کد خبر 1411952
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
گانتز

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز جمعه بار دیگر لاف زنی های خود علیه ایران را در سایه مذاکرات جاری درباره رفع تحریم ها و احتمال دستیابی به یک توافق تکرار کرد.

به گزارش مشرق، بنی گانتس گفت: ما همکاری ها علیه ایران را در هوا، زمین، دریا، اطلاعات و حوزه سایبری گسترش خواهیم داد و مطمئن خواهیم شد که ایران توان هسته ای ندارد.

وی افزود: ما به تعمیق همکاری با ارتش آمریکا و گسترش اقدامات برای آسیب رساندن به هم پیمانان ایران در منطقه ادامه می دهیم.

 رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" نیز پیش ازاین با ابراز نگرانی از امضای توافق هسته ای غرب باایران، گفت: توافق قریب الوقوع هسته ای با ایران در صورت تصویب نهایی، یک "فاجعه استراتژیک" برای تل آویو خواهد بود.

دیوید برنیع  افزود: تنها چیزی که در توافق تغییر می کند، برخی " تاکتیک‌ ها" است.

 براساس این گزارش رئیس موساد با استناد به بررسی های مختلف، احتمال امضای توافق را حدود ۱۰۰ درصد اعلام کرده  و در روزهای اخیر با مسوولان دیگر رژیم صهیونیستی از جمله یاییر لاپید، دیدارهای فشرده ای دراین باره برگزار کرده است.

وی در دیدار با لاپید گفت: امضای این توافق، قدرت ایران را بسیار بیشتر می کند زیرا صدها میلیارد دلار پس از برداشته شدن تحریم‌ها بر اساس این توافق به این کشور سرازیر می‌شود.

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی تاکید کرد:  این موضوع چالش های بزرگی را برای اسرائیل، همچنین روابط آمریکا و اسرائیل به وجود می آورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    5 0
    هنوز نفهمیده با جمهوری اسلامی نباید با قلدری حرف زد!
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    1 0
    خخخه از یک طرف بدون برجام می گویند به بمب اتمی نزدیک شده ایم و از یک طرف می‌گویند با برجام امنیت نداریم خخخخه
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس