کد خبر 1412599
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال یکشنبه ششم شهریور؛ سقوط بیت‌کوین و اتریوم به کف ماهانه

بیت‌کوین در ادامه مسیر نزولی خود سنگر ۲۰ هزار دلار را از دست داد. اتریوم بعد یک ماه کمتر از هزار و ۵۰۰ دلار معامله شد

به گزارش مشرق، قیمت بیت‌کوین به کمترین سطح ماهانه خود رسید. صبح امروز یکشنبه ششم شهریور قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۹۸۵ دلار بود و بعد از یک ماه شاهد خرید و فروش بیت‌کوین زیر مرز ۲۰ هزار دلار بودیم. همزمان با عقب‌نشینی بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته، قیمت اتریوم هم کف ماهانه خود را تجربه کرد و با افت یک درصدی از مرز هزار و ۵۰۰ دلار پایین آمد. در این مدت حدود یک درصد از ارزش کل بازار ارز دیجیتال کاهش پیدا کرده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۹۸۵ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ششم شهریور به زیر مرز ۲۰ هزار دلار سقوط کرد. هر واحد بیت‌کوین صبح امروز ۱۹ هزار و ۹۸۵ دلار معامله شد درحالی که دیروز ارزش این ارز دیجیتال ۲۰ هزار و ۲۵۰ دلار بود. در این مدت حدود یک درصد از ارزش بیت‌کوین آب رفت و رهبر بازار ارز دیجیتال بین دو محدوده ۱۹ هزار و ۹۲۰ دلار و ۲۰ هزار و ۲۸۰ دلار نوسان داشته است. درقیاس با هفته قبل قیمت بیت‌کوین ریزش بزرگتری را تجربه کرده است.

چون یکشنبه هفته گذشته هر واحد بیت‌کوین معادل ۲۱ هزار و ۲۰۰ دلار خرید و فروش می‌شد و از آن زمان حدود شش درصد از ارزش خود را دست داده است. قیمت بیت‌کوین حالا با قله تاریخی خود که محدوده ۶۸ هزار دلار است، حدود ۷۰ درصد فاصله دارد. همچنین حجم ۳۸۳ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین معادل ۳۷ درصد از سهم کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۴۸۵ دلار

قیمت اتریوم امروز یکشنبه ششم شهریور با افت یک درصدی به هزار و ۴۸۵ دلار کاهش پیدا کرد. صبح دیروز قیمت اتریوم هزار و ۵۰۰ دلار بود و طی این مدت بیشترین و کمترین ارزش این ارز دیجیتال به ترتیب هزار و ۵۱۰ دلار و هزار و ۴۶۰ دلار به ثبت رسیده است. قیمت اتریوم امروز بعد از تقریبا یک ماه به زیر مرز هزار و ۵۰۰ دلار رسید رسید. درقیاس با هفته قبل که اتریوم هزار و ۵۸۵ دلار ارزش داشت، بازدهی این ارز دیجیتال منفی شش درصد محسوب می‌شود. حالا اتریوم با بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار چیزی حدود ۶۹ درصد فاصله دارد و با تسلط به ۱۸ درصد از سهم بازار، بعد از بیت‌کوین دومین توکن مهم دنیا به‌شمار می‌رود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو در شبانه‌روز گذشته سه درصد افزایش پیدا کرده، این رقم برای ترون مثبت ۱.۵ درصد و برای شیبا صفر بوده است. قیمت کاردانو صبح امروز درحالی ۰.۴۴۷ دلار بود که دیروز این ارز دیجیتال را ۰.۴۳۴ دلار معامله می‌کردند. قیمت ترون از ۰.۰۶۱ دلار به ۰.۰۶۲ دلار ارتقا پیدا کرد تا بازدهی روزانه این ارز دیجیتال مثبت ۱.۵ درصد به‌ثبت برسد. قیمت شیبا، اما طی ۲۴ ساعت گذشته روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار باقی ماند تا شاهد ثبت بازدهی صفردردصدی آن باشیم. اوضاع برای سرمایه‌گذاران دوج‌کوین بدتر بوده و سرمایه آن‌ها در شبانه روز گذشته یک درصد آب رفته است. قیمت دوج‌کوین صبح امروز ۰.۰۶۳ دلار بود و دیروز برای خرید آن باید ۰.۰۶۴ دلار پرداخت می‌شد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۱ هزار و ۲۰۰ دلار

۲۰ هزار و ۲۵۰ دلار

۱۹ هزار و ۹۸۵ دلار

اتریوم

هزار و ۵۸۵ دلار

هزار و ۵۰۰ دلار

هزار و ۴۸۵ دلار

کاردانو

۰.۴۵۰ دلار

۰.۴۳۴ دلار

۰.۴۴۷ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۳ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

ترون

۰.۰۶۵ دلار

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۲ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس