کد خبر 1410257
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
تماس نکونام و ساکت برای هایجک ستاره مد نظر آبی‌ها/ قول و قرار بازیکن ملی پوش با استقلال

۳ تیم لیگ برتری برای به دست آوردن سعید عزت اللهی در تلاش هستند.

به گزارش مشرق، سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه وایله دانمارک که در فصل گذشته به صورت قرضی برای الغرافه قطر بازی کرد همچنان در فصل جدید تیم خود را انتخاب نکرده و با وجود آن که گفته می‌شود جدایی وی از وایله دانمارک قطعی است اما هنوز سرنوشت این بازیکن تا لحظه تنظیم این خبر مشخص نیست.

عزت‌اللهی که این روزها به‌عنوان گل سرسبد و چهره خبرساز بازار نقل‌وانتقالات از وی نام برده می‌شود به نوعی فقط تا پایان امشب فرصت دارد تا تیم جدید خود را در بازار لیگ برتر ایران انتخاب کند مگر اینکه تا قبل از پایان امشب قراردادش را با باشگاه دانمارکی فسخ کند تا بعد از این مهلت نیز بتواند به‌صورت بازیکن آزاد به تیم‌هایی که خواهان وی هستند بپیوندد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از دو شکار بزرگ استراماچونی +عکس

با وجود بی‌اطلاعی باشگاه استقلال از شایعه مذاکرات بین این باشگاه با عزت‌اللهی، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد برخی مذاکرات غیررسمی از حدود یک ماه قبل برای استقلالی شدن این بازیکن آغاز شده اما از آنجایی که برخی موانع بر سر این انتقال وجود داشت این امر به جایی نرسید و تا به امروز محقق نشده است. این درحالی است که پدر سعید نیز روز گذشته گفته بود پسرش اصرار دارد تا همچنان در فوتبال اروپا به کارش ادامه داده و قصد بازگشت به ایران را ندارد. ضمن اینکه وایله هم برای ادامه همکاری با سعید اعلام آمادگی کرده تا او به این تیم برای بازگشت به سوپرلیگ دانمارک کمک کند. نکته قابل‌توجه اینکه حدود دو هفته قبل نیز اخباری مبنی‌بر حضور این بازیکن در تیم تراکتور منتشر شده بود که خیلی زود مشخص شد این خبر هم صحت ندارد.

طبق شنیده‌های طی روزهای گذشته جواد نکونام به صورت شخصی با سعید عزت‌اللهی به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کرده تا وی را برای حضور در فولاد مجاب کند. این در حالی است که محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان نیز دیشب در تماس با پدر سعید از پیشنهاد رسمی باشگاه سپاهان به وی خبر داده است.

با این حال به نظر می‌رسد اگر قرار به بازگشت عزت‌اللهی به فوتبال ایران باشد، با توجه به قول‌وقرارهای خانواده عزت‌اللهی با مسئولان باشگاه استقلال، شانس پوشیدن پیراهن آبی توسط این بازیکن بیشتر از هر گزینه دیگری باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    2 0
    سعید خوبه سعید رضایی فوتبالیست شهر خودرو هم خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس