کد خبر 1413117
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
حذف شارژر به گوشی‌های شیائومی رسید

به نظر می‌رسد شرکت شیائومی، سیاست حذف شارژر از جعبه گوشی‌های ردمی را برای پایین نگه داشتن قیمت محصولات خود آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، روز گذشته شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۱SE خود را در بازار هند عرضه کرد و در حالی که تمرکز بیشتر اخبار حول و حوش مشخصات فنی این گوشی بود، پیج رسمی Xiaomi India تائید کرد که این دستگاه در جعبه خود آداپتور شارژر نخواهد داشت.

البته این شرکت چینی در سال گذشته استارت حذف آداپتور شارژر از جعبه گوشی‌های خود را با می ۱۱ زده بود ولی این اولین بار است که یکی از گوشی‌های سری ردمی بدون شارژر عرضه خواهد شد.

حذف شارژر از جعبه گوشی‌های ردمی

کمپانی شیائومی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است که تاکنون توانسته در این زمینه به خوبی عمل کند و موفقیت‌هایی نیز به دست آورد. این برند در در ۲۴ می از Redmi Note ۱۱SE رونمایی کرد که یک گوشی فایوجی اقتصادی است. این محصول دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بوده و از فست شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

با این حال، پکیج این گوشی شامل تلفن، کابل USB-C، ابزار اجکتور سیم کارت، قاب محافظ، راهنمای شروع سریع و کارت گارانتی است. با توجه به اینکه تمامی گوشی‌های ردمی در بازار به همراه آداپتور شارژر فروخته می‌شوند، باید دید که آیا Note ۱۱ SE استثناً بدون آداپتور عرضه می‌شود یا این تازه شروعی برای گوشی‌های ردمی بدون آداپتور خواهد بود.

منبع:جهان صنعت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 0
    یعنی چی که گوشی رو بدون شارژر میدن بیرون؟ این دیگه چه جور مسخره بازیه که این تولید کننده ها از خودشون درآوردن؟ آخه شارژر اصلی کجا پیدا میشه؟؟ مگه گوشی 300 دلاری با شارژر 10 دلاری چقدر فرق قیمتش میشه؟
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      1 0
      تو پر مقیاس چند صد هزار عددی و چند میلیون عددی در نظر بگیر نه یک دو تا گوشی .
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      1 0
      قسمت یه شارژر فست تو کشور 1 میلیون تومان به بالاست.
  • حامد IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    من جدیداً گوشی سامسونگ خریدم شارژرش فقط سیم داشت اون قسمتی که به پریز میزنیم نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس