سردار سلامی

سرلشکر سلامی درگذشت " حاجیه خانم سکینه صندوق ساز " والده گرانقدر شهیدان سردار سرلشکر دکتر حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت بانوی مومنه و صالحه مرحومه " حاجیه خانم سکینه صندوق ساز " والده گرانقدر شهیدان سردار سرلشکر  دکتر حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مومنه و صالحه مرحومه " حاجیه خانم سکینه صندوق ساز " والده گرانقدر  شهیدان سردار سرلشکر  دکتر حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر  ، در ایام ماه صفر و موسم عزاداری آل الله موجب تاثر و تالم مضاعف گردید.

این بانوی مجاهد و فداکار، با تاسی به سیره و فرهنگ  فاطمی فرزندانی غیور ، انقلابی و ولایت مدار چون  جانباز سرافراز سردار شهید احمد سوداگر از فرماندهان و طراحان برجسته عملیات در دوران دفاع مقدس و پایه  گذار شماری از مراکز علمی، فرهنگی و پژوهشی دفاع مقدس ، در دامان پر مهر و معرفت خود تربیت و تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرد که حماسه آفرینی های او در میدان جهاد و شهادت در جنگ تحمیلی استکبار جهانی و سپس مجاهدت در ترویج علوم،معارف و روایت فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس یقینا در زمره اعمال صالح مرحومه ثبت و در روز عقبی مایه سربلندی  خواهد بود.  
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خاندان مکرم سوداگر از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت زهرا سلام الله علیها و فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر جمیل و اجر جزیل توام با پاداش صابرین طلب می‌کنم.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ابراهیم IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام ...و فرزندان شهیدش .. خداوند همه مادران آسمانی خصوصا مادران شهدا که حق بزرگی به گردن ما دارند را مشمول رحمت و مغفرت واسعه قرار داده و از مواهب بهشتی ،آسایش و آرامش ابدی ، و حشر و نشر با مقربان درگاه الهی و همنشینی با شهدا بهره مند فرماید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس