استقلال از مس «طلا» ساخت/ «دوپینگی» که عامل پیروزی آبی‌پوشان شد

تیم فوتبال استقلال سومین دیدار خود در لیگ برتر در شرایطی با پیروزی و کسب سه امتیاز به پایان برد که برای نخستین بار بانوان هم با حضور در ورزشگاه آزادی برد تیمشان را تماشا کردند.

به گزارش مشرق، نخستین دیدار از هفته سوم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه بین تیم های استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. یامگا(۷۵) برای استقلال گل زد.

ببینید:

فیلم/ خلاصه دیدار استقلال ۱ -۰ مس کرمان

پیمان بابایی، عادل حردانی، مهدی قایدی، بیژن طاهری و ساپینتو در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

استقلال در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند(۷۱ پیمان بابایی)، کوین یامگا، محمد محبی(۷۱ آرمان رمضانی) و سجاد شهباززاده(۵۵ مهدی قایدی) به میدان رفت.

برد خاطره انگیز استقلال با حضور بانوان/ گل طلایی یامگا به مس +عکس

ترکیب ابتدایی استقلال در دیدار برابر مس کرمان

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر بانوان هم اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کردند و تعدادی از علاقمندان به تیم استقلال با خرید بلیت وارد ورزشگاه شدند تا روز تاریخی برای آنها رقم بخورد.

برد خاطره انگیز استقلال با حضور بانوان/ گل طلایی یامگا به مس +عکس

در حالی که شور و نشاط روی سکوها بسیار بالا بود، سطح فنی بازی در نیمه اول بسیار پایین و کسل کننده بود و دو تیم با وجود تلاشی که کردند نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه ها ایجاد کنند.

استقلال که از دو دیدار ابتدایی لیگ برتر خود صاحب یک شکست برابر سپاهان و یک پیروزی برابر ملوان شده بود، برای رسیدن به سه امتیاز بازی تلاش کرد اما در نیمه اول نتوانست دروازه کرمانی ها را تهدید کند.

برد خاطره انگیز استقلال با حضور بانوان/ گل طلایی یامگا به مس +عکس

استقلال در نیمه اول تیم خطرناکی نبود و نتوانست دروازه حریف را تهدید کند

نیمه دوم اما شرایط کمی بهتر شد و استقلال با میل هجومی بیشتری وارد زمین شد اما در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازهم نتوانست خطری را روی دروازه ایجاد کند تا ساپینتو ناچار به تعویض شهباززاده و به زمین فرستادن مهدی قایدی شود.

با حضور این بازیکن انتظار می رفت روند استقلال تهاجمی و خطرناک تر شود اما تا دقایق پایانی فقط در یک مورد استقلال تا آستانه باز کردن دروازه حریف رفت. در دقیقه ۶۱ داسیلوا از جناح راست توپی را روی دروازه حریف ارسال کرد که ضربه سر عارف غلامی را دروازه بان مس از روی خط دروازه برگرداند.

برد خاطره انگیز استقلال با حضور بانوان/ گل طلایی یامگا به مس +عکس

دو دقیقه بعد مسی ها این فرصت را جبران کردند و محمدامین اسدی بازیکن سابق پرسپولیس با عبور از عارف غلامی در موقعیت تک به تک زاویه بسته با حسینی قرار گرفت اما ضربه او به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۵ اما اتفاقی که هواداران استقلال منتظرش بودند رخ داد و یامگا قفل دروازه مس را باز کرد. در این صحنه ابتدا بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی روی مهدی قایدی داشتند اما در همان لحظه یامگا با هوشیاری و ضربه ای آرام دروازه مس را باز کرد تا شور و نشاط به سکوها برسد.

برد خاطره انگیز استقلال با حضور بانوان/ گل طلایی یامگا به مس +عکس

بعد از این گل استقلال با درایت بازی را مدیریت کرد و هر چند مس تلاش کرد گل خورده را جبران کند اما شاگردان مصطفی حسین خانی نتوانستند دروازه میزبان را با خطر جدی مواجه کنند تا در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال به پایان برسد و شاگردان ساپینتو به دومین سه امتیاز فصل دست پیدا کنند و ۶ امتیازی شوند.

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال پس از برد استقلال

در دیگر دیدارهای امروز لیگ برتر فوتبال ایران نتایج زیر به دست آمد:

ذوب آهن اصفهان صفر  -  مس رفسنجان صفر

نفت مسجد سلیمان یک  -  پیکان تهران

نساجی قائمشهر دو  -  ملوان بندرانزلی دو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • یک استقلالی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    9 3
    خدایا خیلی دوست دارم خدایا شکر که امشب هم سربلندم کردی به امید باخت پرسپولیس
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      2 0
      خانما رو ببرید سر مسابقات خانما که مظلومند و گیر بودجه، ولی مثل شیر مبارزه میکنند
  • یک استقلالی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    5 2
    بار الهی سپاسگزارم که امشب هم شادم کردی فردا شب هم با شکست پرسپولیس شادم کن
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      0 0
      اینکه برای استقلال آرزوی پیروزی کنی خوب و قشنگ است ومن با اینکه پرسپولیسی هستم این آرزوی شما را به عنوان طرفدار استقلال دوست دارم ولی اینکه برای دیگر آرزوی باخت وشکست بکنی از جوانمردی به دور هست واصلا هم قشنگ نیست
  • zohreh IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 10
    بدون تعصب. داور الاستقلال را نجات داد. طبق عکسی که در توییتر است که خبرگزاری رکنا نشان داده است. قبل از گل الاستقلال بازیکن الاستقلال در آفساید بوده است. الاستقلالی های محترم قبول کنید مافیا هستید و با کمک وزیر و رشوه دادن به داورها برنده هستید. مرد باشید بروید عکس خبرگزاری رکنا در توییتر را نگاه کنید. پس اعتراض بازیکنان مس به آفساید بوده است. تمام وزیر فدراسیون کمر همت بسته اند تا گرسگولیس و شهرستانی ها را نابود کنند با اینکه تیم اول تهران و کشور پرسپولیس است. ای کاش تیم مردمی پاس به تهران باز می گشت. همین الاستقلالی ها پاس تهران را نابود کردند. اما خدایی هست و مرگ برای همه هست .
    • محمدی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      4 1
      5 سال با کمک داور.وزیر.وکیل.صدا وسیما.زور و زر وتزویر و مافیا پول و ثروت هدایتی و با اسنب جام را دادن به لنگی ها حالا حسودان و بخیلان و مافیا تبلیغاتی لنگی ها نمی تواندد فوتبال پاک را از استقلال ببینند.خدا ان شاالله این مغرضین را به راه راست هدایت کند.
    • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      4 0
      چقدر دل پر دردی داری از دست استقلال و بردهایش انصافا دلم سوخت ولی هرچه فریاد داری بر سریحیی بکش که هوادارانی چون شما بعد از تقریبا 200 دقیقه در حسرت ی پاس گل موندند چه برسه به ی گل
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    24 25
    خدا شکر با رفتن بانوان به ورزشگاه مردان یک قدم دیگر به بی‌غیرتی و نزدیکتر شده ایم
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      15 17
      خفه شو فسیل
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      10 19
      نه بابا داری اشتباه می کنی ! ما خیلی وقته تو بیغیریتی صدرنشینیم ! ولی نه به خاطر مراعات حقوق خانم ها !!! ؛ بلکه ما به خاطر این همه کودک کار و زباله گرد و ایتام و نوزاد بی سرپرست و افراد گرسنه و .... در بی غیرتی یکه تازیم !
    • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      4 24
      ایشالا زودتر منقرض شی
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      32 5
      شما هستید که به تمام دستاوردهای اخلاقی اسلام و همه انبیا پشت پا زده اید و به دوره بی حیایی و بی غیرتی روم و یونان باستان بت پرست بازگشته اید. دو رو شما اید که همه آرزویتان شکستن قدم به قدم دستورات شریعت اسلامی است اما وقیحانه برای کودکان کار و فقیرانی در اثر عمل به دستورات همین مدرنیته کثیف به خاک نشانده اید اشک تمساح می ریزید
  • مهدی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    53 2
    اگر حضور بانوان در دولت قبل بود فریاد وااسلاما وا محمدا مشرق و فارس و آقایون شب روز بلند بود الان حضور شون شده خاطره انگیز!!؟؟ بسوزه این سیاست
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      1 23
      روحانی عرصه نداشت فقط ادعا میکرد کسی هم مخالف نبود بلکه دولت روحانی کلا دوست داشت حاشیه درست کنه از گرونی ۱۰ برابری دلار و کالاها کسی حرف نزنه
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      1 16
      ممنون رییسی. روحانی که فقط ادعای موافق بودن داشت اما دنبال جنجال بود فقط
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      5 0
      در عوض رسانه ملی خیلی خوب همشون رو سانسور کرد
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      2 0
      چقدر دلتنگ خنده های معنادار و از ته دل روحانیم مخالفینش را آتیش می زد تصور کنید جایگاه پرسپولیس پر ادعا و پر سروصدا در نقل وانتقالات را در جدول می دید وخنده ی کشنده اش بریحیی . از هزار فحش بدتر بود
    • محمدایوب IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      12 0
      22/45 عینکت کثیفه تمیز کن اگر میگن زنها به ورزشگاه مردانه نروند برای خودشان است هم تو وهم همه مردان میدانند جو ورزشگاه چگونه است وقتی در بازی استقلال هوادار بچه اش را پرت کرد پایین کشت آنوقت میخواهی به زنان رحم کند
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    26 10
    اگر دولت بنابر مصرحت و ضرورت مجبور به تن دادن به ورود خانم ها به ورزشگاه مردانه شده اون هم در جایگاه اختصاصی و با فاصله به هر حال این حرمت شخصیِ خود شخص خانم رو برای رفتن به ورزشگاه و دیدن مردان نمیه برهنه بر نمیداره.
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      2 10
      فرهنگ هواداری هواداران استقلال (آقایون و خانمها) بسیار خوب و مثال زدنی بود خدا کنه هواداران پرسپولیس هم جنتلمن رفتار کنن و چون همیشه نظم همه چیز را بهم نزنن
  • US ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    3 1
    مثل اینکه حضور خانم ها رو پذیرفتید
    • نظر IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      1 0
      خوشحالی یا ناراحت ؟
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 1
    بابا سجاد
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      1 0
      بابا سجادی انقد که برای پیروزی هزینه کرده امسال برای هیچ تیمی هزینه نکرده، پارسال هم مدافعین استقلال رو فرستاد خدمت که پیروزی قهرمان بشه ولی نشد
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 0
      خدائیش اصلا اینجوری نیست
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    29 9
    لعنت خدا، همه پیامیران، همه اوصیا و همه بندگان صالح خدا از جن و انس و ملک بر کسانی که این بی غیرتی را خواستند
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    10 1
    سازمان لیگ از وزیر و وکیل و تماشاچی خانم و داور و گزارشگر و ... را به خط کرد تا یک تیم شهرستانی را مظلومانه قربانی سناریوی تاریخسازی مصنوعی و ناجوانمردانه و از پیش تنظیم شده خود کند!
  • حامد پلاس IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    10 0
    صدای کفن پوشان دیگه در نمیاد چرا؟؟
  • بصیرت IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    20 8
    برد خاطره انگیز!!!!! وقتی شما اینگونه تیتر بزنید وای به حال بقیه!! از دامان این بانوان فرزند شهید و با ایمان تربیت نخواهد شد یقینا!!!! حالا بیایید سر خودمان را کلاه بگذاریم!!!!
    • یک استقلالی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      27 0
      احسنت سلام خدا بر شما
  • محمدایوب IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    1 3
    خوب اصلاح طلبان فساد طلب به یکی از آرزوهای تان رسیدید البته نه به خاطر بانوان بلکه بهانه سیاسی بود اما اگر مرد باشید که بعید است یک عذر خواهی فقط برای این از مردم بکنید درزمان انتخابات شیخ انگلیسی کذاب به رییسی گفت اگر بیاید پیاده رو ها را دیوار میکشد دیدید که این ایت الله واقعی دیوار نکشید هیچ درب استودیوم را برروی بانوان باز کرد حالا ببینیم دیگر چه بهانه ای می آورید استخر مختلط. حمام سونا مختلط. چون فرزندانتان در غرب استفاده کردند عادت کردند نیاز دارید خدا منافقین انقلاب را لعنت کند خصوصا شیخ کذاب را
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 0
    عجب که خاطره انگیز هم شد!!!!!
  • كريم IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    14 1
    حكيم ابوالقاسم فردوسي مي فرمايد: زنان را همان به كه در خانه در / نشينند و زايند شيران نر و اضافه مي كنم كه زنان براي اين كارها آفريده نشده اند.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    1 2
    مشرق نیوز هیچ به اخبار منتشر شده در سایتتان دقت کرده ای اینجا سایت ورزشی است یا سیاسی و اجتماعی
    • یک استقلالی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 1
      به تو ربطی نداره
  • نصیری IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    15 0
    حضور بانوان آنهم با این سر و وضع بسیار بسیار زشت و زننده بود .
  • zohreh IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    لطفا محترمانه صحبت کنید. اولین باری که خانم ها به ورزشگاه آمده اند فینال آسیایی پرسپولیس بود. اولین باری که پرسپولیسی ها گفتند روحت شاد برای هادی نوروزی بود. لطفا استقلالی های محترم انصاف داشته باشند وگذشته . فراموش نکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس