یزدانی جایی در ملوان ندارد / باید با استقلال در انزلی بازی کنیم

مازیار زارع در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت:خوشحالم که بعد از مدت‌ها به لیگ برتر بازگشته‌ایم.

به گزارش مشرق، مازیار زارع پیش از دیدار مقابل پیکان در هفته اول لیگ برتر گفت:خوشحالم که بعد از مدت‌ها به لیگ برتر بازگشته‌ایم.مطمئنا شناخت زیادی تیم ها در ابتدای فصل از هم ندارند. البته پیکان تیم دو سال اخیرش را حفظ کرده، تیمی جوان و جنگنده است و ما هم به همراه پیکان از جوان ترین تیم های لیگ هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: ملوان متعلق به لیگ برتر بود و جایش در این لیگ خالی بود. میانگین سنی هر دو تیم پایین است و می رویم ببینیم در میدان چه خواهد شد.

وی در مورد وضعیت سیاوش یزدانی در تیم ملوان و اینکه گفته شده این بازیکن فعلا اجازه حضور در تمرینات را ندارد و اعلام عدم نیاز کرده اید، اظهار داشت: آنچه اعلام شده صحت دارد. فکر می کنم سیاوش تمرکز لازم را نداشته است. من و مجموعه ملوان به فکر تیم و شهرمان هستیم مطمئنا کار تیمی مهم  است وامیدوارم کمک کنیم که سیاوش به آنچه که دوست دارد برسد. او دیگر در تیم ما جایی ندارد و تمرکز لازم را ندارد.با تمام احترامی که برایش قائل هستم او پیگیر مسایل خودش است . من به فکر تیم و کار تیمی ملوان هستم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه ورزشگاه سیروس قایقران چه زمانی برای لیگ برتر آماده خواهد شد ، گفت: مشخص است. ورزشگاه باید برسد. حتی فکرش را هم نمی کنم بیرون از انزلی بازی کنیم. باید در انزلی بازی کنیم. چمن ما یکی از بهترین چمن های ایران است اما سکو و مسایل  دیگر در جریانش نیستم. مطمئنا باید با استقلال در انزلی بازی کنیم. حتی فکر بازی کردن خارج از انزلی هم برایمان سخت است.

زارع در مورد اینکه مشکلات مالی باشگاه ملوان انزلی اظهار داشت: اتفاق خاصی رخ نداده در یک مقطعی برخی مسائل بود هیچ مشکل خاصی در حال حاضر نداریم. مطمئنا منتظریم اتفاق های بهتری برای ملوان رخ بدهد و در حال حاضر که در اینجا حضور دارم تمام تمرکزمان بر روی بازی فردا و بازی های پیش روست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    4 5
    در انزلی اغلب از سوی یکسری اوباش تماشاگرنما به تیم‌های مقابل ملوان توهین میشه و هیچکس هم باهاشون کار نداره!!! امیدوارم در صورت تکرار این رفتارها، با ملوان برخورد و بازنده اعلام بشه
  • لنگی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    2 2
    امان از این غرور کاذب زارع این غرور تا چند هفته دیگه زمینت میزنه
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      1 1
      تو برو
  • حبیب IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    2 2
    دوباره تیمهای اسانسوری وارد لیگ شدند .
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 0
    اللهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس