کد خبر 1414078
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
سهیل مهدی: کی‌روش بیاید و خواستار تغییر برنامه لیگ باشد، یک «اگر» جدید پیدا می‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی شود و بخواهد که برنامه لیگ تغییر کند یک «اگر» جدید پیش می‌آید و باید ببینیم با برنامه مسابقات چه‌کاری می‌توانیم انجام دهیم.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در حاشیه رونمایی از کاپ جام جهانی قطر که امروز (پنجشنبه) در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، اظهار کرد: در هفته ششم لیگ برتر به خاطر برنامه تیم ملی یک توقف خواهیم داشت. قصد داشتیم هفته هفتم را هم در میانه اردوی تیم ملی برای تیم‌هایی که بازیکن ملی‌پوش ندارند، برگزار کنیم ولی به دلیل تعداد بازیکنانی که دراگان اسکوچیچ قصد دارد دعوت کند ممکن است نتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی افزود: اگر بتوانیم هفته هفتم را با این شرایط برگزار کنیم، تا پیش از برگزاری جام جهانی، ۱۵ هفته از لیگ برگزار شده است. در غیر این صورت تا پیش از جام جهانی هفته چهاردهم را برگزار خواهیم کرد.

مهدی در پاسخ به این سوال که اگر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی شود و بخواهد که برنامه لیگ تغییر کند چه تصمیمی گرفته می‌شود؟ گفت: اگر همه این اگرها اتفاق بیفتد یک اگر جدید هم پیش می‌آید که باید برای ادامه مسابقات برنامه‌ریزی کنیم.

وی درباره شرایط مسابقه هوادار و پرسپولیس و احتمال حضور تماشاگر گفت: این بازی در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود و برای حضور تماشاگران نیز باید شورای تامین استان تصمیم بگیرد. اگر قرار باشد این مسابقه به ورزشگاه آزادی منتقل شود باید موضوع پرداخت اجاره ورزشگاه نیز حل شود. از سوی دیگر مسئولین ورزشگاه هم باید درباره برگزاری ۲ مسابقه در ۲ روز نیز تصمیم بگیرند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: چشم‌انتظار آماده شدن دیگر ورزشگاه‌های تهران هستیم. بسیار سخت است که چهار تیم لیگ برتری و چند تیم در لیگ‌های یک و دو از فوتبال تهران حضور داشته باشند اما فقط ۲ ورزشگاه آماده برای میزبانی داشته باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    هیچ احدی نمیتواند خلاف خواسته مردم تصمیم بگیرد! ملت هم نظرشان را در مورد ماندن اسکوجیچ داده اند! کی روش در فاصله دوماه به آغاز رقابتها اگر بخواهد قبول کند در واقع منفعت طلبی، فرصت طلبی و ناجوانمردی خودش رو اعلام کرده است. بعد از جهانی هم خداحافظی خواهد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس