ایران در صنعت دفاعی به خودکفایی و استقلال دست یافته است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دانشمندان دفاعی به نقطه‌ای رسیده که شاهد استقلال و خودکفایی صنعت دفاعی کشور هستیم.

به گزارش مشرق، ابوالفضل عموئی درباره بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تولیدی وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح به خبرنگاران گفت: در نمایشگاه توانمندی‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شاهد بودیم این وزارتخانه در حوزه تجهیزات دفاعی به ویژه در موضوع جنگ الکترونیک، مقابله با ریز پرنده‌ها، سامانه‌های پدافند هوایی در سطوح کوتاه برد، برد متوسط و برد بلند، دستاوردهای خوبی داشته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: جمهوری اسلامی ایران در این زمان با خودکفایی و تلاش دانشمندان صنعت دفاعی به نقطه‌ای رسیده است که شاهد استقلال دفاعی کشور هستیم.

وی با اشاره به تاکید اعضای کمیسیون به اهمیت تقویت بنیه دفاعی کشور اظهارداشت: این دانش انباشته، فرصت بی‌نظیری  برای توسعه صنعت دفاعی و سرریز این توانمندی‌ها به حوزه‌های غیرنظامی است و می‌تواند روند توسعه در سایر بخش‌های صنعت و فناوری را تسریع کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: دانش و تجربه‌ای که متخصصان حوزه دفاعی کشور کسب کرده‌اند، بومی بوده و می‌تواند در حوزه‌های دیگر قابل استفاده شود و در صورتی که این فرصت فراهم باشد برای شرکت‌های اقتصادی کشور، این دانش در خدمت پیشرفت و توسعه کشور قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سجاد IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 0
    دست مریزاد برادران وطن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس