1

دستگیری یکی از سر شبکه‌های کانونی گروهک تروریستی اینترنشنال در آستانه فرار از کشور توسط یکی از نهادهای انقلابی پیامی روشن برای کمیته خرابکاری مستقر در شهر دوحه دارد!

سرویس سیاست مشرق- اواخر هفته گذشته مقامات وزارت امور خارجه قطر اعلام کردند که تعدادی از افسران هندی را به ظن جاسوسی برای رژیم موقت صهیونیستی در دوحه دستگیر کرده‌اند، این خبر در ابتدا توسط شبکه المیادین منتشر شد. دو روز پس از این افشاگری بالاخره مقامات صهیونیست مجبور به تائید خبر شدند، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست بابیان تعداد دستگیری‌ها نوشت که هشت افسر سابق نیروی دریایی هند به دلیل جاسوسی برای صهیونیست‌ها در قطر دستگیر شدند.

در این گزارش آمده بود که صهیونیست‌ها برای آزادی این هشت جاسوس دست به دامن هندی‌ها شده و یک مقام ارشد امنیتی هند با سفر به دوحه این ماجرا را موردبررسی قرار داده است. روزنامه ایندین اکسپرس نیز نوشته بود که هدف از سفر مقام هندی در پایان ماه اکتبر به دوحه، کمک به مقامات سفارت کشورش در آزادی این افراد دستگیرشده بوده است.

چرا قطر مانع از حضور یک شبکه تروریستی در جام‌جهانی شد؟ / روایتی ناگفته از «باند گانگستری نوید» در اطراف اردوی تیم ملی فوتبال!

خبر دستگیری چند جاسوس صهیونیست در آستانه برگزاری جام جهانی فوتبال جالب توجه است، در ماه‌های منتهی به جام جهانی چندین سرویس خرابکار از فرصت پیش‌آمده استفاده کرده و با تأسیس شرکت‌های پوششی در دوحه سعی دارند از نزدیک تحولات منطقه را رصد کنند، ازجمله آن‌ها شرکت آمریکایی Global Risk Advisors متشکل از کارمندان سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) به سرپرستی جاسوس پیشین یعنی کوین چالکر است که از مدتی قبل با پوشش دفتر ارزیابی اقتصادی در دوحه چتر جاسوسی باز کرده است.

چرا قطر مانع از حضور یک شبکه تروریستی در جام‌جهانی شد؟ / روایتی ناگفته از «باند گانگستری نوید» در اطراف اردوی تیم ملی فوتبال!

کوین چاکلر افسر سیا تحت پوشش شرکت اقتصادی در دوحه

تقسیم کار علیه تیم ملی در کمیته خرابکاری

با وجود آنکه کشورهای حاشیه خلیج فارس بارانداز گروهک‌های تروریستی چون سنتکام هستند؛ اما ازدحام ترانزیتی پیش‌آمده در قطر فرصتی مناسب برای اقدامات خرابکارانه توسط تروریست‌ها در روزهای آینده است. ازجمله سوژه‌های قابل‌تأمل برای این شبکه‌های پیچیده جاسوسی و خرابکار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است!

تیم ملی کشورمان تهران را ترک کرده و برای برگزاری اردو و مسابقات خود وارد دوحه قطر شد. اخبار موجود حکایت از آن دارد که چندین شبکه جاسوسی و تروریستی مانند کرکس‌هایی سرگشته سعی دارند از فرصت پیش‌آمده نهایت استفاده را کرده و با ایجاد جنگ روانی در اطراف اردوی تیم ملی برند سوخته اغتشاشات فحشاء محور در چند محله را دوباره احیاء کنند.

اما این گروه‌های خرابکار تحت چه پوششی در اطراف تیم ملی کشورمان خیمه زده‌اند؟

مدتی قبل باراک راوید خبرنگار صهیونیست وبگاه عبری «واللا» و سایت آمریکایی «آکسیوس» در توییتی فاش کرد که شبکه سعودی موسوم به «اینترنشنال» که به مواضع ضد ایرانی‌اش شناخته‌ شده است را ابزاردست موساد است. این خبرنگار صهیونیست این ماجرا را باهدف نشان دادن دست برتری موساد در جنگ روانی افشا کرده بود.

چرا قطر مانع از حضور یک شبکه تروریستی در جام‌جهانی شد؟ / روایتی ناگفته از «باند گانگستری نوید» در اطراف اردوی تیم ملی فوتبال!

در دو سال گذشته پس از تحولات مدیریتی در شبکه اینترنشنال کمیته‌ای متشکل از نماینده موساد، چند گروهک ضدانقلاب و رژیم عربستان در تحریریه اینترنشنال تشکیل شده است، هدف این کمیته خرابکاری تحریک افکاری عمومی و سوق دادن کشور به سمت اقدامات تجزیه‌طلبانه است. این کمیته خرابکاری با استفاده از فرصت جام‌جهانی سعی دارد اقدامات ضد ایرانی را بسط دهد، تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل برای تعدادی از افسران آلوده این شبکه تروریستی در اطراف محل استقرار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران ازجمله دسیسه‌های کمیته خرابکاری است. این جاسوس‌های آموزش دیده و حرفه‌ای تحت پوشش خبرنگار در اطراف تیم‌ملی پراکنده خواهند شد.

سفارت رژیم سعودی در قطر و نیز سفارتخانه یک کشور اروپایی در تهران مسئولیت لجستیکی این عملیات را بر عهده داشته و به‌عنوان مقر تروریستی عمل کرده‌اند، هدف از این اقدام آن است که جنگ روانی به کنار گوش تیم ملی کشیده شده و مسابقات فوتبال به کانونی برای بحران سیاسی علیه مردم ایران تبدیل شود، این کمیته خرابکاری تیم ملی فوتبال و حاشیه‌های جام جهانی را سوژه‌ای مناسب برای خودارزیابی کرده است.

شام آخر تروریست‌ها در دوحه!

گروهک موساد سابقه‌ای طولانی در شخصیت‌سازی برای تروریست‌ها دارد، در آستانه اغتشاشات اخیر این گروهک تروریستی به آموزش مزدور در صحرای نقب با شبیه‌سازی از بیابان‌های ایران پرداخته بود؛ جام جهانی فوتبال محفلی مناسب برای این شبکه شرور بود تا جاسوس خبرنگاران را در اطراف اردوی تیم ملی فوتبال سازمان‌دهی کند؛ اما در لحظه آخر این پروژه با یک چالش بزرگ روبرو شد. دولت قطر اعلام کرد که شبکه اینرنشنال نمی‌تواند جاسوس تحت عنوان خبرنگار به جام‌جهانی بفرستد.

روز گذشته محسن صالحی سردبیر بخش ورزشی این شبکه تروریستی اینترنشنال اعلام کرد که از یک سال قبل تا کنون برای حضور در جام‌جهانی برنامه ریزی کرده اما قطر مانع از ورود خبرنگاران این شبکه به دوحه شده است، این عنصر تروریستی اعتراف کرد که هدف برای این شبکه تنها پوشش مسابقات نبوده، بلکه به دنبال پوشش اغتشاشات در حاشیه مسابقات تیم ملی ایران بوده‌اند.

این اعترافات به خوبی نشان داد که اقدام قطری برای جلوگیری از حضور اعضای این شبکه تروریستی در دوحه اقدام پیش‌دستانه برای جلوگیری از هر نوع تحرک سیاسی در مسابقات بود، البته عدم صدور روادید از سوی قطری‌ها برای اینترنشنال اقدامی یک جانبه از سوی دولت آن کشور نبوده است!

پیش از این جمهوری اسلامی ایران با تلاش‌های دیپلماتیک و ارسال پیام‌هایی روشن برای مسئولان قطری حضور تروریست‌ها در حریم تیم ملی را خط قرمز خوانده و عواقب آن را بر گردن دولت شیخ تمیم گذاشته بود؛ دولت قطر به خوبی می‌داند که ایران حضور هر نوع جاسوس و خرابکار در اطراف خود را تحمل نکرده و ضربه سخت به آن‌ه خواهد زد، از نگاه جمهوری اسلامی ایران حداقل فاصله مقرهای تروریستی تا محدوده ملی بیش از ۴۰ کیلومتر است!

با توجه به اینکه شبکه لندن نشین اینترنشنال از منظر جمهوری اسلامی ایران یک شبکه تروریستی است. مصداق برخورد با این دست شبکه‌های اخلال‌گر نیز روشن است! درصورتی‌که هرکدام از عوامل این شبکه ضد ایرانی به حریم اردوی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران نزدیک می‌شدند؛ طبق توافقات صورت گرفته با کشور قطر عملیات لازم علیه عوامل تروریست صورت می‌گرفت. مقصد این دست افراد سرنوشت افرادی چون تروریست جنایتکاری چون حبیب اسوید و جمشید شارمهد است؛ دادگاه این دو لیدر تروریستی در حال حاضر در حال اجراست و به‌زودی به سزای اعمال خیانتکارانه خود خواهند رسید.

در روزهای گذشته دستگیری یکی از سر شبکه‌های کانونی گروهک تروریستی اینترنشنال در آستانه فرار از کشور توسط یکی از نهادهای انقلابی پیامی روشن برای کمیته خرابکاری دارد، هفته قبل سربازان گم نام امام زمان (عج) الهام افکاری از اعضای باند گانگستری نوید را هنگام عبور غیرقانونی از مرز دستگیر کردند، این باند علاوه بر ارسال اخبار دروغین و نادرست به شبکه تروریستی اینترنشنال، نقش مهمی در کمپین نوید در تحریم ورزش ایران داشت!

هدف از این کمپین آن بود که با تحریم کل ورزش ایران؛ مانع از درخشش ورزشکاران ایرانی زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقصا نقاط جهان شود. معدوم نوید افکاری یک قاتل حرفه‌ای در شهر شیراز بود که با تشکیل یک باند خانوادگی دست به شرارت و قتل در این شهر می‌زد.

سربازان گم‌نام امام زمان(عج) علاوه بر دستگیری الهام افکاری، یک باند همکار با اینترنشنال را نیز متلاشی کرده‌اند؛ این گروه منابع مالی برای تولید محتوای ضد ایرانی برای این شبکه تروریستی را تامین می‌کرده است، به زودی جزییات بیشتری از این عملیات منتشر خواهد شد.

چرا قطر مانع از حضور یک شبکه تروریستی در جام‌جهانی شد؟ / روایتی ناگفته از «باند گانگستری نوید» در اطراف اردوی تیم ملی فوتبال!

چرا قطر مانع از حضور یک شبکه تروریستی در جام‌جهانی شد؟ / روایتی ناگفته از «باند گانگستری نوید» در اطراف اردوی تیم ملی فوتبال!

چرا قطر مانع از حضور یک شبکه تروریستی در جام‌جهانی شد؟ / روایتی ناگفته از «باند گانگستری نوید» در اطراف اردوی تیم ملی فوتبال!

سه سرنوشت مشترک از تروریست‌ها در یک قاب

در روزهای اخیر فایلی صوتی از یک خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی (تلویزیون دولتی انگلیس) منتشرشده است که در آن رعنا رحیم‌پور اعتراف کرده است که شبکه اینترنشنال نه یک رسانه بلکه بازوی تجزیه‌طلبی در ایران است، این مجری تلویزیونی ضدانقلاب گفته است که شبکه آل سعود با دعوت از تروریست‌ها فرمول‌های تجزیه‌طلبی و اقدامات مسلحانه را عادی‌سازی می‌کند، اندکی بعد با فشار مافیای رسانه‌ای این مجری انگلیسی حذف حرفه‌ای شد؛ شاید به‌زودی برخی از اعضای کمیته رسانه‌ای «باند نوید» مانند رعنا رحیم‌پور شام آخر را در نه در دوحه بلکه در لندن میل کنند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    39 10
    بنظرم لازم است سیستم اطلاعاتی ایران از نزدیک در قطر و اطراف تیم ملی حضور فعال داشته باشد و به موقع مسائل را رصد کرده و حتی مواظب لباس زیر پیراهن بازیکنان باشد تا موقع گل زدن کارهای خلاف امنیت ملی ایران انجام ندهند. به هر حال دشمن بیکار نیست. در ضمن وقتی دشمن ساکت است و علیه ایران حرفی نمی زند یعنی کارش درست پیش می رود و باید مواظب بود.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      30 9
      ایران میتونست با هماهنگی قطری ها بشینه منتظر امثال مزدک میرزایی تا وقتی اومدن و شروع بکار کردن یه چندتایی از آنها رو دستگیر می کرد....
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      19 3
      اتفاقا خوب حرکتی مقتدرانه‌ای کرد ایران. دمش گرم که سعود اینترنشنال رو کرد تو قوطی
  • CN ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    18 12
    وقتی مانع حمله یمنی‌ها به آل سقوط میشوید، باید هم منتظر نوازش نوکران آل سقوط باشید
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      5 2
      به درخواست قطر بود لذا میتوان از قطر امتیاز ویژه گرفت
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 1
      وقتی مانع// شما که به منبع اوامر نزدیکتری چرا این رو میگی؟
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 2
      وقتی مانع// اخه چینیهای خفاش خور چشون به سیاست ایران ؟
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    18 2
    همه دست و پاشون داره می لرزه که سرود ملی رو می خونن؟! اگه گل زدن ادای یه نفری رو در میارن؟! این کشور به کجا رسیده؟ در مورد دین و حجاب و رفتار اجتماعی مون هم همینه. ما به یه نوع تحول اساسی نیاز داریم همون حول حالنا الی احسن الحال که همه مون رو با مظاهر دین و آئین و فرهنگ و ملیتمون آشتی بده. ما به انقلاب احتیاجی نداریم تحول می خوایم تو نگاهمون به مردم، به دنیا، به دوروبرمون و از همه مهمتر به خدا.
  • محمد جواد IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    32 11
    معدوم نوید افکاری یک قاتل حرفه‌ای در شهر شیراز بود که با تشکیل یک باند خانوادگی دست به شرارت و قتل در این شهر می‌زد. این معدوم یک نفر را کشت و به حق هم قصاص شد
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      5 21
      می شد از خانواده مرحوم رضایت گرفت و با توجه به اینکه افکاری اصرار داشت که قاتل نیست این بهانه رو از ضدانقلاب گرفت.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    7 2
    شفافیت و پاسخگویی و گردش آزاد اطلاعات
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      3 2
      اظلاعات ازاداست گردش فحشانمیشه چون اون افراد پاکدامن هرگزدیگه به فسادنمی افتد
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      5 0
      ریشه فساد در عدم شفافیت و پاسخگویی است ریشه فساد در عدم نظارت و پاسخگویی است
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    10 3
    امید است تیم ملی ایران در این جام پیروز باشد تا دل همه ایرانی ها را شاد کند
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    15 4
    در حال حاضر الهام از باکو به هر شکل ممکن از اهانت به مردم ایران تا گسترش تجزیه طلبی و یاوه گویی بر پا کرده و دولتمردان فقط نظاره گر هستند. این چالش به دلیل سیاستهای منفعلانه ایران از سی سال گذشته در قفقاز و امید به روسیه بوده است و در حال حاضر ایران در قبال توطئه های عبری صهیونیستی سکوت پیشه کرده و متاسفانه از ظرفیتهای بین المللی برای حفظ منافع ملی به درستی استفاده نمیکند.
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 21
      زور ایران دیگه بیشتر از این نیست ، دیگه قفقاز رو قوز بالا قوز نکنید . با همه دنیا که نمیشه شاخ به شاخ شد که ‌
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      6 1
      اولاماباتحریکات مردم روبه کشتن نمیدیم باکل دنیا هم نمیجنگیم رای های سازمان ملل همه ضدجنایت صهیونیستهاست بجزکاخ نجس شده بدست فاسدین مرتدواپارتادیجنایتکارصهیونیست وخرابای هم پیاله اش را هما راه قدرت بخشی به دینداران سالمین وازاده هاست
  • یاسر NL ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 9
    اعتصابات پیشران اعتراضات است اگر میتونید مراقب باشید
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      12 1
      اعتصاب با میل قلبیه نه با چوب و چماق و فحاشی و تهدید به آتش زدن مغازه ها
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      2 0
      باشه
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 1
      یاسر // چرا اونجایی هنوز ؟ بیا تا از نزدیک راهنجایمون کنی ؟
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      2 1
      یاسر // انگار زمستون سرد اروپا نداریم و ننداختت بیرون .
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      2 1
      یاسر // پاشو بیا که الان لازمت داریم
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      2 1
      یاسر // ما نیاز به راهنمایی از راه دور آقا زاده ها نداریم ، اگر راست میگی بیا از نزدیک راهنمایی کن
  • مجتبی محمدی از زنجان IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 7
    با سلام نظرم صد در صد اشتباه هستش اما آقایون نمیدانند جام جهانی هستش همه دنیا طرفدار دارند وضعیت جهان خراب هستش بدترش نکنید دوحه پر از این افراد هستش
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      6 1
      چی میگی؟ ایرانی هستی؟
  • وطن پرست DE ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    7 1
    ترجون جدت بلاخره تکلیف ما رو روشن کن. ایا اغتشاش هست یا اعتراض؟ ظاهرا موقع برخودر نیرو های امنتی می شه اغتشاش و موقعی که قرار محاکمه بشن می شه اعتراض.
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      2 3
      شما جات امنه ، نگران نباش و حرص نخور
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      1 0
      وطن پرست // زمستون سرد اروپا نیومده انگار ، اونجایی هنوز
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      1 0
      وطن پرست // از کی آقا زاده ها ، وطن پرست شدن ؟
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      2 0
      وطن پرست // قیمت گاز اروپا ، ارزون شده که هنوز اونجایی ؟
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      1 0
      وطن پرست // تو توی ایران نیستی ، وطن منطورت پرچمته ؟
  • روجا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    5 1
    دلیلش هر چی بود کار قطر عالی بود که تروریستهای ایران اینترناشنال را راه نداند و مزدورانی چون مزدک میرزایی خائن را داغ بر دل گذاشتند.
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 0
      پس حالا همه چیز اکیه پس
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    4 1
    آیا تشکیل یک تیم با اعضا فکری عقیدتی کار شاد وسختی بوده یک راهکار: کلیه رشته های ورزشی در سطح ملی به تایید شورای امنیت ملی برسد
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      2 0
      اون برای مسابقات ارتشهای جهان هست ، نه جام جهانی
  • علی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    38 1
    تک تک اعضای فرقه ایران اینترنشنال که همگی بهایی وجاسوس اسراییل هستن یادشون باشه از روح الله زم زرنگتر نیستن دیرو زود داره سوخت وسوز نداره منتظر باشید نه از جایی دستور لازمه نه پول نه هیچ چیز دیگه . فقط وظیفه وتکلیف لازمه خواهید دید
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 1
      این خوب آمدید
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      فکر نکنم
  • SE ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 1
    اینترنشنال تروریست
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      1 0
      آقا زاده و چه به این صحبتهای پر خطر
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      1 0
      انگار زور پوتین نرسیده و هنوز ایرانیهای اروپا به خاطر سرما محبور به برگشت به ایران نشدن
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      نکنه نگرانی بابا جونت برات پول نفرسته که از اونجا داری اخبار ایران رو پی میگیری
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    نتیجه زم چی بوده الان ؟
    • GB ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      2 1
      زم به درک واصل شد و الان تو جهنمه. دنبال کنندگانش هم سکه یک پول شدند و هنوز گیج اند.
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      زم به درک // از کی اقا زاده ها دیتور درک برا این و اون صادر میکنن ؟
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      زم به درک // چه خبر؟ برای شما اقا زاده که بد نشده ، انگار وصع انگلیس و اروپا اونقدر خراب نشده که هنوز اونجا موندی ؟
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      زم به درک // انگار آقازادهها نگران شدن که از اروپا بندازنشون بیرون
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      زم به درک // زم به درک ، الان لازمت داریم پاشو بیا
    • ح IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      چرا انقدر ضایعی تو آخه معلومه همه رو یه نفر گذاشته! حداقل آدم باش بعدشم زم به درک رفت تو هم به درک میری! آقا زاده ها هم از خودتونن مخالفین نظام پس ببند در گاله رو گالیور
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    خواهش میکنم از تروریست ها در جام جهانی آروم بگیرید تا مردم جام جهانی را در آرامش ببینند
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 0
    درود بر جمهوری اسلامی ایران
  • رضا IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    بعد از جام جهانی هم می بینیم کاری نمی کنید ، حجاج رو کشتند کاری نکردیم
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    چه جامی شود ، این جام
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    این جام ، دنیا رو تکان خواهد داد
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    تاریخی ترین جام جهانی
  • مرسده گیلک IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 0
    آرامکو رو بزن جان مادرت😭😭😭😭😭خسته شدیم ازین همه اغتشاش و ناامنی
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      پنج دقیقه بعد از سوت پایان بازی فینال
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      گریه نکن زار زار، تو این بلبشو بازار، دستور میدم چند هزار، تو سر آل سعود ، پرتاب کنن موشکها، وسط این کارزار، خنک میشه اون دلت، ببینی داغ دشمن، برای خودت نزار
    • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      😂
    • IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 1
      مگه کشکه که بزنن؟!
  • علی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    1 0
    🧐 این شبکه معاند چقدر اراجیف بافت که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جام جهانی نرسد ، حالا تیم ملی رفت جام جهانی و این اینتر آشغالهای آمریکا هم بازمانده از جام جهانی !!! اصلا حیف گونی که این آشغال ها رو ببرن داخلش !! اینها رو باید برن به زباله دانی تاریخ...
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    چرا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس