کد خبر 1413847
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
قاسم‌پور: تعویض های اسکوچیچ خوب بود/ اگر می‌باختیم، می‌گفتند چرا طارمی دعوت نشد

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: معتقد هستم اگر او بی گناه بوده است با آبروی او بازی کردیم و اگر هم که گناه کار بوده است بازگشت او به فدراسیون فوتبال اشتباه بوده و تصمیم درستی نبود.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در خصوص این فدراسیون فوتبال اظهار داشت: صحبت خاصی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال ندارم ولی برایم سوال است چطور یک نفر که ترد شد چگونه دوباره تأیید شد و به فدراسیون فوتبال بازگشت؟ اگر مشکلی داشت چرا او را قبول نکردند و حرف های زیادی را پشت سر او زدند. معتقد هستم اگر او بی گناه بوده است با آبروی او بازی کردیم و اگر هم که گناه کار بوده است بازگشت او به فدراسیون فوتبال اشتباه بوده و تصمیم درستی نبود. کسانی که مسئول هستند باید پاسخگو باشند در این باره جواب دهند.

وی پاسخ به اینکه آیا تغییر سرمربی در شرایط کنونی درست است یا خیر؟ گفت: تاج در حال حاضر رئیس فدراسیون است و باید ببینیم چه تصمیمی در این باره می گیرد اگر با کمیته فنی صحبت کند و اعلام کنند که اسکوچیچ باید برود بالاخره باید کادر فنی تیم ملی باید تغییر کند. ام نه اگر به نتیجه ای برسند کسی بخواهد یک تنه همه چیز را تغییر دهد این درست نیست.

قاسمپور در خصوص اینکه آیا در کمیته فنی فدراسیون فوتبال میماند یا استعفا می دهد عنوان کرد: می خواستم در دوره قبل استعفا بدهم اما به دلایلی برای برگزاری انتخابات این کار را نکردیم و در ادامه هم اگر حضورمان برای فوتبال تأثیری داشته باشد میمانم، اما نه اگر باز هم مثل گذشته بودنمان هیچ تأثیری نداشته باشد استعفا می دهم تا افراد دیگر در کمیته فنی حضور داشته باشند. در جلسه آخری که در کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار نظر اکثر افراد کمیته فنی گزینه اول ما علی دایی بود متاسفانه او این موضوع را قبول نکرد. در کنار علی دایی یک گزینه ترک و یک گزینه اسپانیایی هم وجود داشت که اصلا با آن ها مذاکره نکردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 7
    برای ما فرقی نداره چه کسی رئیس فدراسیون شده برای ما فقط بازگشت کی روش کبیر قهرمان ملی محبوبترین سرمربی تیم ملی
    • مشنگ IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      1 0
      برای ما فقط برگشت کوروش فهرمان ملی مهم هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس