عباس رافعی

نویسنده روایت‌های «صفحه می‌توی ایرانی» در این صفحه بقدری ناشیانه عمل کرده و قوه تخیلش آنقدرش قوی بوده که می‌گوید با فشردن یک دکمه میز کامیپوتر تبدیل به تخت شد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - صفحه « me_too_movement_iran» با مدیریت شقایق نوروزی چندی‌است که روایت‌های یکطرفه‌ صحت سنجی نشده‌ای را درباره سینماگران ایرانی منتشر می‌کند و با انتشار این روایت‌های جعلی سعی در مخدوش کردن جایگاه آنان دارد.

عباس رافعی فیلمساز و تهیه کننده سینما درباره فعالیت‌های این صفحه می‌گوید:به نظر من  صفحه «می‌توی‌ ایرانی» چیزهایی که منتشر می‌کند اغلب داستان‌های تخیلی است و احساس می‌کنم این افسانه‌هایی که این صفحه منتشر می‌کند از  شایعه جعلی‌تر است.

کارگردان کیمیا و خاک یادآور شد: این صفحه در مسیر ترور شخصیت‌های سینمایی و نخبه گام برمی‌دارد، تحلیل من از فعالیت‌های این صفحه این است که یک جمعیت خاص و  کسانی پشت پرده اداره این صفحه هستند، قصدشان ترور شخصیت فعالان حوزه سینما و سیماست، چون این داستان‌های به اصطلاح افشاگرایانه فاقد اسم و رسم است و  مثلا فرد آزار دیده نام خود را منتشر نمی‌کند.

کارگردان «آیه‌های زمینی» ضمن اشاره به مخدوش بودن روایت آزارها گفت: در یکی از این روایت‌ها به صورت خنده‌داری آزاردیده می‌گوید در دفتر فلان آزارگر با فشردن یک دکمه میز کامپیوتر  تبدیل به تخت خواب شد. نویسنده این روایت‌ها در این صفحه بقدری ناشیانه عمل کرده و قوه تخیلش آنقدرش قوی بوده که می‌گوید با فشردن یک دگمه میز کامیپوتر تبدیل به تخت شد. در هیچ فیلم سینمایی به غیر از مجموعه جیمز باند چنین چیزی ممکن نیست. باید اشاره کنم موارد افشاگرایانه اخیر را بسیار ناشیانه می‌نویسند،  حتی به خودشان زحمت نمی‌دهند درباره شخصیت‌ها و افرادی که به آنان اتهام می‌زنند مطالعه و تحقیق کنند. به محض پیدا کردن آدرس و کمی مشخصات درباره‌ افراد افشاگری می‌کنند که به حال و هوای فردی که هدف ترور شخصیت قرار گرفته اغلب شباهت ندارد.  اگر این ماجراها فیلمی هالیوودی باشد بازهم باورش دشوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس