رزمایش پهپادی ارتش مایه دلگرمی دوستان و عصبانیت دشمنان است

فرمانده کل ارتش برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ارتش در گستره کشور را مایه دلگرمی و خشنودی ملت و دوستان جمهوری اسلامی ایران و عصبانیت دشمنان دانست.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» روز پنجشنبه در حاشیه رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این اولین رزمایش پهپادی است که با این وسعت و گستردگی در کشور، به صورت مشترک توسط نیروهای چهارگانه ارتش برگزار می‌شود. این رزمایش مشترک در استان‌های غربی، جنوب غربی، جنوبی، جنوب شرق، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و در استان‌های مرکزی اصفهان، سمنان و یزد برگزار شده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: هر چهار نیروی ارتش با محوریت و فرماندهی قرارگاه ذوالفقار در این رزمایش حضور دارند و توان خود را در عرصه پهپاد و جنگال به میدان آورده‌اند و جای خوشحالی است که در این میدان تلفیق دانش، فناوری، تجربه و خلاقیت و نشاط و شادابی جوانان را مشاهده می‌کنیم.

امیر سرلشکر موسوی به اینکه همه آنچه که در این رزمایش به کار گرفته شده جدیداست، گفت: از نیروهای جوان و با نشاطی  که در این رزمایش پای کار هستند تا تجهیزات اعم از پرنده‌ها و تجهیزات زمینی و سامانه‌های فرماندهی و کنترل با فناوری‌های روز آماده شده‌اند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام رزمایش‌ها و آمادگی نیروهای مسلح را برای مخاطبان مختلف کاملا رسا، روشن و صریح عنوان کرد و گفت: ملت بزرگ ایران به دلیل اینکه در این رزمایش پا در رکابی نیروهای مسلح خودشان را برای دفاع از کیان و ناموس ملت می‌بینند، راضی و خشنودند.

وی گفت: دوستان ما هم وقتی که می بینند جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام کینه ورزی‌ها و دشمنی‌ها و خباثت‌هایی که در قبالش انجام شده با قدرت و با استقامت و سربلندی ایستاده و راه پیشرفت را بخصوص در عرصه دفاعی طی می‌کند هم دلگرم و هم خوشحال می شوند.

وی افزود: البته عصبانیت هیچ سودی ندارد و دشمنان ما باید در مقابل منطق حق سر تسلیم فرود بیاورند وگرنه ناگزیرند  این پیشرفت ها را با چشم ببینند و بر عصبانیتشان افزوده شود.

فرمانده کل ارتش اظهارداشت: این رزمایش در شرایطی انجام می‌شود که ما روز صنعت دفاعی کشور را پشت سر گذاشتیم و این رزمایش قدرت و توانمندی صنعت دفاعی کشور و کار مشترک ارتش و صنایع دفاعی را نشان می‌دهد و این قدرت و اقتداری که توسط دانشمندان جوان و شرکت‌های دانش‌بنیان به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: ما از گذشته با شرکت‌های دانش‌بنیان همکاری‌های بسیار زیادی داشتیم، اما امسال با تاکیدی که فرمانده معظم کل قوا داشتند، این همکاری در عرصه‌های مختلف به رشد چند برابری رسیده است.

امیر سرلشکر موسوی در پاسخ به سوالی پیرامون میزان دستیابی به اهداف در این رزمایش گفت: آنچه ما تاکنون مشاهده کردیم نشان‌دهنده موفقیت رزمندگان ما در این رزمایش بود اما باید صبر کنیم تا داوران ما ارزیابی خود را به صورت دقیق انجام دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تیمسار FR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 4
    ان شالله جنــگ واقعی بشه ببینیم این اسباب بازی هاتون چه کار میکنن
    • US ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      0 0
      آلبانی نشین خبیث

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس