کد خبر 1411379
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
ماجدی: برکناری اسکوچیچ بی‌معرفتی است

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: «دراگان اسکوچیچ» در شرایط بحرانی تیم ملی را تحویل گرفت و به جام جهانی برد. اگر او را برکنار می‌کردیم بی‌معرفتی بود.

به گزارش مشرق، «میرشاد ماجدی» روز چهارشنبه در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: اسکوچیچ در زمانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت که هیچکس این کار را نمی‌پذیرفت. او سرمربیگری تیم ملی را پذیرفت و تیم را هم به جام جهانی برد. اگر او را برکنار می‌کردیم بی‌معرفتی بود.

وی درباره مسائلی که در ماه‌های گذشته درباره برکناری اسکوچیچ از سوی فدراسیون فوتبال پیش آمد گفت: یک سری مسائل از خارج از فدراسیون به فدراسیون القا می‌شود. فشارهای رسانه‌ای و فضای مجازی باعث بروز این اتفاقات شد وگرنه قصد ما از ابتدا ابقای اسکوچیچ بود.

ماجدی افزود: انقدر در فدراسیون فوتبال اتفاقات مثبت و منفی رخ می‌دهد که نمی‌توانید فقط روی یک نقطه تمرکز کنید. زمانی که روی بازی‌های تدارکاتی و درآمدزایی تمرکز کرده بودیم این اتفاق رخ داد.

وی درباره اظهارات «خداداد افشاریان» که مدعی شده بود ماجدی برای هدایت تیم ملی با «علی دایی» گفت و گو کرده است، خاطرنشان کرد: زمانی با دایی تماس گرفتم که او را ببینم اما نه درباره هدایت تیم ملی. از ابتدا نگفته بودیم که اسکوچیچ از تیم ملی جدا شود بلکه این القای رسانه‌ای و فضای مجازی بود.

نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌خواهیم بار مالی جدیدی برای کشور و فدراسیون ایجاد کنیم. همین چند روز پیش آخرین قسط مالیات «کارلوس کی‌روش» را که بیش از یک میلیارد تومان بود پرداخت کردیم. نباید فراموش کنیم که فدراسیون تا سال ۲۰۲۳ با اسکوچیچ قرارداد دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 1
    ضعف مدیریت است که یکسری مسائل از خارج از فدراسیون القا میشود همین چند روز پیش که تاج جلوی دوربین از بازگشت کی رش گفت ،فدراسیون باید تو دهن این شخص میزد و بجرم تضعیف کردن تیم ملی از او شکایت
  • رضا IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    آقا مگه تيم ملي ارث باباته كه ميبيخشي تا معرفت نشون بدي. كيسه گل شدن جلو تيم ها در جام جهاني در حاليكه راهكار داريم ، بي معرفتيه . شما از مال خودت و امكانات خود در راه معرفت برا اسكوچيچ خرج كن
  • حمید IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    بی معرفتی کیسه گل شدن تو جام جهانیه. معلم کلاس پنجم خیلی هم موفق باشه ، نمیتونه بره دانشگاه درس بده. والا صحبت از معرفت تو فوتبال نوبره. کاری نکنید کیسه گل تیم انگلیس و ولز بشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس