کد خبر 1410760
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
زمان انتقال ستاره رئال به منچستریونایتد

هافبک برزیلی رئال مادرید با چشمان گریان راهی منچستر یونایتد شد.

به گزارش مشرق، کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید امروز با حاضر شدن در نشست خبری در باشگاه مادریدی خداحافظی کرد تا راهی لیگ برتر انگلیس شود و به منچستر یونایتد ملحق شود. بازیکن برزیلی18 عنوان قهرمانی با حضور رئال مادرید کسب کرده است.

کاسمیرو در ابتدای صحبت هایش نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد  و شروع به گریه کردن کرد. هافبک برزیلی در ادامه گفت: وقتی من و همسرم به اینجا رسیدیم، من کسی را نمی شناختم. ما به یک کشور جدید به باشگاهی می رفتیم که بسیاری از مردم ما را نمی شناختند و ما زندگی خود را در اینجا ساخته ایم.

وی افزود: وقتی سائوپائولو را ترک کردم تا اینجا بازی کنم، برایم واضح بود که باید در تیم اصلی بازی کنم. اما ابتدا باید برای کاستیا بازی می‌کردم. این یک تجربه بزرگ بود زیرا ارزش‌ها را در آن یاد گرفتم. آکادمی جوانان که زیباترین چیز در مورد این باشگاه است.

کاسمیرو در ادامه گفت: من خیلی چیزهای زیادی برده ام، اما فکر می کنم بزرگترین عنوان زمانی بود که من توانستم به این باشگاه بیایم. من با کمک مادرم، برادرانم ، همسرم، باشگاه ، شما رئیس برنده شدم و همیشه سپاسگزارتان هستم.

وداع صخره با رئال/ بغض شکار بزرگ منچستر ترکید+فیلم

این برزیلی نمی خواست دو بازیکن رئال را از ترکیب تیم فراموش کند. او گفت: "شما با 25 بازیکن بازی می کنید. اما من باید در مورد مودریچ و کروس صحبت کنم. من واقعاً از فوتبال با آنها لذت بردم. این باشگاه بهترین‌ها را دارد، به همین دلیل است که همیشه بهترین است، به پیروزی ادامه خواهد داد. این هویت این باشگاه و این شهر است.

کاسمیرو در پایان گفت: می خواهم روشن کنم که روزی برمی گردم تا عشقی که به من داده اند را برگردانم. برای ادامه کمک به این باشگاه برمی گردم. آنچه در اینجا آموخته ام باعث می شود که در باشگاه بزرگ جدیدم  با قدرت کار کنم. از منچستریونایتد متشکرم که به من فرصت را دادید تا به این تیم ملحق شوم. درود بر مادرید!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس