کد خبر 1408474
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
مفقود شدن یک ایرانی در انفجار دیروز ایروان + فیلم

وزارت شرایط اضطراری ارمنستان در تازه‌ترین اطلاع‌رسانی درباره انفجار روز گذشته در ایروان اعلام کرد که یک تبعه ایرانی جزو مفقودان این حادثه است.

به گزارش مشرق، با گذشت یک روز از وقوع انفجار مهیب در یکی از مراکز خرید در ایروان، مقامات این کشور از مفقود شدن یک شهروند جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.

منابع رسانه‌ای از ایروان پایتخت ارمنستان گزارش دادند، وزارت شرایط اضطراری ارمنستان اطلاعات جدیدی درباره انفجار روز گذشته در مرکز خرید «سورمالو» در ایروان منتشر و اسامی مفقودشدگان این انفجار را اعلام کرد.

به گزارش رادیو عمومی ارمنستان، طبق اعلام وزارت شرایط اضطراری ارمنستان یک تبعه ایرانی جزو مفقودان انفجار روز گذشته در ایروان است.

این وزارتخانه اسامی ۱۸ نفر را به عنوان افراد مفقود انفجار روز گذشته در ایروان اعلام کرده است.

نفر هجدهم فهرست وزارت شرایط اضطراری ارمنستان، یک شهروند ایرانی اعلام شده است. این وزارتخانه توضیح بیشتری درباره این تبعه ایرانی منتشر نکرده است.

پیشتر در خبرها آمده بود که در نتیجه انفجار مهیب روز گذشته در ایروان، حداقل ۶ نفر جانشان را از دست دادند وو بیش از ۶۰ نفر زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    3 0
    تازه گفته شده مواد منفجره در تمام ایستگاه‌های مترو، تاسیسات مهم نظامی و غیرنظامی، همه مراکز خرید، باغ وحش و کلیسا هم اعلام شده،حال مردم آنجا الان چطوره؟اینجاست که ارزش سربازان گمنام برای ما مردم عادی درک میشود.زنده و سرافراز باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس