کد خبر 1409143
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی در اروپا، همچنان بازیکنان بزرگی هستند که هر لحظه مانند بمب ساعتی امکان انتقال آنها وجود دارد.

به گزارش مشرق، تا به اینجا چندین نقل و انتقالات برجسته را در تابستان شاهد بودیم، از جمله انتقال ارلینگ هالند به منچسترسیتی و پیوستن روبرت لواندوفسکی به بارسلونا. با این حال، هنوز بمب‌های ساعتی در بازار وجود دارد که چندین باشگاه برای به خدمت گرفتن این بازیکنان تلاش می‌کنند. این بازیکنان می‌توانند پول‌های زیادی قبل از بسته شدن پنجره تابستانی در اول سپتامبر را جابه‌جا کنند.

در ادامه سعی داریم شما را با این بازیکنان بیشتر آشنا کنیم: 

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

فرانکی دی یونگ

یکی از طولانی‌ترین نقل و انتقالات تابستانی، انتقال پیشنهادی فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد است. باشگاه بارسلونا با قراردادی به ارزش اولیه ۶۳ میلیون پوند (۷۴.۵ میلیون دلار) و ۸ میلیون پوند (۹.۶ میلیون دلار) اضافی موافقت کرد.

با این حال، دی یونگ همچنان درگیر اختلاف با باشگاه کاتالان بر سر دستمزدهای معوق است. او همچنین ترجیح می‌دهد در نیوکمپ بماند و خوان لاپورتا، رئیس بارسا تاکید کرده است که آنها تحت فشار مالی برای فروش این بازیکن نیستند.

با توجه به اینکه دی یونگ یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های کاتالان‌هاست اما به نظر می‌رسد که او در نهایت بارسا را ​​ترک کند.

یونایتد مایل است تا پایان بسته شدن پنجره منتظر بماند، اریک تن‌هاخ نیز امیدوار خواهد بود که یک بار دیگر همانند زمان حضورش در آژاکس با این بازیکن همکاری داشته باشد.

دیگر تیمی که می‌تواند نگرانی‌های منچستر را بیشتر کند، پیشنهاد چلسی به این بازیکن خواهد بود که می‌تواند با توجه به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شانس آنها را برای جذب این بازیکن بیشتر کند.

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

سرگئی میلینکوویچ ساویچ

تابستانی نمی‌گذرد که سرگئی میلینکوویچ ساویچ، حداقل یک بار با یونایتد یا یوونتوس پیوند نخورده باشد و امسال به هر دو تیم لینک شده است.

به نظر می‌رسد یووه نیاز کمتری به هافبک لاتزیو داشته باشد، زیرا آنها به تازگی پل پوگبا را به تورین بازگردانده‌اند، اما این بازیکن فرانسوی اکنون به دلیل مصدومیت برای چند ماه از میادین دور است.

در مورد یونایتد، همه چیز به دی یونگ بستگی دارد. اگر هافبک هلندی در بارسا بماند یا به چلسی بپیوندد، آنها در نهایت می‌توانند پیشنهادی برای میلینکوویچ ساویچ، ارائه دهند.

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

آدرین رابیو

به نظر می‌رسد یونایتد حداقل یک هافبک را قبل از پایان ماه جذب کند، شاید هواداران با توجه به عملکرد  متوسط آدرین رابیو در تورین، از احتمال ورود رابیو به اولدترافورد خوشحال نباشند.

منچستریونایتد کار ساده‌ای برای رسیدن به توافق با آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس ندارد.

یوونتوس مشکلی برای پذیرش درخواست یونایتد ندارد ولی رسیدن به توافق با بازیکن ساده نیست. ورونیک، مادر و مدیر برنامه‌های آدرین رابیو در مذاکرات به سختگیری مشهور است و به مدیران یونایتد اعلام کرده است که دستمزدپسرش باید ۱۰ میلیون یورو باشد. این در حالی است که دستمزد فعلی رابیو در یوونتوس هفت میلیون یورو است. عدم حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان باعث شده تا رابیو درخواست این دستمزد بالا را داشته باشد. لیگ اروپا برای ستاره‌های فوتبال جذاب نیست و دی یونگ نیز به همین دلیل حاضر به پوشیدن پیراهن منچستریونایتد نشد. رابیو هم به شرط دریافت دستمزد ۱۰ میلیون یورویی حاضر است به منچستریونایتد بپیوندد.

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

لئاندرو پاردس

رابیوت باید به سرعت در تورین با لئاندرو پاردس، یکی از اهداف بلند مدت نقل و انتقالات یووه جایگزین شود. کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن مطمئناً مانع راه آرژانتینی نخواهد شد، زیرا در تابستان امسال با بازیکنانی مانند ویتینیا و رناتو سانچس، خط میانی خود را تقویت کرده است.

فقط این سوال مطرح می‌شود که آیا باشگاه دیگری یووه را برای خرید پاردس تهدید خواهد کرد یا خیر؟ 

گالتیه آخر هفته به خبرنگاران گفت: لئاندرو پیشنهادات زیادی دارد و من نمی‌دانم از الان تا پایان بازار نقل و انتقالات چه اتفاقی خواهد افتاد.

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

فابیان رویز

پاری سن ژرمن در حال حاضر نیاز کمتری به پاردس دارد زیرا فابین رویز به زودی از ناپولی به این تیم می‌پیوندد. این ملی‌پوش اسپانیایی مدت‌هاست که به بارسلونا و رئال مادرید لینک می‌شود اما تابستان امسال یونایتد به عنوان گزینه جدی برای جذب او مطرح شد.

با این حال، طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن اکنون در آستانه توافق با ناپولی برای رویز است، که حفره‌ای در خط میانی ناپولی ایجاد خواهد کرد که ممکن است توسط تانگوی اندومبله از تاتنهام پر شود.

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

کریستیانو رونالدو

این بازیکن ۳۷ ساله تور پیش فصل منچستر یونایتد را از دست داد اما با ۴۵ دقیقه حضور کامل در دیدار تدارکاتی مقابل رایو وایکانو به جریان تیم برگشت.

او در بازی آغازین لیگ انگلیس، روی نیمکت قرار گرفت و در دقیقه ۵۳ وارد زمین شد. رونالدو در بازی مقابل برنتفورد فیکس بود اما منچستر یونایتد با ۴ گل شکست خورد. آینده او همچنان در شیاطین سرخ نامعلوم است. هرچند به گزارش روزنامه آ اس باشگاه و نمایندگان رونالدو برای ماندن او در منچستر یونایتد برای فصل ۲۰۲۲/۲۳ به توافق رسیده اند.

این فوق ستاره پرتغالی قصد ندارد در این مرحله از فوتبال خود یک سال حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. او حتی به مدیران منچستر اعلام کرده که این تیم حتی قادر به رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر جزیره نمی‌باشد.

در مطبوعات اسپانیایی ادعا شده که بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید مایل به پیوستن به رقیب همشهری خود، اتلتیکو است، اما انریکه سرزو، رئیس باشگاه می‌گوید که این انتقال "عملا غیرممکن" است.

پس زمان رونالدو به سرعت رو به اتمام است. او باید در اسرع وقت یک خریدار پیدا کند.

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

آنتونی

چه رونالدو در اولدترافورد بماند یا نه، تن هاگ به وضوح امیدوار است که بتواند یک بار دیگر با آنتونی، این‌بار در منچستر همکاری داشته باشد. 

منچستر یونایتد قبلاً یک پیشنهاد ۵۱ میلیون پوندی (۶۱ میلیون دلاری) برای این بازیکن ارائه داده که توسط آژاکس رد شده است و این تیم مبلغ ۶۸ میلیون پوند (۸۲ میلیون دلار) را برای آنتونی در نظر گرفته است. این مبلغ هنگفتی برای یک بازیکن ۲۲ ساله خواهد بود، اما او یک ملی‌پوش برزیلی است و تصور می‌شود که اگر رونالدو با تأخیر خانه جدیدی پیدا کند، یونایتد حداقل حاضر است پیشنهاد خود را افزایش دهد.

آنتونی در آخرین مصاحبه خود در رابطه با تماس تن هاخ با او اظهار داشت: هیچ نظری ندارم. او باید این موضوع را با مدیر برنامه من در میان بگذارد، من فعلا روی آژاکس متمرکز هستم و هرآنچه که پیش خواهد آمد را خواهیم دید.

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

لوکاس پاکتا

 "لوکاس تولنتینو کوئلو د لیم" زادهٔ ۲۷ اوت ۱۹۹۷ که عموماً با نام لوکاس پاکتا شناخته می‌شود. انتقال این بازیکن از سن پائولو به آث میلان مطابق برنامه پیش نرفت و این بازیکن برزیلی نتوانست نام مستعار (کاکای جدید) را حفظ کند. با این حال، او شهرت خود را به عنوان یکی از با استعدادترین هافبک های سلسائو در لیون بازسازی کرده و اکنون با مبلغ نجومی این بار به آرسنال، پیوند خورده است.

آرسنال یکی از مشتریان جدی این بازیکن خواهد بود ولی سران باشگاه لیون به این راحتی و با مبلغ کم این بازیکن برزیلی که دو سال از قراردادش باقی مانده را نمی‌فروشند.

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

برناردو سیلوا

برناردو سیلوا تابستان گذشته می‌خواست منچسترسیتی را ترک کند و ملی‌پوش پرتغالی برای رفتن به بارسلونا و اتلتیکومادرید علاقه‌مند بود.

مشکل این بود که سیتی به او اجازه نمی‌داد با چیزی کمتر از ارزش واقعی‌اش جدا شود و در نتیجه او را برای هر دو تیم لیگا خیلی گران می‌کرد. البته با توجه به اینکه سیلوا نقش مهمی در قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر داشت، این برای سیتی خوب بود.

با این حال، بارسا همچنان برناردو را خریدی رویایی می‌داند و احساس می‌کند که اگر دی یونگ به یونایتد فرستاده شود، پول کافی برای آوردن هافبک تهاجمی با تاخیر به نیوکمپ خواهد داشت.

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

نیمار

پاری سن ژرمن که مبلغ هنگفتی را برای حفظ کیلیان امباپه، رهبر بلامنازع پروژه جدید در پارک دو پرنس، متعهد شده است، اعلام کرده که به پیشنهادات برای نیمار  گوش خواهد داد.

با این حال، تعداد کمی از باشگاه‌ها در حال حاضر در موقعیتی هستند که از نظر مالی یا تاکتیکی، بازیکن برزیلی را در خود جای دهند. تنها تفاوتی که نیمار با وضعیت رونالدو در یونایتد دارد این است که نیمار در واقع می‌خواهد در پاریس بماند.

 گفته می‌شود که او دیگر با امباپه رابطه خوبی ندارد، بنابراین دیدن اینکه اگر یکی از ثروتمندان تازه‌کار اروپا، شاید نیوکاسل  قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، پیشنهادی قابل قبول برای نیمار ارائه دهد، بسیار جذاب خواهد بود.

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

مائورو ایکاردی

جدایی نیمار در پارک دو پرنس، با توجه به دستمزد و قیمت بالا یکم سخت به نظر می‌رسد اما شکی نیست که این باشگاه دوست دارد از شر مائورو ایکاردی خلاص شود.

پس از چند بازی خوب در فرانسه، این مهاجم فصل گذشته تنها ۵ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند. با این حال، ایکاردی که در سال ۲۰۱۹ به طور هیجان انگیزی از کاپیتانی اینتر محروم شد و به فرانسه فرستاده شد ظاهرا بازگشت به سری آ و بازی درتیم مونزا را رد کرد.

جالب اینجاست که در حال حاضر صحبت از علاقه منچستریونایتد به این مهاجم آرژانتینی نیز به گوش می‌رسد. 

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

ممفیس دیپای

واضح است که ممفیس دیپای مازاد بر نیازهای بارسلونا است. روبرت لواندوفسکی خط حمله ژاوی را در این فصل هدایت خواهد کرد و در این امر رافینیا، فران تورس و عثمان دمبله او را همراهی خواهند کرد.

ممفیس در سن ۲۸ سالگی و با نزدیک شدن به جام‌جهانی، به وضوح می‌خواهد به جای نشستن روی نیمکت در نیوکمپ، به طور منظم بازی کند. در همین حال، بارسا نیز دوست دارد از بازیکنی که به آن نیازی ندارد، پول دربیاورد.

بازگشت به لیگ برتر در این مقطع زمانی برای بازیکن سابق یونایتد دور از ذهن می‌باشد، اما به نظر می‌رسد او اکنون برای سری آ آماده است و یوونتوس امیدوار خواهد بود که به زودی این معامله را نهایی کند.

بمب‌های نقل‌و انتقالاتی اروپا چه کسانی هستند؛ هر لحظه منتظر انفجار باشید

پیر امریک اوبامیانگ

ممکن است که ممفیس تنها مهاجم برجسته ای نباشد که  قبل از بسته شدن پنجره بارسا را ​​ترک می‌کند. در واقع، اوبامیانگ هم می‌تواند به سمت دروازه خروج در نیوکمپ حرکت کند.

ملی پوش گابنی علاقه مند به ماندن در جمع آبی و اناری پوشان است ولی چلسی به یک گلزن تمام عیار نیاز مبرم دارد و بارسا بدیهی است که از هر پولی برای خرید برنالدو به دست می‌آید چشم پوشی نکند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس