کد خبر 1409701
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
آنچلوتی تایید کرد؛ کاسمیرو به منچستریونایتد می‌پیوندد

با اعلام «کارلو آنچلوتی»، هافبک برزیلی رئال مادرید از این تیم جدا می‌شود؛ او قرار است راهی منچستریونایتد شود.

به گزارش مشرق، کاسمیرو، ستاره برزیلی و ۳۰ ساله خط میانی تیم فوتبال رئال مادرید با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسید و با تایید کارلو آنچلوتی باید این انتقال را قطعی بدانیم.

سرمربی کهکشانی‌ها پیش از دیدار با سلتاویگو اظهار داشت: امروز صبح (جمعه) با کاسمیرو صحبت کردم. او می‌خواهد چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را تجربه کند و باشگاه نیز از قصدش آگاه است. با خدماتی که این بازیکن به باشگاه رسانده و شخصیتی که دارد باید به این تصمیم احترام بگذاریم. مذاکراتی انجام شده اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است اما او می‌خواهد باشگاه را ترک کند.

به ادعای فابریتزیو رومانو، مذاکرات منچستریونایتد و رئال‌مادرید در مراحل پایانی قرار دارد و شیاطین سرخ پیشنهادی به ارزش ۶۰ به علاوه ۱۰ میلیون یورو پاداش را برای کهکشانی‌ها ارسال کرده‌اند که انتظار می‌رود مورد قبول رئال قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

دسته چک یونایتد برای خرید هافبک رئال

قرارداد پیشنهادی شیاطین سرخ به هافبک برزیلی تا سال ۲۰۲۶ معتبر خواهد بود و بند تمدید یک ساله نیز در آن به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد این پیشنهاد مورد قبول او قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که کاسمیرو اخیرا حساب کاربری وین رونی، ریو فردیناند و پل اسکولز را در اینستاگرام دنبال کرده تا به این ترتیب گمانه‌زنی‌ها برای احتمال انتقالش به اولدترافورد افزایش پیدا کند.

باید به زودی منتظر حضور این ستاره برزیلی در تست‌های پزشکی منچستر باشیم.

این بازیکن از سال ۲۰۱۳ در عضویت رئال است و در این مدت فقط یک فصل راهی پورتو شد. پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان، سه قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا، یک قهرمانی در جام حذفی، سه قهرمانی در سوپرجام اروپایی و سه قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها جزو افتخارات مهمی است که کاسمیرو با رئال دشت کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس