ارتش

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که در آسمان کشورمان نمی‌توانند حضور پیدا کنند و اگر وارد این فضا شوند خارج شدنشان با خودشان نخواهد بود.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در چهارمین آیین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم که با محوریت نیروی پدافند هوایی در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد با اشاره به رشادت‌های نیروهای مسلح کشورمان در طول جنگ تحمیلی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یکی از تصورات دشمنان نظام این بود که نیروی های مسلح کشورمان توانایی استفاده از تجهیزات و ادوات نظامی را ندارند درحالی که جوانان این مرزوبوم در طول جنگ تحمیلی به خوبی از این تجهیزات بهره بردند.

وی با اشاره به اهمیت پدافند هوایی کشورمان تأکید کرد: اگر دشمنان نظام پی به قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران نبرده بودند بارها به کشورمان تجاوز می‌کردند و این را ما به پاس رشادت‌ها و دلیرمردی های جوانان این مرزوبوم داریم.

وی به رزمایش پهپادی ارتش اشاره کرد و گفت: در این رزمایش پهپادهای نیروی هوایی ارتش بارها به پرواز درآمده و آخرین و به روزترین عملیات ها را با موفقیت انجام دادند.

صباحی فرد تصریح کرد: ابتکارات و تکنیک‌هایی در این رزمایش انجام شد که در دنیا بی‌نظیر است به طوری‌که امروز پهپادهای کشورمان مسلح شده‌اند و آماده دفاع از کشور هستند.

وی تصریح کرد: قدرت بازدارندگی کشورمان به حدی است که دشمنان نظام نمی‌توانند خیال حمله به کشورمان را داشته باشند و در همین‌جا من این نوید را به ملت متدین و انقلابی می‌دهم که فرزندان شما در پدافند ارتش تا پای جان در میدان دفاع از ملت و آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که در آسمان کشورمان نمی‌توانند حضور پیدا کنند و اگر وارد این فضا شوند خارج شدنشان با خودشان نخواهد بود.

 دومین کنگره ملی شهدای استان قم ۲۷ آبانماه جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    4 2
    لطفا تیتر را تغییر بدید. جنگنده دشمن نه اصلا به خاطر پدافند ایران که به خاطر ریسک خطای فنی و از دست رفتن خلبان در خاک ایران یقینا برای یک عملیات مهم هم وارد ایران نمیشه چه برسه به گشت و گذار. این را مطلعین میدونند طبیعتا.
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      3 1
      در صورت احیای مذاکرات برجام وتوافق احتمالی میشه درخواست خرید انبوه آواکس رو مطرح کرد وبا ورود آواکسها به ناوگان نیروی هوایی ودریایی سپاه قدرت بزرگی اضافه میشه وبه راحتی میشه با نصب موشکهای کروز دریایی وبالستیک روی آواکسها به راحتی میشه رژیم فرضی صهیون رو محو کرد خرید انبوه آواکس اوجب کفایی و فریضه شرعی
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      0 0
      هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته گلوبال هاوک آمریکایی جرات کرد در خلیج فارس چند صد متر وارد مرزهای ایران شود که توسط سامانه پدافندی سوم خرداد سرنگون شد. حالا رژیم اشغالگر اگر جرات دارد تعدی کند تا مجبور شود جنازه های خلبانانش را با اسرای فلسطینی آزاد کند.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    9 17
    فعلا حرف یه تیکه باریک کوچیک فلسطینیان نشدن چه اراجیف تو تلگرام برای یابو ها پخش میکنن خخخخخ
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    10 0
    باید جدی گرفت. با تکذیب و شعار دادن کاری جلو نمی رود. حتی اگر این بار دروغ باشد باید توجه کرد و برای ان فکری کرد
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    2 1
    خط خبری چنین مسائل مضحکی را که دنبال می‌کنید به مذاکرات هسته‌ای می رسید در حساسترین مقاطع مذاکرات که بحث امتياز گيري مطرح است ناگاه چنین خبرهایی تيتر یک رسانه‌ رسمی عربستان و ملکه در انگلیس می‌شود اما دریغ از کوچکترین عقل سلیم که‌ اگر اسرائیل چنین امکانی داشت آیا از نابود کردن تأسیسات هسته اي ايران دریغ می‌کرد تا به خیال خودش اینهمه هزینه پرداخت کنند دقیقا همان کاری که با عراق و سوريه انجام داد
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    4 9
    گویا در سفر ارتشبد باقری به روسیه قرارداد خرید چندین فروند آواکس به امضا رسیده ولی به علت جنگ اوکراین واستفاده روسیه از آواکسها برای بمباران شدید اوکراین هنوز از تحویل آواکسها به ایران خود داری شده احتمالا بعد از جنگ حتما شاهد پرواز آواکسها در آسمان ایران ویحتمل حمله به خاک دشمن فرضی اسراییل رو شاهد باشیم آواکس آواکس آواکس IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ 1 3
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    8 0
    اونا همیطور که تا کرمانشاه اومدن وانبار پهپادی رو زدن اینکارو کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس