برگزاری لیگ پنج‌گانه نظامی نیروی زمینی سپاه در لنگرود

مسابقات لیگ پنج‌گانه نظامی نیروی زمینی سپاه پاسداران به میزبانی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در لنگرود استان گیلان برگزار شد.

به گزارش مشرق، مسابقات لیگ پنجگانه نظامی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در لنگرود استان گیلان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این لیگ که مرحله انتخابی برای راهیابی تیم منتخب به مسابقات کشوری نیروهای مسلح و مسابقات بین‌المللی نیروهای مسلح و المپیک نظامیان به‌شمار می‌آید در سه مرحله جداگانه به رقابت پرداختند.

در این مرحله ۷ تیم در قالب نیروی مخصوص میرزا کوچک خان، تیپ حضرت مهدی (عج)، لشکر ۳ سید شهدا (ع)، تیپ ۳۸ ذوالفقار، تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) و تیپ امام سجاد (ع) و لشکر ۲۹ نبی اکرم (ص) از مناطق و قرارگاه مختلف سپاه شرکت داشتند.

سردار حمید سرخیلی مسئول مسابقات پنج‌گانه نظامی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مرحله نخست این مسابقه در لنگرود گفت: در این مرحله، ورزشکاران در رشته دو ساحلی و صحرایی، تیراندازی، میدان موانع، شنا با مانع و پرتاب نارنجک توانمندی‌های خود را در یک میدان کاملا رقابتی و انتخابی به نمایش گذاشتند.

 وی افزود: نفرات برتر این دوره و دو مرحله دیگر، به مسابقات ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع که در شهریور ماه برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

تیم منتخب رقابت‌های شهریور نیز به عنوان نماینده نیروهای مسلح و نظامیان کشورمان جواز شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامیان که در یکی از کشورهای آمریکای جنوبی برگزار می‌شود را دریافت می‌کنند.

گفتنی است؛ دوره قبلی المپیک نیروهای مسلح با حضور ۱۰هزار ورزشکار از ۶۰ کشور به میزبانی چین برگزار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس