برقراری امنیت پایدار در منطقه هدف اصلی مسابقات ورزشی نظامی است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین هدف برگزاری مسابقات ورزشی جهانی، برقراری امنیت و صلح پایدار در منطقه و جهان است.

به گزارش مشرق، سردار محمد خاکپور، جمعه شب در مراسم افتتاحیه مسابقات تک تیراندازی نیروهای نظامی جهان ۲۰۲۲ که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، اظهار داشت: مهمترین اهداف برگزاری مسابقات نظامی که با ابتکار روسیه آغاز شد، ایجاد دوستی و مودت بین کشورهای دوست و ایجاد همدلی میان آنها برای تبادلات اقتصادی و تجاری و ایجاد تعامل نظامی در راستای برقراری امنیت و صلح پایدار در منطقه و جهان است.

وی عنوان کرد: در مسابقات بین المللی سال ۲۰۲۲ میلادی، نیروهای مسلح ایران میزبان سه رشته از مسابقات هستند.

خاکپور یادآور شد: میزبانی هشتمین دوره مسابقات تیراندازی نیروهای ویژه بر عهده نیروی زمینی سپاه پاسداران به میزبانی شهر تاریخی یزد، میزبانی رشته پهپاد بر عهده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و مسابقات غواصی عمق نیز بر عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد: با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته و تلاش مسئولان و مدیران برگزار کننده مسابقات و اهتمام تیم های شرکت کننده، شاهد شکل گیری رقابت های سازنده در فضایی دوستانه و تحقق اهداف عالیه این مسابقات به ویژه ارتقا سطح دوستی و تقویت روابط برادرانه بین کشورها باشیم و نتایج خوبی از این رقابت ها به دست آوریم.

خاکپور از برگزارکنندگان این رقابت ها در نیروی زمینی سپاه و سپاه الغدیر یزد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شرکت کنندگان از کشورهای مختلف در مدت اقامت خود لحظات خوبی را در جمهوری اسلامی ایران تجربه کنند و با خاطرات شیرین و کسب تجربیات خوب به کشور خود باز گردند.

گفتنی است؛ مسابقات تیراندازی نیروهای نظامی جهان به میزبانی یزد از فردا آغاز می شود و تا ۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت و تک تیراندازانی از هفت کشور جهان در این رقابت ها حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس