کد خبر 1411293
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
پرسپولیس جایگزین دیاباته را مشخص کرد/ ۲ گزینه جدید سرخ ها برای انتخاب زوج لوکادیا

در شروع فصل نقل‌وانتقالات قیمت دیاباته ۲۵۰هزار دلار بود ولی پرسپولیس در جدیدترین پیشنهادش به این بازیکن، حاضر به پرداخت ۴۰۰هزار دلار هم شده است.

به گزارش مشرق، مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از جذب یورگن لوکادیا و براساس درخواست یحیی گل‌محمدی، از یک هفته پیش مذاکرات جدی‌شان را با شیخ دیاباته آغاز کردند. آنها امیدوار به جذب مهاجم سابق استقلال بودند که فصل گذشته در الغرافه قطر حضور داشت ولی به‌نظر می‌رسد حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شده است. پرسپولیس با توجه به‌حساب ویژه‌ای که روی جذب دیاباته باز کرده بود، قرارداد شرزود تمیروف را فسخ کرد تا جا برای مهاجم فرانسوی باز شود اما درحالی‌که همه‌چیز به شکل مثبتی پیش می‌رفت، دیاباته روز دوشنبه به مدیران این باشگاه پاسخ منفی داد.

بیشتر بخوانید:

پیام دیاباته برای هواداران پرسپولیس

وقتی فصل نقل‌وانتقالات تازه شروع شده بود، مدیران پرسپولیس جذب دیاباته را به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد دادند ولی آن زمان یحیی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. دلیل گل‌محمدی برای عدم‌جذب این بازیکن، کندبودن دیاباته بود ولی گل‌محمدی با توجه به نبود مهاجم در بازار نقل‌وانتقالات در نهایت با جذب دیاباته موافقت کرد.

در شروع فصل نقل‌وانتقالات قیمت دیاباته ۲۵۰هزار دلار بود ولی پرسپولیس در جدیدترین پیشنهادش به این بازیکن، حاضر به پرداخت ۴۰۰هزار دلار هم شده است. همه‌چیز در روند مذاکرات به بهترین شکل جلو می‌رفت و حتی قرارداد دیاباته هم برای این بازیکن ارسال شد ولی او در نهایت با مخالفت همسرش برای حضور در ایران مواجه شد و به پرسپولیس پاسخ منفی داد.

هرچند دیاباته به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده که حاضر نیست به ایران بیاید، ولی یکی از مدیران پرسپولیس در این خصوص گفت: «ما تلاش می‌کنیم تا نظر دیاباته را تا امروز تغییر بدهیم ولی اگر این اتفاق رخ نداد، با ۲مهاجم دیگر مذاکره خواهیم کرد. ما ۲مهاجم از اروپا و برزیل را مدنظر قرار دادیم و باشگاه قطعا تلاش خواهد کرد تا یک مهاجم دیگر هم جذب کند.»

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    7 18
    دیاباته در کنار قایدی مهاجمی تاثیرگذار بود تکنیک ناب قایدی لقمه آماده را برای قورت دادن در دهانش می گذاشت البته یحیی دنبال دلالیشه و با این نظرات کارشناسی کاری نداره
    • رمضانی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 5
      تکنیک ناب قایدی؟؟؟😂😂 دمت گرم کلی خندیدم. بازیکن نیم متری که تنها تکنیک نابش اینه که تو عرض حرکت کنه و شوت بزنه🤣 اونم که دیگه همه تیمها دستش رو خوندن.
    • سیمین IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 2
      نظرات تو شد کارشناسی آقای گمنام و بی نام و نشان که حتی یه اسم هم ننوشتی! این تهمت زدن های دلالی را باید در اون دنیا پاسخگو باشی!
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      3 0
      انگار یادتون نیست با همین تکنیک ناب در بیست دقیقه ی گل و ی پاس گل ثبت کرده ولی کل پرسپولیس پرادعای یحیی جونتون در 180 دقیقه کیش و مات . الفاتحه
    • آرارات IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      0 0
      آره از ۲ بازی ۱ شکست و ۳ گل خورده یه جوری میگه ۱۸۰ دقیقه که انگار پرسپولیس ۲ تا باخت داشته😂 چقدر پرو هستی تو کیسه ای.
  • Aaa IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    11 4
    باز تاوان رفتار خود خواهانه گل محمدی را داریم میدیم. مرد بی سواد چرا از روز اول نگرفتی. رامین رو با اصرار اوردی و با اصرار بیشتر ردش کردی. تمیروف و حنانوف و ...وف اوردی با دلالی هیچ اثری تو تیم نداشتن. راشادوویچ رو با نامردی انداختین بیرون بهش بازی ندادی تا لک هم اونی بشه که شد. امیری رو با بی تدبیری مصدوم کردی. سید جلال رو از اوج فاصله دادی تیم از همون نقطه ضربه خورد. اصرار روی اومدن نعمتی و عدم کوچکترین تلاش برای حفظ کنعانی. آقا یحیی تو بیشتر از سودی که برای این تیم داشتی بهش لطمه وارد کردی. بخدا قسم بلد نیستی ساده ترین تصمیمات رو بگیری.
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      2 1
      یحیی گل محمدی تنها کاری که خوب بلد است اه ناله است در دوسال گذشته سرمربی تیم بوده کدام بازیکنرا پدیده کرده ولی در مقابل فوتبال خیلی از بازیکنها را فدایی بازیکن احمقی مثل عبدی و خیلی از بازیکنان را فدای خود خواهی ترابی کرده الان نیم کتی با انگیزه دارد ولی ترابی و عبدی بابد فیکس بازی کنند و عبدی راه بود و ترابی خود خواهی بکند پس فوتبال اس بیگی بااین همه حاشیه و عمری و احمدی و .... چی می شود اقای سر مربی بی سواد
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    5 1
    متاسفانه الان امکان جذب مهاجم با کیفیت وجود نداره چون پرسپولیس باید بازیکن ازاد بخره و جنس خوب هم روی زمین نمیمونه. از طرفی لوکادیا نیاز به یک زوج مکمل خوب داره. اوضاع پیچیده شده
    • رضا مهدی خانی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      2 2
      نه اتفاقا توی ترانسفر مارکت مهاجم آزاد زیاده برو نگاه
    • امین IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      2 0
      از اول هم با جذب دیاباته مخالف بودم. چون دوندگی که نداره؛ ۱ بازی انجام میده و ۳ بازی مصدومه؛ خود یحیی هم نمیخواست وگرنه اولین کسی بود که گفت میخوام بیام پرسپولیس. الانم از سر ناچاری یحیی اونو خواست. لوکادیا کجا؟ دیاباته کجا؟ بازیکنی که تو آلمان و انگلیس و هلند بازی کرده رو بیاریم ذوج دیاباته کنیم؟ باید یکی مثل خودش بیاد.
  • جواد IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    3 0
    واقعیتش اینه که یحیی هنر استفاده از بازیکن رو بلد نیست بازیکنی که به میدان میاد استرس قرار نگرفتن در لیست بازی بعدی رو داره و همین باعث میشه بازیکن بازی خودشو فراموش کنه فصل قبل بسیاری از بازیکنا در بازی های مختلف چند دقیقه ای تست شدن ولی فرصت کافی برای اثبات خودشون نداشتند ودر نهایت خیلی هاشون از تیم رفتند.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    2 0
    والا روزنامه ورزشی که امروز بست تموم شد
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    2 0
    یحیی گل محمدی تاریخ انقضاش خیلی وقته رسیده ، مربی باید بازیکن بسازه ، نه اینکه خراب کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس