1

هر نوع همکاری با تلویزیون سعودی نشانه‌ای از اقدام تروریستی علیه مردم ایران در جنگ اطلاعاتی دشمن است

به گزارش مشرق، باراک راوید خبرنگار صهیونیست فاش کرده است که موساد به طور منظم از شبکه فارسی زبان اینترنشنال، به عنوان بازوی جنگ اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌کند. راوید در ادامه گفته است که بودجه این شبکه را رژیم سعودی تامین می کند.

تا پیش از این مقامات سعودی ادعا کرده بودند که بخش خصوصی بودجه این تلویزیون ضد ایرانی را تامین می‌کند، حالا مشخص شده است که رژیم آل سعود به صورت مستقیم منابع مالی این تلویزیون ۲۴ ساعته را تامین کرده است.

اما مهم‌تر از اسپانسری سعودی‌ها برای این موساد در این عملیات روانی؛ شبکه‌های فعال و افرادی است که در داخل و یا خارج از کشور سوژه برای تلویزیون وهابی‌ها تهیه می‌کنند.

تا پیش از این مشخص شده است که برخی افراد به صورت مستقیم برای این شبکه صهیونیستی خوراک فرستاده و برخی دیگر به صورت غیر مستقیم برای کانال رسانه‌ای سعودی پژواک فرستاده‌اند.

افشاگری صهیونیست‌ها از سطح همکاری میان گروهک تروریستی موساد و تلویزیون آل سعود اتمام حجت با همه افرادی است که با این شبکه عملیات روانی و فریب‌کار به صورت مستقیم یا غیر مستقیم همکاری کرده یا به آن سرویس می‌دهند.

هر نوع همکاری با تلویزیون سعودی نشانه‌ای از اقدام تروریستی علیه مردم ایران در جنگ اطلاعاتی دشمن است؛ لازم است قوه قضائیه با دقت نظر و به صورت قاطع اقدام قانونی علیه عوامل همکار با گروهک موساد را انجام دهد.

 رونمایی از شبکه تلویزیونی موساد اینترنشنال در ریاض!

پیش از این باراک لاوید با بیان روابط محرمانه میان عربستان و رژیم صهیونیستی گفته بود   که  شماری از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش اسرائیل نیز طی سال‌های گذشته به عربستان سفر کرده‌اند که بارزترین آنها بنی گانتس است که در زمان تصدی ریاست ستاد ارتش اسرائیل سفری به عربستان سعودی داشت.

 یکی دیگر از ابعاد همکاری ریاض با اسرائیل در زمینه جاسوسی از شهروندان و مخالفانش است که گفته می‌شود سعودی‌ها با کمک یوسی کوهن رئیس موساد از همکاری شرکت ان اس او و برنامه جاسوسی پگاسوس کمال بهره را برده و از این طریق موفق به ترور جمال خاشقجی در سال ۲۰۱۸ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    20 5
    وقتی که سیاست گذار صهیونی، سرمایه گذار سعودی و خبرگزار بهائی باشند، چه معجونی شود؟!؟!؟!
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      6 17
      فقط شما خوبید!!!
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      13 5
      معلومه که ما خوبیم، نه پس شما صهیونیست‌ها خوبین؟؟!
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    8 32
    آسمون ریسمون
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      13 5
      چند کلمه هم از پادوی منافق اسقاطیلی
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    10 3
    دیگه مرزهای بینندگانش واگاهی بینندگانش وگزینه های جذب مجری این شبکه ها که فسادودروغگویی برای مجریگری است بخوبی پیداشده است وبرای همین نوع شبکه رارسانه ای میکنندمثل اوایل نیست که طرف توی لیست کانالهایش هم امدنیوزداشت هم کانال انقلاب وکسانی که دنبال میکننداین شبکه ها رابخوبی ازعدم دلسوزی وویرانه خواستن ایران باسیاستهای تک بینی وتعمیم به مسیرانقلاب اسلامی وعدم مقایسه وندیدن نقاط قوت واخباروتحلیلهای گزینشی برای ضربه به امنیت مردم رادنبال میکندکه طرحی شکست خورده است
  • ش. AE ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    10 4
    چرا ما شبکه با زبان عبری درست نمیکنیم؟؟؟؟؟. هنر جنگ اینکه با پنبه سر ببری رژیم کودک کش اسرائیل از هر ابزاری برای ضربه زدن به ایران وایرانی استفاده میکنه در بین گاوهای شیرده هم که محبوبیت پیدا کرده‌ چرا ما باید فقط خبر پخش کنیم ؟؟؟؟؟؟چرا ما در وزارت خانه ها میز اسرائیل نداریم و مسول میز اسرائیل ؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      4 4
      چون شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی هم تحریم هست و نمیشه در کشورهای دیگر ببینند و چون در آمریکا و کلا غرب آزادی هست دیدن شبکه های مقاومت از الکوثر تا المنار و «پرس تی وی» جرم هست و زندان دارد...
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      6 3
      ماشهیدیهودی داریم که یه تارموی هرکدوم ازخانواده هاشون ازهمه ی استکبارواسراییل باهمه امکاناتشون بیشترارزش الهی داره الان هم همه دارند به نجاست صهیونیست پی میبرن وقتی سخنرانان مادرکشورهای خارج ازایران جلسه میگذارند وخیابان اطراف اون مجتمع هم دراروپا وامریکامملوازجمعیت میشه عزیزانی مثل رحیم پورپناهیان و
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 1
    افایان با مصاحبه کنندگان داخلی آن هم افراد مشهور که در روز روشن و جلوی چشم همه می نشیند در این شبکه ها چه مجازی و تلفنی و چه حضوری کاری ندارند چی می‌گویی برایی خودتان
  • . IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    8 2
    شما ببین کجای کارت ایراد داره که شبکه ایران اینترنشنال با دوسال سابقه کار یا بی بی سی فارسی با 10سال سابقه کار شده مرجع خبری
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      4 4
      شما ببین کجای مغزت ایراد نداره که با دیدن دروغها و جفنگیات این شبکه ها باز برات مرجع هست
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      0 4
      اولا مرجع خبری نیستند دوم هم برای شما چون دوست دارید کسانی که فحش به ایران می دهند و بد ایران می گویند رو دست بگذارید و هرکس بیشتر علیه ایران باشد شما ایرانی های به ظاهر هم طرفدار آنان حال آن شبکه می خواد خودی باشد یا دشمن فرقی برای شمارندارد
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 4
    بعد از اینهمه کثافت پاشی این شبکه کثیف تازه الان به این نتیجه رسیدید؟ سوال:چرا در حوزه رسانه کشور ما کلا قافیه را باخته؟ جواب: چون عده ای ..مدیران ما در این حوزه هستند. با جزم اندیشی نمیتوان در دنیای امروز جلو رفت ، بخصوص در حوزه رسانه. باید اتاق فکری با اختیارات تام در این زمینه متشکل از مدیران کار بلد و توانمند با بودجه اختصاصی تشکیل داد. عزیزان بزرگان تصمیم گیران:: لطفا تعجیل کنید چند ساله داریم فریاد میکنیم و گوش شنوایی نیست. عین همین کانال را برای سعودی درست کنید تا مجبور شوند این شبکه فاضلاب را جمع کنند.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    7 3
    از عربستان سعودی انتظاری غیر از این نیست مسعولان کشور هم باید شبکه های منطقه ای وفرا ملی تاسیس کنند تا جلوی اکاذیب این گاو شیرده واسراعیل کودک کش بایستند
  • جاوید ایران اتمی NL ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    7 3
    اینجوری نمیشه، وزارت اطلاعات باید یک اطلاعیه یا بیانیه بده و خط قرمز تعیین کنه درباره هر نوع همکاری و مصاحبه با اینترنشنال عربستان سعودی رو، باید وزارت اطلاعات مرز روشنی تعیین کنه در این مورد، مدارک و اسناد هم دیگه از روز آشکارتر شده و میشه به این اسناد استناد کرد، هرکسی که با این شعبه موساد و باغ وحش عربستان مصاحبه کنه یا همکاری کنه باید فوراً دستگیر بشه، باید برای همه روشن بشه که مصاحبه با این شبکه بی شرف بخشی از حق آزادی محسوب نمیشه و بلکه یک اقدام ایران ستیزانه وخائنانه و ضد امنیتی و تروریستی محسوب میشه. مجلس هم باید برای این موارد قانون مخصوص وضع کنه. هر موجود کثیف و وقیح و ایران ستیز وتندرو رو جمع کردن توی این شبکه، از مجتبی پور محسن روانپریش بگیر تا سیما ثابت وطن فروش غلیظ.
  • فرزاد IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    4 1
    ببخشید؟ یعنی شما منتظر بودین تا یه خبرنگار اسرائیلی چنین موارد واضحی را بگه بعد علیه اون وطنفروش های بیشرف که همواره با این شبکه علیه ایران عقده گشایی می کنند اقدام کنید؟!
  • رضا IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 3
    هر نوع همكارى اعم از تهيه خبر و گزارش و رپرتاژ و همچنين هر نوع مصاحبه و حضور در برنامه هاى شبكه سعودى نشنال يعنى بى شرفى محض. تمام !
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 1
    شما چرا شبکه ۲۴ ساعته عبری زبان علیه اسراییل راه نمیندازید
  • DE ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 3
    حالا ایران اینترنشنال خوبه بعضی از آقایون دانشگاهی مثلاً روشنفکر و ضد ارتجاع میرن با شبکه وهابی و تروریستی کلمه مصاحبه میکنند و در بحث ها شرکت میکنند . یا آدم باید به شدت عقده ای باشه و یا مزدور امریکا و عربستان که بره تو شبکه کلمه .
  • محمد IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 2
    این اهداف تروریستی دشمن را تاکی بدون موشک ورها میگذاریدواین در حالیست که سعودیها از این طرف تمایل به گفتگودارند این نشون میده علاوه بر خباثت صهیونیستی یک خباثت انگلیسی هم پشت این اقدامات هست.
  • US ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 1
    واقعا شبکه خوبیه
  • IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    ببین مشرق یک صفحه مطلب تحلیلی برات نوشتم و دو سطرش را منتشر کردی درحالیکه تماما ضد انترنشنال و به عنوان یک کارشناس رسانه نوشتم. اونوقت تو انتظار داری باوجود آدم های جاهلی مثل شما ما بتونیم از حتی عربستان بدوی تو جنگ رسانه ببریم؟! اون به هر وطنفروشی که علیه ایران کار کنه و خوب کار کنه ماهی ده هزار پوند میده و اینجا من الان دقیقا شانزده ساله بیکارم درحالیکه ده ساله با رتبه برتر و الف و عضویت در بنیاد نخبگان و یک دوجین کتاب تالیف و ترجمه بیکارم! چون اینجا چیزی که مهم چاپلوسی و رابطه و رانت جالب همین من از صبح تا شب با گوشی امانتی برادرم برای دفاع از ایران و جمهوری اسلامی فحش میخورم و تهدید میشم حقیقتا نمیدونم این توهم فریب چیه که میخوام روزی که ایران نابود نشه و بلکه قدرت جهانی باشه را ببینم؟! با این آدم های کوته بین و سانسورچی که هیچ معیاری جز اراده شخصی ندارند چطور میشه به آینده امیدوار بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس