کد خبر 1430579
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰

به گزارش مشرق، کمیل خجسته در کانال تلگرامی خود نوشت:

حدود یک هفته پیش بایدن رییس‌جمهور امریکا در واکنش به اتفاقات ایران گفته بود که «به مبارزه ادامه دهید، ما با شما هستیم. همه فکر می‌کنند من به خاطر مسئله نفت به خاورمیانه رفته بودم، اما به خاطر ایران رفته بودم.»

بایدن در آن سفر ابتدا به سرزمین‌های اشغالی رفت و بعد از دیدار با صهیونیست‌ها به عربستان سعودی رفت. صهیونیست‌ها و سعودی‌ها هر دو استراتژیشان را در قبال ایران بیان کرده بودند. بن‌سلمان پیش از این گفته بود که «نبرد را به درون ایران بکشانیم» و بنت نخست وزیر صهیونیست‌ها در اول سال میلادی جاری اعلام کرده بود «برخلاف رویه قبلی، قصد دارد «سر اختاپوس» را در تهران هدف قرار دهد.»

حالا بعد از آشوب‌های اخیر پرده از راز بر داشته می‌شود. این مثلث شوم ضلع رسانه‌ای مشخصی به‌نام اینترنشنال دارد.

اینترنشنالی که به نوشته هارتص اسرائیل، «موساد از آن به عنوان پایگاهی برای درز دادن اطلاعاتی استفاده می‌کند که نمی‌خواهد اثر انگشتش رویشان باشد.» موساد فیلم‌ها و اخبارش را از اینترنشنال منتشر می‌کند. منافقین نشست خود را از آن پخش می‌کنند. گروهک تروریستی الاحوازیه بعد از حمله‌ی تروریستی در اهواز با اینترنشنال مصاحبه می‌کند و…همین روزها مرکز آموزش آشوب شهری شده است.

گاردین گزارش داده که بنا بر اظهارات فردی که پیشتر برای محمد بن سلمان کار می‌کرده‌است، بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری شبکه توسط دربار عربستان سعودی و از طریق شرکتی فراساحلی در جزایر کیمن تأمین می‌شود. این منبع ناشناس به چارچوب زمانی اشاره نکرده‌است اما به نوشته گاردین با احتساب اجاره دفتر و حقوق کارمندان، این بودجه برای ۵ سال فعالیت کافی است.

همه‌ی اقدامات سعودی‌ها در اینترنشنال خلاصه نمی‌شود. همان زمان در سال۹۶ ترامپ به عربستان رفت و در آنجا مرکز اعتدال، مرکز سایبری را افتتاح کرد. همان مرکز هشتگ‌ساز و ربات‌ساز و ترول پرور که بر لایک‌ها و دیس‌لایک‌ها و کامنت‌ها در شبکه اجتماعی تاثیر می‌گذارند.

درون شهر هم سعودی و هم اسراییل مشغول فعالیت هستند. هنوز خیلی از ماجرای ترور شهید خدابخشی، حمله‌ی پهپادی به پایگاه ایران در همدان و…توسط اسراییلی‌ها دور نشده‌ایم.

اما این روزها سمت مرز شرقی ایران آبستن حوادث تلخ شده است. حوادثی که نمی‌توان دست پشت‌پرده دولت سعودی را ندید. از اظهارنظرهای تحریک‌کننده از جانب برخی از افراد که شائبه ارتباط آنها با دولت سعودی مطرح است و شخصیت مذهبی آن منطقه هم محسوب می‌شوند. شهادت فرمانده اطلاعات منطقه سیستان، شهادت تروریستی دو نیروی سپاه سلمان، حرکت جیش‌الظلم به سمت مرزهای ایران از طرف پاکستان و…باعث تضعیف کمربند دفاعی مرزی می‌شود.

حادثه‌ی تروریستی شاهچراغ یک حلقه‌ی دیگر از پروژه‌ی آشوب خیابانی است. سررشته‌ی آشوب خیابانی آرام آرام خود را نشان می‌دهند. هرچند که افشای آن به بهای خون پدر و مادر آرتین‌ها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 49
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 5
  • عمار IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    88 3
    بایستی با حمایت بیشتر ازانصاراله یمن و حملات موشکی یمن به تاسیسات نفتی عربستان حکام ابله حجاز را سرعقل آورد
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      15 7
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیـــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      10 3
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیـــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      15 1
      صبر صبری است از روی استراتژی و عقل
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      16 1
      مدارا برای بیرون کشیدن همه جبهه نفاق و اشوب به وسط میدان هست. صبر صبری است از روی استراتژی و عقل نه از روی ضعف...
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      15 1
      مدارا برای بیرون کشیدن همه جبهه نفاق و اشوب به وسط میدان هست. صبر صبری است از روی استراتژی
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      14 2
      مدارا برای بیرون کشیدن همه جبهه نفاق و اشوب
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      12 1
      مدارا برای بیرون کشیدن همه جبهه نفاق و اشوب به وسط میدان هست.
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      11 5
      صبر صبری است از روی استراتژی و عقل نه از روی ضعف...
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      10 0
      مدارا برای بیرون کشیدن همه جبهه نفاق و اشوب به وسط میدان هست. صبر صبری است از روی استراتژی و عقل نه از روی ضعف...
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      9 0
      صبری است از روی استراتژی و عقل نه از روی ضعف...
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      9 2
      چجوری تو یک زمان تونستی هشتا پیام یکسان بدی الله اکبر این همه جلال خخخخ
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    54 5
    خون مردم به جوش آمده. بن سلمان را هرجا هست پیدا کنید و بکشید.بن سلمان را هرجا هست پیدا کنید و بکشید.بن سلمان را هرجا هست پیدا کنید و بکشید.بن سلمان را هرجا هست پیدا کنید و بکشید.بن سلمان را هرجا هست پیدا کنید و بکشید.انتقام.انتقام.انتقام.انتقام.انتقام.انتقام.انتقام.انتقام.انتقام.انتقام.انتقام.انتقام.انتقام.
  • فرید IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    29 3
    دقیق و نقطه زن بن شیطان رو مرخص کنید، تا نابودش نکردید دست بر ندارید، قال رسول الله صلی الله علیه و آله: الخیر کله فی سیف و لا اقیمون الناس الا باالسیف و سیوف مقالید الجنته و النار، نشونشون بدید سپاه غضب موعود یعنی چی و المنصور بالرعب یعنی کی! اگر سرباز مهذی هستید غیر از خدا از چیزی نترسید
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    19 1
    یک سر رشته را هم به جنگ اقتصادی جناحین داخلی نسبت دهید! جناحین بی خاصیتی که راه انتصاب شایستگان را بر مناصب اجرایی بسته و در مناظرات انتخاباتی خزانه را خالی و ماشین اقتصاد را در ته دره تشبیه میکنند! یا آنها که بناحق خدمتگزار دلسوز و تحربه شده اقشار محروم و ولی نعمتان را رد صلاحیت میکنند! مگر میشود طی مناطرات اینهمه پته های خیانت دو جناح روی آب بیفتد و هیچ مرجعی حق مردم را از حلقوم این ریاکاران خائن به خون شهدا و و باورهای مردم را به میز محاکمه و مجازات نکشاند و آب از آب تکان نخورد؟!
  • رحیم IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    8 2
    مشرق تحلیلت عالیه ولی خب نتیجه ایران عربستان رو کی میزنه پس حزب الله اسراییل رو و یمن عربستان رو
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    28 4
    همیشه از روزی میترسیدم که این جماعت غربزده با شعار آزادی بیان جلو و پرچمدارشون هم فمنیست ها و زنان باشند. یک زن می تواند یک لشکر از مردان را از هم بپاشد همینطور که الان میبینیم یک کشور در حال سوختن است بخاطر یک دختر ! اگر عبرت بگیریم باید جایگاه زن و مرد را به قبل برگردانیم وگرنه در آینده فمنیستها ایران را نابود خواهند کرد
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      11 0
      شما جزو اونهایی هستید که تحت تاثیر جو سازی های مجازی اونها قرار گرفتید. خیر عزیز من. این درخت ریشه ش خیلی قوی تر اینهاست که بخواد با باد کنده بشه. دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست.
    • هادی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      11 0
      دقیقا،تمام تمدن‌ها رو زنها به قهقرا بردن غرب هم همین مسیر رو طی میکنه
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    24 3
    پس مذاکره با عربستان را رها کنید و مناطق شرقی که نفت خیز و شیعه نشین هست را مسلح کنید
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    15 2
    این ها اظهر من الشمسه و همه میدونیم و حضرات تحلیل گر دارن تکرار مکررات میکنن. چیز جدید بگید راهکار بدید نحوه مبارزه و مقابله را تعریف کنید نه اینکه فقط میدان را توصیف و دست های پشت پرده را آشکار کنید اون رو که همه میدونن
  • جواد IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    13 2
    بهترین حرکت ممکن الان اینه ک چندتاکشتی غذاوسوخت بفرستیم محاصره یمن رابشکنیم تمام ملتهای مسلمان چشم انتظارشون بماهست ک تومشکلات وبحرانهاقدرتی نشان بدیم انقلاب کردیم ک قدرتمندباشیم ودفاع کنیم ازمسلمانان بیگناهی ک کشته میشن چطورازامریکانترسیدیم محاصرونزولاولبنان وسوریه راشکستیم بافرستادن کشتی؟؟!!
  • saeid IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    12 2
    اسلام ناب محمدی (ص) به برکت کتاب رسالت قرآن و با وجود سیره نبوی در کالبد ائمه معصومین (ع) تا ظهور حجت حق صاحب الزمان حق است. و آنچه از دیگر مدعیان اسلام بیان بخصوص آل سعود خائن بیان و ترویج حمایت می شود چیزی جز فنا پذیری برایشان نیست. جمهوری اسلامی ایران تا اسلام ناب را در الطاف الهی، و زیر سایه پیامبر اعظم (ص) و در سیره ائمه اطهار (ع)، بخصوص حماسه حسینی و خط سرخ شهادت طلبی را دارد از پای در نخواهد آمد. ما با رهبری روشنفکر، با درایت و مظلوم مان سید علی خامنه ای (حفیظه ا...) با ظهور حجت خواهیم ماند.
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    8 3
    حالا هی یک عده که هی گیر میدن چرا میگین کشورهای خارجی دخیلن؟ الان میگن بایدن اشتباهی گفته
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    45 3
    بایدگوشمالی حسابی به عربستان داد تافکرتجزیه ایران رابه خواب ببیند
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 1
    عده ای از حمله مغولان خوشحال شده بودند.این وصف حال این روزهای ملت ایرانه. شاید اوضاع بعد از جمهوری اسلامی از این هم بدتر بشه
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    40 0
    وقت آن است که موشک ها به سمت آرامکو و ریاض نشانه روند>در این مورد نباید مماشات کرد. همچنین نیروهای برون مرزی جمهوری اسلامی بایستی عملیات نفوذ در خاک های کشور همسایه بالاخص جنوب شرق جهت خفه کردن نیروهای معاند تجزیه طلب را شروع کنند.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    25 0
    پیر خمین ، آن سفر کرده فرمودند : " اگر از صدام بگذريم، اگر مسأله قدس را فراموش کنيم، اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت. ان‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از امريکا و ال سعود برطرف خواهيم کرد ." منتظر باشند تا وقت مناسب.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 0
    اطلاع دقیق دارم
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 0
    اطلاع دقیق دارم
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    38 1
    بهترین دفاع حمله وهجوم است حال که مشخص شده اشوبگراصلی ال سعوداست چرامعطلیم هم ابزارش رو داریم وهم نیروی باایمانش رو... بزنید عمرشیشه ایش رو .ما ملت ترسوئی نیستیم.پشت کشور ورهبرمون هستیم تااخرین نفس.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    11 1
    عربستان سعودی از یک طرف بقول خودش دست دوستی طرف ایران دراز می کند و با دست دیگر خنجر در پشت ایران فرو می کند این جنایتکاران و اربابانش خوب می دانند از خشم انتقام ایران درامان نخواهند بود .ظاهرا مدتی است بعد از شهادت سردار سلیمانی شمشیر جبهه مقاومت بد جوری کند شده است که کفتار ها جبهه عربی و عبری و ترکی و غربی بر روی ایران ریخته اند باید شمشیرها را از غلاف های خود بیرون آورد و زنگ زدایی شوند
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    9 1
    دشمن اصلی فقط و فقط آمریکاست، بقیه عوامل و پادو هستند، قواره عربستان و حتی اروپا در حد بزرگی انقلاب اسلامی ایران نیست. البته آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 6
    آدرس غلط ندهید!! سرچشمه این گرفتاریها را در خودمان جستجو کنید تا با اصلاح آن کشور به امنیت و مردم به یک زندگی شرافتمندانه برسند.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 0
    نباید عظمت ایران اسلامی را با دشمنی مشتی عقب افتاده آل سعود کوچک کرد، امام خمینی و امام خامنه‌ای بارها به صراحت ابرقدرت آمریکا را دشمن اصلی اسلام و انقلاب و ایران اعلام کرده اند
  • علی افصحی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    امام خامنه‌ای خردمندترین ولی مسلمین جهان در تحلیل فتنه خیلی روشن سررشته فتنه را بیان فرمودند. گفتند آمریکا، انگلیس خبیث ، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه و سعودی است. با عنایت به فرمایش امام خامنه‌ای باید این گونه گفت که عربستان سقوطی پایگاه عملیاتی آمریکا، غرب و حشی و رژیم صهیونیستی است، و الا عربستان حفیرتر از آن است که قدم از قدم بردارد . عربستان گاو شیرده فتنه هاست و بیشتر هزینه های فتنه را تأمین می کند از جمله هزینه ستاد عملیاتی و روابط عمومی فتن، ایران اینترنشنال را، بقیه کار ها که اصلی و مهم است به دست آمریکا، غرب وحشی و رژیم صهیونیستی است. ما انتقام می گیریم و انتقاممان هم به فرموده امام خامنه‌ای سخت و خردمندانه است، از عوامل میدانی و ستادی اشان. حیدر.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    باید با برنامه های مختلف و دشمن رو خارج از مرزهای ایران گرفتار کنیم تا فرصتی برای ضربه به داخلدپیدا نکنه
  • بی نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    6 0
    یعنی همش خارجیه بی عرضگی مسولین نقشی نداره فاصله زندگی آقایان نقشی نداره تفاوت فرزندان ایشان با مردم نقشی نداره با نارضایتی که بوجود میاد دشمن سو استفاده می کنه
  • ش. AE ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    25 1
    ما که نفهمیدیم ما که می‌دانیم عربستان به خون ایرانی تشنه هست چرا دیپلمات های ما اینقدر برای مذاکره با این ابن شیطان اصرار دارند از آقای ولایتی گرفته تا وزیر امور خارجه مسلمان بودن ملاک نیست ابن ملجم هم مسلمان بود و.....
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    34 0
    آشوب را ب عربستان بکشید
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    17 0
    به نظر میرسه سیاست هزار خنجر رو بشکل ترور مسولان محلی همراه با اغتشاشات پیش میبرند ، ترکیبی از سیاست منافقین در کشتار مردم به همراه تاثیر گذاری فضای مجازی....فضایی که بهش فکر نکردند جز انسداد در حالی که ما میتونستیم منشا بسیاری از این فضاها در جهان باشیم اما حالا اونها هستند...چون مسوول خوب ما هم اکثرا سنتی هستند و دوستار جا و مقام و با نوآوری مخالف اند اکثرا ، چون جایگاهشون رو تهدید میکنه....حالا هم فرصت از دست رفته و جبهه مجازی رو باختیم ... یه عده هم که میخوان این خاک ریز رو فتح کنند باز سر و کله مسوولین مقام دو ست و کج فهم پیدا میشه و فکر میکنند با کار و سهم دولتی میشه این میدان رو گرفت ...مثل اقتصاد که دولتی اش جواب نداده ، مجازی اش هم جواب نمیده ..یکیربه اینها حالی کنه...
  • احسان IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 0
    باید از حالت انفعال خارج شد تا کی باید حالت دفاعی داشته باشیم و تا کی باید با عوامل داخلی این ماجراها مماشات کرد!!
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    22 0
    بعضی از سلبریتی ها و دانشجویان یا همان ماشینهای تست زنی فضا را برای تروریست های حرم مطهر شاه چراغ فراهم کردن
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    21 0
    ایران باید شبکه ایران اینترنشیونال را در لیست تروریستی خود قرار دهد تا هر زمان که شرایط مناسب بود از تمامی دست اندرکاران آن از مجری گرفته تا ... مورد انتقام قرار گیرد و کارمندان آن و بوِیژه مجری های آنها بدانند که قرار نیست بدون هزینه حقوقهای چند هزار یورویی بگیرند و به ریش همه هم بخندند.
  • ناشناس IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    6 0
    سلبریتی ها اینقدر به مردم خیانت کردند حالا مردم دارن پشتشونو خالی میکنن
  • سهیل بشردوست GB ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 0
    قبول اینکه چهل سال کم و کاستی و عدم مدیریت و نشنیدن صدای مردم کار رو به اینجا کشونده بسیار راحت تر و شرافت مندانه تره تا تقصیر گردن دیگرانه
  • جانبازدوران جنگ IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    بنام خدا دقيقآهمينطوراست. جانم فداي وطنم
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    19 1
    خدا لعنت کنه باعث و بانی اونایی که جیب مرد را خالی کردند با آوردن کارگران افغان مخصوصا شهرداری ها و شاغل کردن زنان .
  • م IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    37 1
    بهترين حركت و پاسخ متلاشي كردن پالايشگاه هاي نفت عر عرستان هست شك نكنيد انصارالله حمايت حمايت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس