کد خبر 1414121
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
اسکوچیچ: نگران آمدن کی‌روش نیستم و تمرکزم روی کارم است/ لیست تیم ملی در دو مرحله کاهش خواهد یافت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه تاج گفته بود با کی‌روش برای هدایت تیم ملی مذاکره می‌کند و بدین ترتیب آیا نگران نیست که جایگاهش را از دست بدهد، گفت: نه، نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوتبال در تهران اظهار داشت: طبیعی بود که این جام به ایران بیاید، چون ما به جام جهانی صعود کردیم و حق منطقی‌مان بود که این مراسم برگزار شود. این نکته مثبتی است و این جام یکی از مشهورترین جام‌های ایران است و همه دوست دارند با این جام یک عکس بگیرند.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی عنوان کرد: ما تدارک لازم را دیده‌ایم و قرار است قبل از اردوی اتریش یک اردو در ایران برگزار کنیم. فعلا لیست کلی‌تری را اعلام کرده‌ایم و دو بار قرار است کمتر شود. یک بار پیش از اردو و یک بار پیش از اردوی اصلی.

سرمربی تیم ملی ایران درباره اینکه آیا اروگوئه و سنگال با نفرات کامل در دیدار دوستانه با ایران حاضر خواهند شد، یادآور شد: اینکه این‌ تیم‌ها کامل هستند یا خیر را نمی‌دانم اما می‌دانم آنها رقبای قابل احترام و خوبی برای ما در راه آماده‌سازی تیم ملی هستند. ما از تیم‌هایی که حریفی جدی برای ما هستند، فرار نمی‌کنیم.

اسکوچیچ درباره اینکه تاج گفته بود با کی‌روش برای هدایت تیم ملی مذاکره می‌کند و آیا نگران نیست که جایگاهش را از دست بدهد، عنوان کرد: نه، نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس