کد خبر 1414081
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
عزیزی: فکر نکنم دستمان به جام جهانی برسد!/ بازیکن باید فرمان‌بردار باشد

مهاجم اسبق تیم‌ملی فوتبال می‌گوید بازیکن نباید در تعیین و تغییر سرمربی نظر بدهد.

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال ایران در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد اظهار کرد: فکر می‌کنم همه پیشکسوتانی که در دوره‌های قبلی جام جهانی بازی کرده بودند، به این مراسم آمده‌اند. ما ایرانی‌ها هیچ کدام دستمان به کاپ نرسیده و الان هم فکر نکنم اجازه بدهند دستمان به کاپ برسد!

او درباره انتخاب تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: من کلا روی بحث انتخابات فدراسیون فوتبال و اساسنامه این فدراسیون بحث دارم. فکر می‌کنم نوع انتخابات جذاب و منطقی برای فوتبال نیست. امیدوارم تغییری در اساسنامه داده شود تا انتخابات به نحو بهتری انجام شود.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره احتمال بازگشت کی‌روش به تیم‌ملی بیان کرد: من حامی هیچ‌کس نیستم. من بر اساس نتایج آقای اسکوچیچ صحبت کردم. به شخصه هیچ‌وقت موافق بازگشت کی‌روش نبودم چرا که قبلا امتحانش را پس داده است. آزموده را آزمودن خطاست.

عزیزی ادامه داد: ما دو بار با آقای کی‌روش به جام جهانی رفتیم و حالا هم با اسکوچیچ به این رقابت‌ها صعود کرده‌ایم. چه فرقی می‌کند؟ توقعاتی که از آقای کی‌روش داشتیم در جام ملت‌های آسیا برآورده نشد. این نظر شخصی من است و هرکس نظر خودش را دارد. اگر به این نتیجه رسیدند که آقای کی‌روش را برگردانند، تشخیص خودشان است ولی نظر شخصی من و برداشتم از هشت سال حضور او، این است که ما دو بار به جام جهانی رفتیم ولی نتیجه نگرفتیم. توقع من این بود که با او در جام ملت‌ها نتیجه بگیریم که نگرفتیم.

بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال در پایان درباره گله از بازیکنان تیم‌ملی به خاطر استوری‌هایی که برای تغییر سرمربی گذاشتند، با وجود این که خود او در دوران فوتبالش، بازیکن پرحاشیه‌ای بود، توضیح داد: مربیان من در تیم‌ ملی هستند. آقایان مایلی کهن، پروین، طالبی، پورحیدری، برانکو و قاسم‌پور هستند و می‌توانید از آن‌ها بپرسید که من فرمان‌بردار بودم یا نه. بحث من این است که عده‌ای در مورد تعیین سرمربی و عوض کردن سرمربی صحبت کردند. من هیچ‌وقت به این موضوع ورود نکرده بودم و به خودم چنین اجازه‌ای نداده بودم چون حوزه کاری من نبود. من الان به عنوان پیشکسوت نظرم را می‌گویم اما آن زمان حتی نظرم را نمی‌گفتم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    15 3
    آفرین به آقای خدادادعزیزی درعدم موافقت منطقی اش مبنی بربرگرداندن کی روش به پست سرمربی گری تیم ملی
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    پورحیدری که فوت کرد
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    2 1
    کاپ (انگلیسی) = جام
  • ن IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    5 3
    زنبور بی عسل فقط نظر میده تا منافع خودشون به خطر نیفته علی دایی چرا حرفی نمیزنه چون کی‌روش تاییدش می‌کنه کی‌روش برگرده لاقل باز بازیکن جدید میاره کشف می‌کنه ولی اسکوچیچ بدبخت نمیدونه به ساز کی برقصه
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    با استفاده از احساسات باز میخواهند تجارب تلخ دیگر را تکرار تا مردم را مایوس کنند . چرا این اتفاقات بظاهر حرفه ای اینگونه عجیب اتفاق میافتد و دانسته یا غیر برخی بدلائلی که لابد خود دانا هستند خام یا همنوا شده اند ، امیدواریم قبول مسئولیت کنند که اگر فردا با اگر و اما و حرف های واگو نشده و بقولی افشائی و نتایج عادی یا مورد انتظار حاصل نشد مواجه شدند . جوابگو باشند وزارت ورزش نشان داده قادر نیست و فاقد جایگاه هست . مرجع رسیدگی کننده با قدرتی از طرف عامه مردم متولی و موظف شود چنانچه خدای ناکرده فسادی پدیدار شد تماما مسئول هستند کمیته و اشخاص رای دهنده و تصمیم گیرنده . باید جوابگو باشند نگویند ما مطلع نبودیم
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    3 1
    نه که خودتون سه تایی مربی عوض نمیکردین
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    1 1
    کیروش واقعاً چی به فوتبال ما داد دفاع اتوبوسی و زدن زیر توپ و ارائه کسل کننده ترین بازیها شد فوتبال اخه اگه بار فنی داشت برای کلمبیا و مصر یه کاری میکرد چرا هر دوتا تیم اخراجش کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس