کد خبر 1411861
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
شکست خانگی نفت مسجدسلیمان مقابل پیکان؛ خودروسازان در جمع بالانشینان

تیم فوتبال پیکان موفق شد در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر یک نفت مسجدسلیمان را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پیکان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاهای ایران پنج شنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار شد و با پیروزی ۲ بر یک پیکان به پایان رسید.

با وجود باخت سنگین ۳ بر صفر هفته گذشته در کرمان، پیکان امروز شرایط مناسبی داشت و توانست با دو گل سامان فلاح کاپیتان جوانش و منصور باقری حریف را شکست بدهد و ۶ امتیازی شود. اکنون پیکان در جمع تیم‌های بالانشین جدول قرار دارد.

شاگردان رضا مهاجری که در دیدارهای قبلی ۴ امتیاز کسب کرده و به دنبال ادامه روند رو به رشد خود در این دیدار خانگی بودند. در مقابل مجتبی حسینی که سابقه هدایت نفت مسجدسلیمان را در کارنامه خود دارد نیز برای کسب ۳ امتیاز انگیزه بالایی مقابل این تیم داشت.

نیمه اول این دیدار سرد بی روح، که با مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان دو تیم همراه بود با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم نیز روند کند خود را دنبال می‌کرد اما این شاگردان مجتبی حسینی بودند که در دقیقه ۷۱ روی سانتر زیبا ثابت ایمانی در محوطه جریمه و با ضربه سر سامان فلاح به گل رسیدند. در ادامه بازی  و در دقیقه ۲+۹۰ شوت پرقدرت منصور باقری درست در وسط دروازه نفت جای گرفت تا بدین ترتیب شاگردان حسینی به گل دوم برسند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۵+۹۰ داور در محوطه جریمه خطای هند به نفع نفت اعلام کرد و پیمان رنجبری پشت ضربه پنالتی ایستاد و خلاف جهت دروازه بان توپ را تبدیل به گل کرد. در نهایت این دیدار با پیروزی ۲ بر یک پیکان به پایان رسید.

با این نتیجه پیکان ۶ امتیازی شد و در رتبه سوم قرارگرفت و در مقابل نفت مسجد سلیمان با ۴ امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

داوران: سعید رحیمی‌مقدم، علی احمدی، امین قدیری، مهدی جبرئیلی

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

علی محسن زاده، عقیل کعبی، میلاد باقری، علی دغاغله، مجتبی مقتدایی، مسلم مجدمی، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی، سامان نریمان، جهان پیمان رنجبری،

سرمربی: رضا مهاجری


ترکیب پیکان تهران:

محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، امیرحسین غلامی، غلامرضا ثابت ایمانی، منصور باقری، محمد جواد آزاده، محمد مهدی لطفی، مجتبی حقدوست، ساسان حسینی

سرمربی: مجتبی حسینی

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس