کد خبر 1410810
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
کشف ۴۰۰۰ قرص شیشه‌ در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک انبار متروکه و چهار هزار قرص و ۱۳ کیلوگرم مواد اولیه از قرص های لاغری آغشته به شیشه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان نسبت به تشریح دو پرونده که طی روزهای گذشته از سوی ماموران این پلیس مورد رسیدگی قرار گرفته پرداخت و درباره کشف ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیاتی پلیسی گفت: در پی انجام برخی رصدهای اطلاعاتی و به دست آمدن اطلاعاتی مشخص شد که مقادیری گازوئیل قاچاق و خارج از توزیع شبکه در یک انبار متروکه واقع در محدوده کهریزک نگهداری می‌شود. بر همین اساس رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه مشخص شد که محل اعلام شده یک باب انبار متروکه است که شخصی این محل را تصرف کرده و با انتقال گازوئیل های قاچاق به این محل در تانکرهای نفتی آن‌ها را دپو و سپس خارج از شبکه گازوئیل های قاچاق را توزیع می کند.

جلیلیان با بیان اینکه ماموران پس از انجام تحقیقات اولیه طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده پالایشگاه نفت ری از این انبار بازدید کردند اظهار کرد: ماموران در جریان بازدید انجام شده ۳۰ تانکر در محل حاوی ۷۰ هزار لیتر گازوئیل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: با دستور قضائی انبار مذکور پلمب و فردی که اقدام به تهیه و دپوی گازوئیل‌های قاچاق کرده بود، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد. گازوئیل های کشف شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در اختیار نماینده پالایشگاه نفت ری قرار گرفت.

۴۰۰۰ قرص لاغری آغشته به شیشه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه نیز از دستگیری دو برادر که قرص‌های لاغری را آغشته به مواد روانگردان شیشه کرده و به فروش رسانده بودند، خبر داد و گفت:‌ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام تحقیقات و رصدهای اطلاعاتی دو برادر را که قرص‌های لاغری غیر مجاز حاوی مواد روانگردان شیشه را تهیه و توزیع کرده‌ بودند، شناسایی کردند.

وی ادامه داد:‌ هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شد وتیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام شدند. ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی و هماهنگ هر دو برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴۰۰۰ قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلوگرم مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.

جلیلیان افزود: هر دو متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گفته وی داروهای پزشکی خود را فقط از داروخانه های معتبر و دارای مجوز تهیه شود و از شهروندان درخواست می‌کنیم که در صورت مشاهده و تبلغ توزیع دارو در فضای حقیقی و مجازی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد های قانونی صورت گیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید رضایی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    1 0
    زنده باد سرهنگ جلیلیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس