کد خبر 1413926
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
رفیعی: آرزو می‌کنم باز هم شماره هفتِ پرسپولیس را بپوشم

بازیکن پرسپولیس با اشاره به اینکه مهمترین هدفمان در دیدار مقابل صنعت نفت کسب سه امتیاز بود گفت: بهترین عملکردم را در پرسپولیس خواهم داشت و برای موفقیت تیم تمام تلاشم را به کار می‌بندم.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی پس از بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: مهمترین اتفاق در این بازی کسب سه امتیاز، زدن ۲ گل و حفظ دروازه‌مان با حضور آقایان و بانوان بود. به همه هواداران و تیم نفت آبادان تبریک می‌گویم و برای آنان آروزی موفقیت دارم.

وی گفت: عملکردم در این چهار بازی خوب بوده و دلم می خواهد بهترین عملکردم را داشته باشم. هیچ چیزی مهمتر از این نیست خواسته کادرفنی را در زمین پیاده کنم. البته در خصوص عملکردم باید گل‌محمدی و اعضای کادر فنی نظر بدهند.

رفیعی افزود: شرایط این فصل پرسپولیس سخت است چراکه توقعات بالاست و این مساله روی تیم فشار می‌آورد. بعد از دو تساوی ابتدای فصل خیلی روی تیم انتقاد بود اما اکنون با دو پیروزی متوالی شرایط خوبی داریم. همه از پرسپولیس انتظار برد و قهرمانی دارند. فوتبال بالا و پایین دارد و الان شرایط خوبی داریم. گل نخوردیم و نباختیم و روز به روز بهتر بازی می‌کنیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص تغییرات احتمالی در کادر فنی تیم ملی، گفت: در جایگاهی نیستم در خصوص تغییرات صحبت کنم. نظر شخصی خودم این هست حداقل حق اسکوچیچ، حضور روی نیمکت تیم ملی در جام‌جهانی است.

پرسپولیس با برتری دو بر صفر در این به امتیاز هشت رسید و در صدر جدول قرار گرفت و صنعت نفت هم چهار امتیازی باقی ماند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 0
    تو متن که باید بماند نگفته که شما توی تیتر آوردید؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس