کد خبر 1409256
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
صدای مهیب و وحشت مسافران در مترو تبریز!

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به صدای بلند در ایستگاه ۷ خط یک‌مترو تبریز گفت: نقص فنی یکی از دستگاه های قطار (جعبه شارژر باطری قطار) عامل ایجاد صدای بلند و وحشت مسافران شده است.

به گزارش مشرق، یعقوب وحیدکیا امشب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت مسافران تمام مسافران در ایستگاه ۷ از مترو تخلیه شده و مسائل ایمنی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه عصر امروز روی داده است، گفت: قطار و سیستم حمل و نقل ریلی  آسیبی ندیده است و صدای ایجاد شده صرفا  به علت تخریب این قطعه بوده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز ضمن عذرخواهی از مردم شهر تبریز به دلیل ایجاد وقفه یک ساعته در ارائه خدمات به مردم گفت: سرویس دهی خط یک مترو تبریز از صبح فردا به صورت عادی و طبق برنامه روزانه از سر گرفته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • وحید نادر شاگرد اتوبوس IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 3
    مترو تبریز در دو تونل موازی احداث شده که یکی از تونلها بعد از انحراف از مسیر مستقیم قبلی؛ از زیر دیوار کوچه(جنوب) خانه ما میگذرد؛ و تونل موازی آن از زیر دیوار انتهای ساختمان شمال خانه) و خانه ا وسط دو تونل جنوبی و شمالی مترو تبریز)؛ .... آلان وقتی مترو رد میشود زلزله خفیف با صدای آزار دهنده در خانه ما برقرار است گچ ها همه ترک برداشته و در حال ریزش هست به مترو نامه نوشتیم یکسال بعد کارشناسی برای بازدید آمد تا خانه دید گفت حیف است که این هنر ساختمان سازی فرو بریزد و از طرفی مترو را هم نمیشود متوقف و تعطیل کرد چون منجر به تعدیل نیروی انسانی و بیکار شدن تعدادی میشود(آنموقع هنوز مترو تبریز همانند حالا؛ جایگاهی در حمل مسافر شهری نداشت)؛ پرسیدم اتفاقی بیافتد چی؟ فرمود نگران نباشید بیمه خسارت و دیه پرداخت خواهد کرد چون مترو بیمه هست و از طرفی کمی تحمل تان بالا باشد آتش نشانی تبریز و هلال احمر تبریز نمره قابل قبولی از زیر آوار در آوردن دارند و....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس