کد خبر 1411043
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
ذوق‌زدگی تن‌هاگ بعد از برد مقابل لیورپول

اریک تن هاگ تغییر در نگرش و روحیه بازیکنانش را دلیل پیروزی بزرگ مقابل لیورپول دانست.

به گزارش مشرق و به نقل از ساکرنت، اریک تن هاگ سرمربی هلندی اولین سرمربی یونایتد بود که دو بازی ابتدایی خود  در لیگ شکست خورد. شکست مقابل برایتون و برنتفورد برای اولین بار در ۳۰ سال گذشته شیاطین سرخ را در انتهای لیگ برتر قرار داد ولی این تیم توانست در هفته سوم دست به کار بزرگی بزند و لیورپول را شکست دهد.

تصمیم او برای کنار گذاشتن کریستیانو رونالدو و هری مگوایر، سود زیادی برای یونایتد به همراه داشت. سرعت بالای بازی یونایتد، لیورپول را در ۳۰ دقیقه ابتدایی به شدت تحت تاثیر قرار داد.

اریک تن هاگ بعد از این دیدار گفت: ما می توانیم الان بعد از این بازی بزرگ در مورد تاکتیک ها صحبت کنیم اما همه چیز به نگرش بستگی دارد. من از عملکرد تیمم راضی هستم اما ما باید در هر بازی اینطور باشیم. هر بازی در لیگ برتر دشوار است.

طبق گزارش‌ها یک روز پس از شکست ۴ بر صفر مقابل برنتفورد تن هاخ بازیکنانش را به تمرین کشاند تا ۱۳ کیلومتر بدوند.

برونو فرناندس که در غیاب مگوایر کاپیتان شد، گفت: امروز واقعا کسب برد برای ما مهم بود. ما شخصیت درست را نشان دادیم و سه امتیاز را گرفتیم. گل اول اعتماد به نفس ما را بسیار بالا برد. برداشتن اولین قدم در لیگ برای ما مهم بود، حالا باید ادامه دهیم.

کاسمیرو قبل از شروع بازی در اولدترافورد دیده شد اما خرید ۶۰ میلیون پوندی یونایتد بازی را از روی سکوها دنبال کرد. او می تواند از هفته بعد برای تیمش به میدان برود.

تن هاگ اشاره کرد که پول بیشتری در ۱۰ روز پایانی پنجره نقل و انتقالات از سوی همه تیم ها خرج خواهد شد. سرمربی هلندی همچنین گفت که درهای بازگشت به روی هری مگوایر و رونالدو باز است. او گفت: نیازی نیست به مگوایر و رونالدو اشاره کنم. آنها بازیکنان شگفت انگیزی هستند و در آینده  نیز نقش خواهند داشت. ما بازیکنان خوبی داریم. البته پنجره نقل و انتقالاات بسته نیست و شاید خرید کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس