دیدار وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران با امیر صباحی فرد

وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران صبح امروز (جمعه) با فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش دیدار کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، طی مراسم دیپلماتیک و رسمی، وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران صبح امروز جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ با امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) دیدار کردند.

این دیدار برای اولین بار به منظور چهاردهمین سال تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش در راستای تعامل سازنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و هم‌پیمان انجام می‌شود.

این ۳۷ وابسته نظامی خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران از ۳ قاره آمریکا، اروپا و آسیا و از کشورهای ارمنستان، برزیل، ایتالیا، آذربایجان، اندونزی، ژاپن، یونان، آلمان، اتریش، لهستان، بلغارستان، عمان، سوریه، چین، تاجیکستان، قزاقستان، هند، اوکراین، اسلواکی، ترکمنستان، ترکیه، روسیه، کره‌شمالی، لهستان، صربستان، کره جنوبی، جمهوری چک، پاکستان و کره جنوبی بودند.

در این دیدار رسمی علاوه بر وابستگان نظامی کشورهای دوست و هم‌پیمان با جمهوری اسلامی ایران فرماندهان، معاونان و مدیران ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح حضور داشتند و از نمایشگاه دستاوردهای اخیر نیروی پدافند هوایی که کاملاً بومی و متناسب با فناوری روز دنیا می‌باشند بازدید به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    3 0
    حاکم اول‌و و آخر نظامی در خاورمیانه‌ محور مقاومت است. با یک‌ دست‌‌سر‌عربستان‌را در یمن به زبر‌کشیده با دست دیگر امپراطوری داعش را نابود کرد. با یک تشر کوچک ترکیه‌را ترساند تا حمله به سوریه را کنسل کند. و با اشاره چشمی فاشیست ترکی را در‌زنگزور زمین گیر کرد. ___ و در نهایت در مبارزه بزرگ تمدنی‌ با امریکا‌برای زنده کردن دوباره تمدن شرق‌مقدس به‌نتیجه رسیده و امریکا در حال فرار است. ___ و اکنون هم شمشیر و هم سپر در دست فرزندان علی ع است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس