونی دیگر به صورت جزئی خسارت دیده است، ولی بعد از ترمیم خرابی ها قابلیت سکونت دارد.

گفتنی است، طبق آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در حملات رژیم صهیونیستی به غزه طی ۳ روز ۴۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۳۶۰ نفر دیگر مجروح شده اند. براساس این آمار، ۱۵ نفر از شهدا کودک و ۴ نفر نیز زن هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    1 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • آرش کمانگیر IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    به نام خدا . سلام . جهاد اسلامی میبایست پرداخت هزینه تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از بمباران صهیونیستها را هم به درخواستهای خود اضافه میکرد
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    روز عاشورای حسینی شهید شدید... اصلا اتفاقی نیست... این یعنی آهای اونایی که نمیفهمید یزید زمانت رو بشناس ابله! 40 نفر شهید شدند! رحمةالله علیکم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس