کد خبر 1409150
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
انتقاد اسطوره منچستر از رونالدو

کاپیتان اسبق منچستریونایتد پس از وعده یک مصاحبه از سوی کریستیانو رونالدو، از این ستاره پرتغالی انتقاد کرد و از او خواست تا همین حالا صحبت کند.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو به هواداران تیم منچستریونایتد وعده داد که چند هفته آینده در مورد حاشیه‌های به وجود آمده در چند وقت اخیر صحبت خواهد کرد.

گری نویل کاپیتان اسبق منچستریونایتد نیز از هم تیمی قدیمی خود خواسته که قبل از ترک باشگاه صحبت‌هایش را انجام دهد. او از رونالدو خواسته که هر چه سریعتر سکوت خود را بشکند و قبل از ترک اولدترافورد مشکلات خود را با باشگاه آشکار کند.

نویل در توییتی نوشت: چرا بهترین بازیکن تاریخ (به نظر من) باید دو هفته صبر کند تا حقیقت را به هواداران منچستریونایتد بگوید؟ او اکنون بایستید و صحبت کند. باشگاه در بحران است و به رهبری برای هدایت  نیاز دارد. او تنها کسی است که می‌تواند این وضعیت را گردن بگیرد.

در چند وقت اخیر شایعات جدایی رونالدو از منچستر به شدت به گوش می‌رسید و این فوق ستاره پرتغالی با سکوت خود کاری کرد تا حقیقت این اتفاقات برای هواداران منچستریونایتد مبهم بماند.

شیاطین سرخ در حال حاضر در شرایط خوبی قرار ندارند و در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس متحمل دو شکست شده‌اند. آن‌ها با تفاضل گل منفی پنج، قعرنشین لیگ برتر هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس