رویکرد نظامی پاکستان در قبال هند تهاجمی شده است

فرمانده نیروی هوایی هند اعلام کرد که نوع رزمایش های نظامی که پاکستان اخیرا برگزار کرده است، بر رویکرد تهاجمی آن در قبال دهلی نو صحه می گذارد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «ویوک رام چاودهری»فرمانده نیروی هوایی هند روز سه‌شنبه ضمن انتقاد از رویکرد پاکستان اعلام کرد که در ماههای اخیر رویکرد نظامی اسلام‌آباد در قبال دهلی نو از تدافعی به تهاجمی‌تر تغییر یافته است.

وی در جریان یک سخنرانی تاکید کرد که پاکستان در ماه های اخیر هزینه زیادی را صرف خرید تسلیحات دفاعی خود کرده است. این مقام هندی برای اثبات اظهارات خود به خرید جت های جنگنده J-۱۰ (چنگدو) از چین و سامانه های راداری TPS-۷۷ از ترکیه از سوی دولت پاکستان اشاره کرد.

رئیس نیروی هوایی هند همچنین در اظهارات خود یادآور شد که انتظار می رود به زودی شمار اسکادران های نیروی هوایی پاکستان از ۲۰ اسکادران کنونی به ۲۳ یا ۲۴ افزایش یابد. یک اسکادران جت های جنگنده ۱۸ تا ۲۵ هواپیما را شامل می شود.

این مقام ارشد نیروی هوایی هند تاکید کرد که نوع رزمایش هایی که پاکستان در داخل کشور یا همراه با سایر شرکای خود برگزار می کند، موید رویکرد تهاجمی این کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 0
    با آرزوی توفیقات فراوان برای کشور برادر پاکستان و آزادی کشمیر عزیز از چنگال هندوهای اشغالگر #هندوستان و چین خاک مسلمین است تاریخ حکومت مسلمین بر چین و هندوستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس