کد خبر 1408078
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
استقلال ناامید کننده ظاهر شد/ خسرو حیدری توانایی فنی ندارد/ وضعیت استقلال به این ترتیب بحرانی می شود!

مهاجم اسبق استقلال گفت: آبی پوشان مقابل سپاهان یک فوتبال ناامید کننده را به نمایش گذاشت و این نوع بازی از تیم مدعی بعید بود.

به گزارش مشرق، عباس سرخاب درباره شکست استقلال در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان، اظهار داشت: گرچه تیم هنوز  در بدنسازی قرار دارد و بدن استقلالی‌ها هم سنگین بود ولی این سیستم بازی کردن از استقلال بعید بود. ساپینتو نشان داد از فوتبال ایران شناخت بسیار کمی دارد و حتی اطلاعات غلطی به وی دادند.

وی افزود: نوع فوتبال استقلال ناامید کننده و بدون برنامه بود اما ظاهرا این مربی پرتغالی فکر می کرد با دیدن چند بازی تیم ، می تواند شاخت خوبی از فوتبال ایران داشته باشد. به نظر من نوع تفکرات ساپینتو باید عوض شود.

بیشتر بخوانید:

خروج یک بازیکن از لیست استقلال قطعی شد

سرخاب در خصوص دستیاری خسرو حیدری  توضیح داد: خسرو یکی از بهترین بازیکنان ایران لحاظ فنی و اخلاقی بود ولی توانایی فنی و تجربه  روی نیمکت ندارد. به نظر باشگاه با انتخاب حیدری به عنوان دستیار اول ساپینتو نشان داد که ایده ای بهتر نداشت و سفارشی بود. باید مربی کاربلدی کنار این مربی پرتغالی قرار می گرفت چراکه اگر استقلال اینجوری ادامه دهد وارد بحران می شود.

مهاجم اسبق استقلال در پایان به خط حمله  آبی پوشان در بازی با سپاهان اشاره کرد و گفت : خط حمله تیم بسیار ضعیف بود و یک خطر جدی هم روی دروازه حریف ایجاد نکرد و معلوم است قدرت تهاجمی تیم پایین است نظر من ساپینتو هنوز ترکیب تیم را بدست نیاوره است ولی باید بداند باید هرچه زودتر ترکیب ایده ال را بدست آورد وگرنه زمان را از دست می دهد و چندین امتیاز از حریفان عقب می افتد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس