کد خبر 1406342
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
جذب ۲‌ستاره‌ای که ‌آبی‌ها را برنده نقل و انتقالات می‌کند/ استقلال ساپینتو ترسناک تر از پرسپولیس

 استقلال با جذب محبی و چراغ سبز قائدی به موفق‌ترین تیم نقل‌وانتقالات در روزهای پایانی تبدیل شده اما پرسپولیس که همان روزهای اول تا یک‌قدمی خط پایان رفته بود هنوز آن یک قدم را برنداشته است.

به گزارش مشرق، در حالی که فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر به روزهای پایانی خود رسیده و مسابقات از ۳روز دیگر آغاز خواهد شد، همچنان چند تیم درگیر جابه‌جایی بازیکن و پر کردن آخرین جاهای خالی خودشان هستند. البته روزهای نقل‌وانتقالات طبق قانون تا ۹شهریورماه (پایان هفته چهارم) ادامه خواهد داشت اما باشگاه‌های بزرگ ترجیح می‌دهند تیم‌های خود را قبل از شروع رقابت‌ها کامل کنند تا امتیازات باارزش هفته‌های ابتدایی را بی‌جهت از دست ندهند.

در بین تیم‌های مدعی لیگ برتر، ظاهرا استقلال را باید موفق‌ترین تیم روزهای پایانی دانست چرا که در این روزها یک ستاره جذب کرده و به جذب یک ستاره دیگر هم امیدوار شده است. در عوض پرسپولیس همچنان به دنبال مهاجم است و روزهای پایانی نقل‌وانتقالات برایش کاملا متفاوت با روزهای ابتدایی دنبال می‌شود.

یورگن هم منتفی شد

عملکرد پرسپولیس در نقل‌وانتقالات، شباهت عجیبی با عملکرد خرگوش در آن مسابقه معروفش با لاک‌پشت پیدا کرده است! قرمزها نقل‌وانتقالات را خیلی زودتر از همه استارت زدند و در همان روزهای ابتدایی چندین ستاره را به جمع خود اضافه کردند. گام آخر برای آنها، جذب یک مهاجم خارجی بود که اگر برداشته می‌شد آنها رقابت تابستانی را در همان روزهای اول از حریفان برده بودند اما این گام آخر دقیقا مثل گام آخر خرگوش برداشته نشد تا همه لاک‌پشت‌ها به مرور از پرسپولیس جلو بزنند.

بیشتر بخوانید:

بازیکن استقلال اجازه بازی در لیگ را ندارد؟

یورگن لوکادیا آخرین مهاجم خارجی بود که گفته می‌شد با باشگاه سرخپوش به توافق رسیده اما جذب او هم به‌خاطر اختلاف مالی منتفی شده است. حالا یحیی مانده و تیمی که لااقل در اولین هفته باید با همان مهاجمان فصل گذشته‌اش بازی کند. شاید هم این اتفاق مانعی بر سر راه پرسپولیس ایجاد نکند. چه، فصل گذشته هم کوین یامگا از هفته دوم به استقلال پیوست و در پایان فصل استقلال قهرمان شد و یامگا بهترین گلزن استقلال. البته در آن سوی میدان، تلاش پرسپولیس برای جذب مهاجم نیز همچنان ادامه دارد و قرمزها در جدیدترین اقدام خود بعد از ناامید شدن از جذب یورگن لوکادیا دوباره به سمت گزینه‌ای رفته‌اند که هفته گذشته مذاکراتی با پرسپولیس داشت. آلف مانگا مهاجم ۲۷ساله برزیلی که در سری B این کشور تحت قرارداد باشگاه ولتا ردوندا است در مذاکرات اولیه با پرسپولیس به توافقاتی هم رسیده بود اما ناگهان این انتقال منتفی شد.

تقلا برای وینگرهای بوشهری

هر چقدر پرسپولیس در هفته گذشته ناکام بود، استقلالی‌ها کامروا بودند و تقریبا هر چه می‌خواستند به دست آوردند. محمد محبی که همه از آمدن او ناامید شده بودند بالاخره با آبی‌ها به توافق رسید تا یک فصل را با قرارداد قرضی در این تیم سپری کند. البته بلافاصله بعد از انتشار خبر توافق، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال هشدار داد که هنوز توافقی انجام نشده و این انتقال قطعی نیست. اما رسانه‌ها بی‌اعتنا به او، استقلالی‌ شدن محبی را قطعی دانسته و اعلام کردند ستاره جدید استقلال چهارشنبه در تمرین این تیم آفتابی خواهد شد. از طرف دیگر، مهدی قائدی که در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص بازگشتش به استقلال شنیده می‌شد برای این کار اعلام آمادگی کرد.

البته راضی کردن باشگاه اماراتی برای این انتقال، دردسرهای زیادی خواهد داشت اما همین که خود مهدی به استقلال چشمک زده می تواند باعث خوشحالی هواداران و امیدواری مسئولان باشگاه باشد. استقلال با حضور چندین و چند مهاجم تا چند روز قبل نیاز مبرمی به جذب وینگر داشت اما حالا با ورود محبی و جذب احتمالی یک وینگر دیگر در این خصوص نیز مشکلی احساس نخواهد کرد. بازیکن موفق این تیم در فصل گذشته یعنی امیرحسین حسین‌زاده نیز هنوز در کش و قوس انتقال به شارلروا است و پول رضایتنامه او به حساب استقلال واریز نشده است.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۵۲ IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    وای چقدر ترسناک😂 کل لیگ دارن میترسن😀

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس