رشد اقتصادی از میانگین صفر دهه گذشته به بالای ۵ درصد رسید

رئیس شورای اطلاع‌رسانی کشور گفت: نرخ تورم ماهانه از ۴.۵ درصد شهریور سال گذشته به دو درصد و رشد اقتصادی از میانگین صفر دهه گذشته به بالای پنج درصد رسیده است.

به گزارش مشرق، بهادری جهرمی عصر امروز در نشست اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی اظهار کرد: دشمن سال‌های سال در حوزه تحریم سرمایه‌گذاری کرد و همچنان هرگز تحریم را کنار نمی‌گذارد، اما متوجه شد تنها با فشار اقتصادی بر مردم ایران نمی‌تواند در عملیات خود به پیروزی برسد و یک مکملی را برای آن اضافه کرد که آن عملیات روانی به مردم با هدف القای ناکارآمد نظام است.

وی افزود: نهضت تبیین در این ایام از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و باید دوچندان به آن توجه شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها به موضوع جهاد تبیین تأکید کردند، ادامه داد: زمانی که فرماندهی میدان نقطه‌ای را نشان می‌دهند، باید بدانیم آنجا محل اصلی عملیات است.

جهرمی با اشاره به اینکه دشمن عملیات روانی را به شدت در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: صحنه نبرد است و دشمن ناجوانمردانه با تمام توان عملیات علیه افکار ملت ایران را نشانه گرفته است و شرط فعالیت در حوزه رسانه کشور مقابله با عملیات روانی دشمن است.

وی گفت: شیطنت و سیاه نمایی دشمن روشن است و مردم راحت آن را قبول می‌کنند و این مقصر ما هستیم که درست نجنگیدیم و به‌درستی تبیین نکردیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی کشور با بیان اینکه کمبود امکانات در حوزه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها نباید مانع کار رسانه‌ای شود، خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌ها را تجمیع و همدلی و وحدت را مضاعف کنیم.

جهرمی گفت: زمانی که فضا، فضای مطلوبی نیست باید تلاش کرد تا ذره ذره امید بازگردد؛ دولت مردانه پای کار است، انجام ۳۱ سفر استانی در یک سال کم‌سابقه و بی‌سابقه است.

وی اضافه کرد: نرخ تورم ماهانه از ۴.۵ درصد شهریور سال گذشته به دو درصد و رشد اقتصادی از میانگین صفر دهه گذشته به بالای پنج درصد رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبداله IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    4 1
    قسم حضرت عباس یا دم خروس الله و اعلم
  • CA ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 0
    امار رشد اقتصادی هر ساله یا دقت زیاد توسط بانک جهانی تعیین و در سایت قابل دسترسی است. در دوره احمدی نژاذ با وجود نفت ۱۴۰ دلاری به صفر رسید. واقعیت را بگویید در د.ره اول روحانی بالاتری رشد اقتصادی ثبت ظدو در یک سال یه ۱۰ رسید مه بالاترین رشد اقتصادی در دتیا بود. اطلاعات در سایت بانک جهانی وجود دارد. در این دولت بالاترین تورم سال اول تمام دولت ثبت شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس