کد خبر 1407900
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
پاسخ باشگاه پرسپولیس نسبت به جذب همزمان مهاجم عراقی و یک لژیونر/ می خواهند رقم قرارداد دیاباته را بالا ببرند!

طی روزهای اخیر شایعاتی در خصوص جذب ۲ بازیکن توسط پرسپولیس مطرح شده است.

به گزارش مشرق، بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس بالاخره موفق شد یک مهاجم خارجی کارنامه‌دار را پس از مدت‌ها مذاکره به خدمت بگیرد فضای مجازی پر شد از اخبار تازه مبنی‌بر جذب یک مهاجم خارجی دیگر توسط باشگاه سرخ پایتخت. ابتدا بار دیگر خبر سرخ‌پوش شدن شیخ دیاباته در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

جدول لیگ برتر در پایان هفته نخست؛ استقلال قعرنشین شد! +نتایج کامل

سپس نوبت به خبر جذب محمود المواس، مهاجم سوری رسید که فضای مجازی را پر کند. البته در مورد مهاجم سوری عنوان شد که مدیربرنامه این بازیکن اعلام کرده شرط این انتقال حضور یونس دلفی در پرسپولیس است. در مورد این دو موضوع از باشگاه پرسپولیس سوال کردیم که در پاسخ به این استعلام عنوان کردند: «احتمالا تمایل به انتشار خبر حضور دیاباته در پرسپولیس بیشتر افزایش رقم قرارداد این بازیکن در مذاکرات احتمالی بعدی‌اش است! وگرنه بارها عنوان شد که باشگاه پرسپولیس قصدی برای خرید این بازیکن ندارد. اما در مورد جذب مهاجم سوری به همراه دلفی باید بگوییم این موضوع اصلا درست نیست و چنین موضوعی اصلا مطرح نشده است.»

از باشگاه پرسپولیس در مورد ادامه یا پایان نقل‌وانتقالات این باشگاه سوال کردیم که در پاسخ اعلام کردند فعلا برنامه‌ای برای یارگیری نیست. مگر اینکه سرمربی تیم درخواستی برای جذب بازیکن تا قبل از پایان زمان نقل‌وانتقالات داشته باشند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 0
    پرسپولیس امسال هم به جایی نمیرسه. با یک مهاجم که نمیشه. نهایت امسال هم مثل سال گذشتست. به هر حال ما خیلی وقتها با بودن این ازبک 10 نفره خواهیم بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس