کد خبر 1410997
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
واکاوی صحبت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال/ نامزد تایید نشده کیست؟

صحبت های حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال مبنی بر تایید شدن صلاحیت دو نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال شائبه هایی راایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال کشورمان در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی را به عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون مورد تایید قرار داد.

با این وجود حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد کمیته بدوی همچنان درباره نامزدها در حال بررسی است و تاکنون فقط صلاحیت دو نامزد تایید شده است.

پیش از این هم کامرانی فر در مصاحبه ای عنوان کرده بود که تا روز برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، امکان تغییر در صلاحیت نامزدها وجود دارد و کمیته بدوی فدراسیون فوتبال می تواند در این باره تصمیم بگیرد که این صحبت ها واکنش های زیادی را به همراه داشت.

با این حال احمدرضا براتی، عضو حقوقدان هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که اساسنامه فعلی فدراسیون در زمان ریاست او در کمیته تدوین و تطبیق مقررات به تصویب رسید پس از تاریخ ۱۸ مرداد در گفت و گویی مدعی شده بود این نظریه که کمیته های انتخاباتی هنوز می توانند تصمیم خود در مورد صلاحیت ها را تغییر دهند با صراحت مقررات و فلسفه مواعد قانونی مغایر است که این صحبت ها با اظهارات اخیر کامرانی فر تا حدی مغایرت دارد.

با این وجود صحبت‌های اخیر کامرانی فر مبنی بر تایید نشدن صلاحیت یکی از نامزدها تا شب گذشته فضای انتخابات را وارد مرحله جدیدی کرده و البته باید دید نظر او مبنی بر این نامزدها محمدی است، تاج یا ماجدی؟

بیشتر بخوانید:

فیلم/ صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون هنوز تائید نشده است

با وجود تمام مسائل مطرح شده درخصوص احتمال تایید صلاحیت نشدن مهدی تاج برای انتخابات‌ پیش رو، کمیته بدوی در تاریخ ۲۳ مرداد، تاییدیه لازم را برای حضور نایب رئیس AFC در این انتخابات با ارسال نامه ای به تاج صادر کرده و حال باید شفاف اعلام شود که آیا سایر استعلام‌های قضایی او نیز مورد تایید قرار گرفته است؟

از طرفی کمیته بدوی انتخابات در همان روز ۲۳ شهریور با ارسال نامه ای به میرشاد ماجدی که البته فدراسیون فوتبال مدعی است در دبیرخانه مجمع به ثبت نرسیده از او می‌خواهد توضیحات قانونی درمورد برخی اقدامات اخیرش ارائه کند. با این تفاسیر احتمال دارد منظور دبیرکل فدراسیون از شخصی که تاکنون صلاحیتش مورد تایید قرار نگرفته خود ماجدی باشد؟

در این میان عزیز محمدی به عنوان سومین نامزدی که پیش از این صلاحیت او برای این رقابت انتخاباتی مورد تایید قرار گرفته بود نیز همچنان به صورت چراغ خاموش و بدون هیچگونه اظهارنظری مشغول فعالیت های انتخاباتی اش است و شاید این موضوع برای او رخ داده باشد.

ساعات و روزهای آینده قطعا این موضوع را روشن خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    ایراد قضایی که ازش گرفته شده اینکه بهش گفتن تواگه صلاحیتت تایید بشه حتمن رییس فدراسیون میشی چون اوتا کلن منگولنوشانسی ندارن. خب درازای تاییدیه چی گیر ما میاد؟؟ حالا تاج درحال تضمین دادن ب اوناس که پول خوبی از فیفا بگیرم حتمن بیشترش مال شماست حاج آقااااا. مهدی تاج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس